9/18/2015

PAULA'S CHOICE GOODIES

2


Dragi moji, danas vam donosim jednu recenziju s kojom već dugo "duljim" jer nisam imala fotke, a sad kad sam ih napokon izvukla sa starog harda, stiže i recenzija :)

Clear Regular Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid Trial Size*


Paula's choice exfoliant na početku sam htjela prvenstveno zbog crvenih obraza koji nikako nisu napuštali moje lice, a osim tog, zato što sprječava prištiće, mitesere...
Svaku večer, oko 8 sati, kako bi djelovalo prije krema itd. stavljala sam umjesto na blazinicu, prstima na lice (negdje piše blazinicom, negdje prstima).



Što kažu u PC-u (kombinacija naljepnice i opisa na online shopu):


Tekuće sredstvo za eksfolijaciju kojim se postiže glatka, zdravija koža.
Tekstura lagana kao voda, s 2% salicilnom kiselinom koja ne isušuje.
Blaži pH faktor nego kod CLEAR Extra Strenght Anti-Redness Exfoliating Solution.
Protuupalni sastojci smiruju iritaciju kože i rozaceu.
Otvara i smanjuje pore preko noći.
Redovita upotreba smanjuje nastajanje nečistoća (akne i miteseri).
Znatno smanjuje upale, crvenilo i popravlja ten.
100% bez umjetnih mirisa i bojila.
Pola čajne žličice nanesite na vrhove prstiju i tanko razmažite po čistoj koži.
Tijekom dana OBAVEZNO upotrebljavajte u kombinaciji sa zaštitnim faktorom!

PAŽNJA: Oni koji su alergični na aspirin (acetylsalicylate) ne bi trebali koristiti proizvode koji sadrže salicilnu kiselinu (BHA).
UPOZORENJE: Kada koristite proizvode koji sadrže BHA, svakako tijekom dana koristite i kremu sa zaštitnim faktorom.

Definitivno je kao voda, pa mi je prstima umjesto blazinicama bilo malo teže dozirati, ali sam uspjela. Nije me isušivalo, s obzirom da sam stavljala nakon skidanja šminke, crvenilo je nestajalo u roku sekunde. Nažalost, ipak nije djelovalo na pore i one su i dalje bile tu. Eventualno bi se trenutačno smanjile, ali osim tog, nisam vidjela neko posebno djelovanje.
Što se tiče dugotrajnog crvenila, više ga nema, obrazi su mi sada bez istih, jedino su crveni nakon skidanja šminke, pilinga i sl.
Osim tog, koža je postala nekako blistavija, svježija i očišćenija.
U samo me je jednoj sitnici ostavio malo ravnodušnoj, a to je bila ona gdje se smanjuju akne i miteseri. Naime, kad sam počela koristiti ovaj eksfoliant, prve akne su se pojavile najviše po čelu i bradi, nekoliko njih po obrazima. Objašnjenje je bilo kako on čisti kožu na način da sve štetno prvo izbaci van, a onda kad se koža raščisti, onda se sve povuče i više ne dolazi do tog. Količina od 30 ml mi je bila dovoljna za cca mjesec dana primjene, ali od obećanog kako se akne neće vraćati, nije bilo ništa. Bile su izvučene na površinu i kako bi nestala jedna, pojavila bi se druga i tako u krug. Trebalo mi je još mjesec dana da ih se u potpunosti riješim, ali to nisam postigla ovim proizvodom.
Osim tog, imala sam osjećaj kao da bacam dosta proizvoda, pa nikako ne volim ovu vodenu teksturu.
Ovih 30 ml platit ćete 70 kuna, a ja ostajem ravnodušna - prema učinku na akne i stanje s porama, sretna sam što sam pomoću njega riješila crvenilo koje mi je kao malome duhu najveći problem :D





Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex with SPF 30 with antioxidants*


 S obzirom da se uz eksfoliant obavezno mora koristiti krema sa zaštitnim faktorom, iz PC-a su mi poslali hidratizirajuću dnevnu kremu sa SPFom 30, prigodnu za masnu kožu. Koristila sam je svako jutro prije stavljanja podloge (i kada više nisam koristila eksfoliant, tokom ljeta) u količini koju ću prikazati na slici niže.


