9/05/2015

AFRODITA KREMASTE TUŠIRALICE

4


Bok ljudi, vratila sam se :D,
nakratko sam pobjegla od kolotečine posao-fax da vam recenziram ove nove Afroditine kremaste gelove za tuširanje. Obožavam njihove gelove od argana i jojobe pa sam se veselila isprobavanju. Poslali su mi ih već odavno tako da dugo uživam u njima, a nisam vam ih pohvalila. Bit će ovo kratka recenzija jer mislim da se općenito nema što puno za reći o gelovima za tuširanje. 

Idemo prvo od tehnikalija: dolaze u plastičnom pakiranju od 250ml. Ne sadrže parabene, parafine ni silikone. Cijena je 14.90kn ako se ne varam, barem u Dm prodavaonicama. Kao što vidite na slici, postoje 4 vrste; malina, vanilija, naranca i pistacijo

Što se tiče sastojaka, zalijepit ću vam linkove da ih možete vidjeti. Razlikuju se ovisno o "okusu" tj. mirisu. Svi sadrže SLS i parfem, ali ne sadrže alkohol, obogaćena su komadićima kakaa, a neka sadrže ulje gorke naranče, makadamije, suncokretovo i ricinusovo ulje. 
Malina->http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/proizvod/raspberry-cream-kremasti-gel-za-tusiranje/?id=8034
Vanilija->http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/proizvod/vanilla-cream-kremasti-gel-za-tusiranje/?id=8034
Naranca->http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/proizvod/orange-cream-kremasti-gel-za-tusiranje/?id=8034
Pistacijo ->http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/proizvod/pistachio-cream-kremasti-gel-za-tusiranje/
Miris:
Kad sam vidjela vaniliju, mislila sam da sam našla najdražu tuširalicu, no taj bourbon ekstrakt me je ostavio ravnodušnom. Nije tipičan slatki i nježni miris vanilije na kojeg smo navikli. Malina i naranča me podsjećaju na Mamba bombone i divni su, a pistacijo je nešto posebno (smiješno je što mi se on baš najviše svidio, a inače nisam njegov fan, ne volim pistacijo pa čak ni kad je sladoled od njega u pitanju). Miris se zadržava na mojoj koži nekoliko sati nakon tuširanja. 
Tekstura:
Tekstura je kremasta, lagana, pjeni se koliko je i potrebno, sadrži zrnca kakaa, ali ih je premalo da bi služio za fizičku "eksfolijaciju" odnosno odstranjivanje mrtvih stanica kože. 
Dojmovi:
Rade svoj posao, nisu me isušile, divno mirišu, koža mi bude glatka nakon tuširanja. Nemam što drugo tražiti od gela za tuširanje. Obožavam se tuširati prije odlaska u krevet pa utonuti u san mirisna i svježa. :) Cijena je sitnica, preporučam ih svakome tko voli slatkaste mirise, a pogotovo mog favorita-pistacija.

Namjeravate li ih isprobati? Ako već jeste, koji vam se najviše dopao?
Puno pozdrava
Maja

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Mene je pakovanje odmah kupilo :D nisam ih primijetila kod mene u drogerijama, ali nadam se da će stići, izgledaju divno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. e ovaj mjesec ću ih napokon isprobati..inače, odem sa ciljem da njih kupim, ali mi se uvijek nekako u košarici nađe ziaja?! lol, inače, pakiranje je preslatko, pa budem prvo isprobala sve osim naranče :)

    OdgovoriIzbriši