9/10/2015

GOLDEN ROSE - MINI RECENZIJE

5


Dragi moji šminkoljupci, danas vam donosim mini recenzije nekoliko proizvoda koje sam dobila od Golden rose tvrtke :D
Inače, GR je turska kozmetika i doslovno nema tko nije čuo za nju, imaju odličan raspon cijene i kvalitete, a odnedavno su i poznati zbog svojih najdivnijih, Velvet mat ruževa.
Proizvode o kojima ću pisati sam dobila prije dosta vremena, ali su mi slike zapele u starom laptopu, a s obzirom da sam ih uspješno nabavila natrag, sad vam pišem što mi se i što nije svidjelo :D

Paris nail laquer lakovi*


Tri lakića čije svočeve nisam slikala *budala ja* koji imaju usku duguljastu četkicu za nanošenje koja nekad zna ostavljati crtice po noktima nakon nanošenja, potrebna su dva sloja za potpunu prekrivnost i s baznim i nadlakom (Catrice) su mi trajali do tjedan dana bez da su se okrznuli, a onda sam zadnji dan puno bila rukama u vodi, pa su se ofucali u par sati... Cjenovno pristupačni, za 17 kuna dobijete krasan lak, ali mislim da na tržištu za manju cijenu ili par kuna veću (Essence, Catrice) možete dobiti puno bolje.
Nije flop, ali nije ni top.

Terracotta stardust rumenilo*



Divno rumenilo u nekoj polupečeno-baršunastoj varijanti koje se malo više trusi nego moja ostala rumenila, ali preživiš. Boja koju sam dobila ponekad mješanjem može graničiti s bronzerom ili u blagom slučaju flekavim obrazima, jer zna biti pretamna pa sam dvaput završila kao one kokice s pretamnim puderom, a onda još uz to dva koluta rumenila. Nažalost, nisam pala na boju, baš iz tog razloga.
Doduđe, dosta je dobro pigmentirano, ako ideš po svijetlijoj strani, onda možeš dobiti pristojan svježe rumeni izgled, a ima sitni shimmer pa ponekad čak neće biti potreban highlighter uz njega.




Mislim da za ovo rumenilo, iako ima 9 grama, jer sam škrtica, ne bih izdvojila tolike novce jer provjereno znam da mi neka druga bolje odgovaraju, pogotovo jer je krajnji rezultat zbog ovih bronze roze narančastih nijansi nije nikakav. Možda u drugoj nijansi, ali ovako, preskačem.
Opet, nije flop, ali nije ni top.

Liquid powder mineral foundation tekući puder*


Iskreno, na početku nisam nosila ovaj puder jer mi u glavi stoji kako mi nijedan drogerijski puder (skoro) ne paše nijansom pa mi je mozak automatski odbio, a kasnije sam se preobratila.
Nijansa je, kako se meni čini, čak dosta neutralna. Negdje je između ona dva tona kože, (najsvjetlija, jel) i savršeno mi se stapa s tenom, ljeti mi je čak bila malo presvijetla (zamislite, nisam ni ja mogla vjerovati hahaha :D).
Na koži je savršeno lagan, ne osjećate da ga imate, a ima srednje prekrivanje i nadogradiv je.
Ja imam mješovitu kožu, pa mi je moja t-zona brzo probijala, jer je ovaj puder po mome mišljenju za suhokošce. Ima jaku dewy završnicu i ja sam ga blotala kako bi mi na licu izgledao ljepše, ali mi je jednostavno loše kontrolirao lučenje sebuma. I ne krivim ga, jer mi je na suhim dijelovima izgledao divno cijeli dan i ostajao tamo bez preslikavanja na druge stvari, čak i po izrazito visokim temperaturama.
Ima faktor 15, pa je opet dobar za nanošenje ljeti, također ima razne sastojke koji laskaju koži, ali sam nažalost bacila kutijicu pa nisam uslikala sastav.
Mislim da je za svoju cijenu od 60 kuna jedan savršen puder za sve oni koje muku muče sa suhom kožom, a traže hidratantni, dewy puder koji ne naglašava ljuskice.
Kod mene mješovite ima jedan veliki i ogromni thumbs up i bili bi ludi da ga ne kupite :)


Sexy black maskara*




Inače sam izbirljiva što se maskari tiče jer obožavam one recenzije :"Ovo uopće ne lijepi trepavice!!!!" a onda stavi sliku, a srdele u konzervi su manje slijepljene nego njene trepavice.
Ali ajde, o ukusima se ne raspravlja, pa je tako ova maskara ušla u moj top 5.
Moje su trepavice relativno duge, ali im fali gustoće, ne volim gumene četkice jer naprave još gore, ali sam ovu nekako zavoljela. Ajde što je ona gumena, ali ima neku čudnu kuglicu i mislila sam da ću s njom izbiti oko i sebi i nekom drugom pored mene.


Maskara nije plava, već ima takav odsjaj, ali je kao što pakiranje kaže, noćno crna. Ovo je jedna od najcrnjih maskara koje imam u kolekciji.
Osim tog, moja to-go maskara je inače MNY Colossal, klasična žuta koju moje trepavice obožavaju, pa sam mislila da nijedna neće moći napraviti isto.
Ova maskara je napravila upravo sve što sam htjela, i još je to potamnila, tako da mi je ovo savršena maskara kad baš želim naglasiti trepavice.
Možda ne bi laskala predugim trepavicama, ali tko traži volumen, evo vam volumen :D
Ovisi kako baratate s četkicom, zna se desiti da malo slijepi trepavice, da ne bi bilo da sam licemjerka :P
Na slici se vidi kako su se nekoliko njih zalijepile jedna za drugu, ali s obzirom na neke druge, a.k.a. svaka Lorealova koju sam koristila, ovo je divota :D
(P.S. nemam maskaru na donjim trepavicama jer je tamo ne stavljam, iako sam jedan dan i s ovom isprobala i to. Suzi mi oči i izgledam nakaradno :D)




70 kuna za ovakvu maskaru? Da, molim!
Nije mi se desilo ispadanje trepavica, maskara se nije trusila i preslikavala, te je za moje pojmove jedna super kvalitetna maskara koja daje onaj "vuššššš" trepavicama koje svaka žena želi.

To su moji dojmovi što se tiče GR stvarčica, mislim da su puder i maskara jedan veliki top i da ih trebate pazariti :D

Jeste li dosad koristile GR kozmetiku? Koji su vaši favoriti, a koji nisu?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 5 :

  1. Eh da je meni prirodne trepavice kao tvoje,sve bi lakše bilo. Ovako kratke,a strše pravo.
    Mislim da nema gore kombinacije. U svakom slučaju jedino što meni iole proljepša trepavice jeste miješanje dvije maskare,prvo jedna,pa druga :D
    Inače volim GR proizvode i često ih isprobavam jer su mi dostupni,ali ove nisam probala,a maskara mi se jedino dobrom-pala sam na ambalažu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. A vidi okica :D Maskara se čini super, samo tko zna kakva bi bila na mojim ravnim trepavicama. Fora mi je ova čipka na pakirnaju, sexy :D Puder se čini ok, samo što nikak nerem nać pravu nijansu kod nijednog pudera :/

    OdgovoriIzbriši
  3. IDEM KUPITI OVU MASKARU SUTRA NA PIJACU! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam sigurna imam li uopće išta od gr dekorative, osim lakova, jel'te ;)
    možda bi se našla koja olovka, njih svako malo bjesomučno kupujem... a onda dijelim jer ih ne stignem trošiti toliko hehe

    OdgovoriIzbriši