9/07/2015

ULOLA FACELIFT DNEVNA KREMA ZA LICE

1


Drage moje, nakon dugog testiranja Ulola kremice koje sam provela u skoro pa tri godišnja doba, danas vam pišem o njoj :)


Krema dolazi u bijeloj kartonskoj ambalaži sa srebrno - crnim detaljima, dok se unutra nalazi bijela plastična posudica, čiji je čep aluminijski (?).
Za cijenu od 132,20 kune dobit ćete 50 ml kreme.
Osim toga, Ulola je prirodna kozmetika čiji sastojci ne sadrže parabene, umjetne mirise i bojila, a proizvedena je u lijepoj našoj :D





Sadrži ulje avokada, ulje makadamije, ulje ploda divlje ruže, eterična ulja limuna, naranče i geranija i ameliox.

Svi navedena ulja koriste se za njegu suhe i zrele kože, neka također protuupalno i antiseptički, dok ulje geranija također može pogodovati sprječavanju sebuma, ali kremu nisam koristila na masnim, već samo na suhim dijelovima kože.
Ameliox u sastavu je anti age sastojak, koji je, kako kažu, prirodna alternativa botoxu.

Krema je žućkasto zelenkaste boje, gušće teksture koja se lako razmazuje i nije je potrebno puno za cijelo lice. U mirisu se osjete note limuna, koje su mi ponekad znale zasmetati, ali to je čisto osobna percepcija.
U zimsko/proljetno doba koristila sam je zajedno sa serumima, a ponekad bih je u kombinaciji s Madara uljem, koristila i kao noćnu njegu. U ljetnom razdoblju mi je bila dovoljna samostalno, ponekad mi je čak bila i malo preteška, pa se ne bi dovoljno dobro upila i onda bi se trusila s kože, a onda sam je opet prebacila u noćnu njegu.
Tekstura nije klasična kremasta, već kao neka pasta, a opet je i rjeđe teksture od paste.
Osim u ljetnim danima, krema se upija brzo, te je, kao što je napisano, pogodna kao njega prije nanošenja pudera, iako, osim ako se ne šminkate odmah ujutro, sve kreme nanesite nakon jutarnjeg umivanja, kako bi se dovoljno upile i započele s djelovanjem :)
Koža nakon upijanja ostaje zaglađena, jednom sam čak išla provjeriti ima li krema silikone, imala sam osjećaj kao da sam se namazala silikonskim primerom :D (nema silikone :P).

Nažalost, ne mogu vam reći onu stranu kreme koja pomaže borama, ali mi je to područje nakon cca mjesec dana bilo elastičnije, a malo zategnutije, pa prosudite sami :D



Suma sumarum, preporučila bih je ženama kojima bi ova krema više odgovarala po godinama i razini njege zbog svojih sastojaka za zrelu kožu, djevojkama mojih godina bih ipak pronašla drugu njegu.
Kremu možete kupiti preko njihove web stranice, dm-u, Bipi, bolje opremljenim ljekarnama, a za sva pitanja možete im se obratiti preko njihove facebook stranice, izrazito su ljubazni i brzo odgovaraju na vaše porukice, pa im i za to ide jedan veliki thumbs up! :D


Koristite li Ulola kozmetiku? Kakva su vaša iskustva s prirodnom kozmetikom?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Probala sam serum iz Facelift linije i meni je super iako je namijenjen zreloj kozi što moja nije. ;)

    OdgovoriIzbriši