9/14/2015

LA CROA HAIR ESSENTIALS

3


Dragi moji, kada je riječ o kosi, nisam najbolje stvorenje za sud, ali kad nešto valjda, e onda valjda :D
Već sam vam recenzirala La Croa šampon i regenerator, od kojih me je šampon ostavio ravnodušnom, a regenerator mi je ipak bio puno bolji.

Danas vam pišem o ostatku kolekcije, ulju, keratinskom fluidu i kremi za kovrče :D

Keratinski fluid


Već sam ranije imala priliku isprobati nekoliko ovakvih proizvoda, a ovaj mi je definitivno drugi na listi kvalitete. Za 50 ml platit ćete 69,90, stiže u kartonskoj kutijici koju sam nažalost odmah potrgala nestručnim rukovanjem, u kojoj se nalazi staklena bočica s plastičnom pumpicom koja dobro dozira proizvod. Kao što proizvođač kaže, nanosi se na ručnikom posušenu kosu, pa sam ga tako i koristila. Hrani kosu i nakon par tretmana, vidno je sjajnija, zaglađenija i nahranjena, jedini je problem što je namijenjen ravnanju kose, pa su mi lokne malo opuštenije. Kremaste je teksture, prekrasnog mirisa kojeg vam ne mogu opisati, ali je nježan i ugodan.



Ulje za kosu


Ulje dolazi u staklenoj bočici poput eteričnih ulja, u količini od 20 ml za 36,90 kuna.
Proizvođač kaže da  ulja  makadamije, marokanskog ulja argana, lana i mrkve  pomažu kod raščešljavanja, ne ispire se, te nanosi na suhu ili ručnikom osušenu kosu. Nekad ga nanosim odvojeno od keratina, nekad ih pomiješam zajedno, a preporuča se za kombiniranje s maskom za kosu, pa tako daje najbolju njegu. Ima isti miris kao keratin, nanosim ga na vrhove koji tako ostaju zaglađeni, ne masti ih i ne otežava kosu.



Krema za kovrče


Krema za kovrče dolazi u pakiranju od 100 ml po cijeni od 49,90 kuna. Dolazi u tubici, za koju bi mi bilo draže da ima poklopac, nego čep na zavrtanje, zbog lakšeg rukovanja prilikom korištenja.
Kremaste je teksture, nemasne, a kako kaže proizvođač, naglašava prirodan izgled kovrčave i valovite kose, te je usmjerena njenom zdravlju i ljepoti. Nanosi se također na ručnikom osušenu kosu, a onda se kosa pusti da se osuši prirodnim putem, odnosno uz pomoć fena s difuzorom. Iako kažu da se nanosi na cijelu dužinu, ja je nanosim samo od polovice kose do vrhova, jer mi inače zamasti tjeme. Ovo mi je ujedno najdraža stvarčica cijele kolekcije, s ovom su kremom kovrče divno oblikovane, pune života, kakva moja kosa inače baš i nije, a istodobno zaglađene. Čak i kada nisam koristila difuzor, nego fen (inače je pustim da se suši na zraku, ali kad žurim, koristim fen), kovrče se nisu raspale, nego su ostale u tom obliku. Za mene, kojoj se kovrče samo gužvaju, ovo je spas. Također, kovrče nakon ove kreme nisu suhe.




Ovo su proizvodi koji su me se dojmili više od šampona i regeneratora. Mislim da su, osim kreme, pogodne za svaki tip kose i da će pomoći pri njenom održavanju i kvaliteti.


Koristite li La Croa proizvode? Jeste li se dosad susreli s proizvodima ovog tipa?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Uljce mi se čini dobro, tj, baš za moju kosu. Njih nikad nije na odmet imati par :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vidjela sam njihove proizvode a najviše bi voljela probati šampon i regenerator te masku

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se keratin jako svidio, baš odgovara mojoj kosi :)

    OdgovoriIzbriši