Što kažu u PC-u (kombinacija naljepnice i opisa na online shopu):


Paula’s Choice Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex sa zaštitnim faktorom 30 i antioksidansima pruža nježnu zaštitu širokog spektra, baziranu na mineralima sadržanima u ovom laganom losionu koji na licu djeluje neosjetno poput pudera. Njegova se glatka tekstura lagano nanosi i djeluje prekrasno oko očiju i ispod šminke. Opuštajući sastojci za umirivanje kože i antioksidansi obnavljaju i ojačavaju kožu koja izgleda i djeluje mlađe. Svakodnevnom uporabom, koža će se oduprijeti višestrukim znakovima starenja  a nestat će i masnog sjaja.

Hidratizira ne ostavljajući osjećaj težine, klizavosti ili masnoće.
Sadrži nježne minerale za široki spektar zaštite (visoki stupanj zaštite)
Sprečava znakove starenja (uključujući smeđe mrlje)
Stimulira proizvodnju kolagena
Djeluje prekrasno ispod šminke
Odličan za osjetljivu kožu sklonu rozaceji
100% bez umjetnih mirisa i boja
Nanesite na lice najmanje 20 min prije ispostavljanja suncu.

Bila je dovoljno hidratantna,  ostavljala je mat kožu lica. Zamastila bi se nakon par sati, ali to i inače izazovu kreme sa zaštitnim faktorom.
Ne mogu svjedočiti o znakovima starenja i proizvodnji kolegena.
Brzo se upija, pa je istina da je dobra podloga šminki, ali je moje osobno mišljenje kako bi se epiteti kao divni, krasni, predivni trebali izostaviti iz opisa jednog proizvoda.
/Također odličan koji je naveden u sljedećoj stavki./
Opet ne mogu svjedočiti kako djeluje na koži sklonoj rozaceji.
Za razliku od drugih krema sa faktorom, nije mi izazivala čepljenje pora, a gore sam navela kako me nije dodatno mastila, ali bih se zamastila za nekoliko sati kako god okreneš. Za razliku od nekih drugih krema s faktorom nije ostavljala bijele fleke po licu, savršeno je razmaziva i brzo se upija, pa nemate bojazni od korištenja prije šminkanja. Na pakiranju se svakako navodi kako je potrebno nanijeti 20 minuta prije izlaganja suncu kako bi krema obavila svoju prvu fazu djelovanja na koži.
Ovo je dosad jedina ovakva krema o kojoj imam pozitivno mišljenje, jer mi na licu nije izazivala smeće, a djelovala je i više nego dobro, pa bih nju preporučila za svakodnevno korištenje bez obzira na to koristili vi eksfolijant ili ne.
Za 60 ml platit ćete 238 kuna, a krema dovoljno dugo da je cijena prihvatljiva :)









Jeste li do sada koristile PC proizvode? Kako su djelovali na vas? Mislite li ih kupovati u budućnosti?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. Ja sam do sada sa njihovim proizvodima imala samo pozitivna iskustva. Nisam koristila ovu kremu s faktorom ali jesam Skin Balancing Moisturizer koja mi je bila odlična. U kombinaciji sa njom koristila sam Clear Regular Strenght 2% BHA koji mi je preporodio kožu lica. Namjeravam ga opet kupiti ovu jesen i to u velikom pakiranju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da si duze vremena trebala koristiti exfoliant jer stvarno pokaze rezultate nakon nekog vremena...a i mozda u manjoj kolicini (meni vec jako dugo traje, a koristim cesto). Super brend i drago mi je da su u RH konacno :D

    OdgovoriIzbriši