9/24/2015

LOTD I JUMPS DARIVANJE

10

Dragi moji šminkoljupci, danas vam samo postam nekoliko slika jednog jesenjskog looka kojeg sam jutros napravila uz jedno darivanje povodom 5000 fanova na facebooku :)

Želim vam zahvaliti što ste dio tima šminkoholičarki i što nas pratite u tako velikom broju iz dana u dan :)






Popis proizvoda koje sam koristila:


Lice

WnW Coverall puder u nijansi Fair
Catrice Liquid camouflage high coverage concealer u nijansi Porcelain
Catrice Prime and fine puder u kamenu u nijansi Translucent
theBalm Bahama mama bronzer
Catrice rumenilo u nijansi Toffe Fairy (više nije u prodaji)
Catrice highlighter LE Nude Purism (ne znam nijansu, nije više u prodaji)

Obrve

Anastasia Bewerly Hills dipbrow pomade u nijansi Dark brown

Oči

theBalm Put a lid on it baza za sjenilo
Makeup revolution Eat Sleep Makeup Repeat paleta - crveno sjenilo Say it now, plavo sjenilo (spojeno s crvenim dalo je ljubičastu) Sleep all day
theBalm Nude tude paleta - crno sjenilo Serious
Essence tuš za oči Liquid ink waterproof
Avon Big&False lash maskara

Usne

Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick u nijansi Better make a mauve







Nedavno sam u suradnji s jednom divnom mladom dizajnericom, koja izrađuje ogrlice od Lego kocki , poznatija pod imenom JUMPS. dobila ovu prekrasnu ogrlicu, a kao nagradu, za vas smo spremile jednu po vašem odabiru :)
Zbog plaćanja poštarine, igra je nažalost ograničena samo na područje Hrvatske.

Pravila su:
Like na JUMPS
Like na Šminkoholičarke

Share post o darivanju na svome profilu pod postavkom "javno"
U komentarima na slici na fb stranici napisati pod kojim nas profilom pratite na Fb-u
Darivanje traje do 10.10. u 23:59, a dobitnicu ću objaviti u roku od nekoliko dana, pomoću random.org-a

Napominjem kako mi ne morate slati poruke kad ću objaviti dobitnicu, jer i ja imam obaveza :)


Želim vam sreću! :D



Voli vas Kike :*

Broj komentara: 10 :