9/20/2015

EVE LOM CLEANSER

11


Dragi moji, danas vam pišem o jednom proizvodu koji je hvaljen diljem svijeta, proglašen je najboljim čistačem lica na svijetu, a dolazi iz brenda luksuzne kozmetike Eve lom, za koji ste čuli ako ste ljubiteljica kozmetike.
Eve lom možete kupiti preko uvoznika za Hrvatsku, Bahlen beauty-a, a cleanseri dolaze po cijenama od 100 ml za 579 kn, 200 ml otprilike 900 kn, a čini mi se da je moja verzija od 30 ml samo testna, pa nisam saznala cijenu.



Ne znam u kakvom se pakiranju nalazi veći cleanser, ali se ovaj od 30 ml nalazi u plastičnoj teglici u kojoj se nalazi još i poklopčić kako bi proizvod ostao zaštićen.
Miris mu je baš biljni, kao da ste došli u u biljnu ljekarnu, a izgleda kao neki melem, te mu je takva i tekstura, melemasta i masna.
Osim tog, uz njega kupujete i krpicu (ne znam cijenu za nju), a malo niže tipkam čemu ista služi.





Za cleanser kažu:

Višenamjenski melem za dubinsko čišćenje lica bez isušivanja. Uklanja najtvrdokorniji makeup , nježno uklanja odumrle stanice, omekšava i poboljšava cirkulaciju kože.

Koristi se na način da malu količinu zatoplite među prstima, nanesete je na lice i masiranjem i kružnim pokretima prelazite preko lica, uključujući oči, i tako ukljanjate i rastapate svu šminku.
Nakon tog, uzimate ovu bijelu krpicu koju močite u toplu do vruću vodu i tako vlažnu je triput "lijepite" na lice po pet sekundi, kako bi vam otvorila pore. Nakon tog, opet je isperete i krenete ukljanjati svu šminku, a krpicom usput vršite i piling lica. Kad ste uklonili svu šminku,umijete se, a krpicu isperete u toploj, kako bi sva šminka nestala s nje, a onda u hladnoj, pa je opet nalijepite na lice kako bi zatvorili pore.
Moram priznati kako sam više puta nakon skidanja šminke s cleanserom na ovakav način i dalje na blazinici nalazila ostatke šminke, isprobala sam i dulje trljanje, veću i manju količinu, puno načina, ali ostataka je još bilo tu.
Onda sam jednostavno nastavila svojom rutinom, Alpstories gelom za umivanje (klik za recenziju), koji je jedini koji mi bez iritacija ukloni i očni i sav drugi mejkap s lica bez zamjerki i zaostataka, a onda bih Eve nanijela na Foreo i time završila rutinu čišćenja.
Meni se u dodiru s vodom pretvara u neko mlijeko koje klizne s kože, a za masne dijelove mi nije bio težak i čini mi se im je nekako i pogodovao.

Osim tog, (a ovo je znanje i saznjanje s recenzije moje blogokolegice Dear skin (klik za link)), jedna ogromna zamjerka je njegov sastav. 
S obzirom da na pakiranju od 30 ml nije moguće pronaći isti, kolegica je guglala, a ja kopiram od nje:

Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, PEG-30 Lanolin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Aluminum Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa Butter), PEG-75 Lanolin, Chamomilla Recutita (Chamomile Oil), Eugenia Caryophyllus (Clove Oil), Eucalyptus Globulus (Eucalyptus Oil), Humulus Lupulus (Hops Oil), Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, P-Chloro-M-Cresol, Eugenol, Isoeugenol

Bijedni i jadni sastav, pun parabena i mineralnog ulja s malo eteričnog ulja, koje iako ispunjava svoj posao, jednostavno nije dovoljno dobro za ovu basnoslovnu cifru.

Suma sumarum, duboko sam razočarana.
Kao prvo, nikako mi nije ispunio očekivanja što se tiče samog čišćenja, puno bolje posao obavim micelarnom koju ne preferiram, pa je tu jedan veliki flop, gdje nastavljam štovati Alpstories gel kao nešto presveto bez čega neću i ne mogu :D
Onda, ovaj komatozni sastav je ogromno smeće za jednu ogromnu cijenu i nikako, ali nikako ne preporučam da kupite ovo jedno veliko sranje od proizvoda :D

Neću ga baciti, jer eto, imam priliku uživati u luksuzu (LOL), tj čak u dvije teglice, jer sam nedavno na Bahlen eventu dobila još jednu, ali, sve sam vam rekla :)


Jeste li koristili nešto od Eve lom kozmetike? Koristite li proizvode s mineralnim uljima u sastavu? Biste li potrošili ovoliko novaca na ovakav proizvod?

Pišite mi, voli vas Kike :*




*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih


Broj komentara: 11 :

  1. Nisam probala i ne planiram jer mi je to puno previše novca za nešto s tako lošim sastavom. Nisam snobica, ali da dajem za nešto toliko novca, željela bi da je ambalaža malo luksuznija, odnosno da je u skladu s cijenom. Mislim da je kod ovog čistača jako dobro odrađen onaj markentiški dio :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno ne, a i sam postupak koji si opisala namaži, navlaži,operi ,isperi mi izgleda kao nešto za što ne bih imala strpljenja. Za te pare šminka bi trebala sama da mi silazi s očiju, čim pogledam u tu teglicu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Šteta što ne odrađuje posao kako treba, a cifra je basnoslovna, barem za većinu :D Ja sam vjerna svom Alpha h balancing cleanseru i on mi je HG kad je u pitanju skidanje šminke. Ovo mi se čini prekomplicirano, s tom načinom primjene. Skidanje šminke mi je tlaka i želim nešto jednostavno što će brzo skinuti šminku, a ne postupak od pet koraka, tako da mi postane još veća tlaka :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sastav mu je loš, tu se slažemo, ali meni je bez prijekorno skidao šminku sa lica. Čak mi je koža odlično izgledala nakon korištenja ovog čistača

    OdgovoriIzbriši
  5. radije bi kupila od GG my own gentlemen i to u velikim pakovanjima da ih imam u zalihama nego dat tolike novce za nesto sto ne valja i ima loš sastav

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim ovakve čistilice i puno sam ih imala ali brate mili Eve, ne možeš nam prodavati jeftilen pod skupo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. LOL, za 900 kn dobiješ 200 mL nafte. Yaaaaaaaas.

    OdgovoriIzbriši
  8. Cijena je odraz kvalitete i tradicije koju Bahlen Beauty poštuje za razliku od Vas kvazi šminkoholičarki. Njihovi proizvodi su u samom vrhu što se tiče omjera kvalitete i cijene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ovakav sastav nazivaš kvalitetom onda si pobrkala lončiće. Tko određuje njegovu cijenu i kvalitetu? Po čemu je omjer kvalitete i cijene dobar? Zar je normalno da takav proizvod dođe preko 500 kn, a ima čistača koji imaju daleko bolji i prirodniji sastav, i ono što je najvažnije skidaju šminku od šuba? Zato jer ga je netko utjecajan nahvalio i dao mu medijski prostor, odmah valja? Zato jer košta toliko koliko košta, odmah valja, makar i ne valjao? Idem se namazat šmirom ispod auta, imat će isti učinak.

      Izbriši
  9. Sastav mu je koma (u širokom luku bježim od parabena) nemam želju isprobati ga!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam još ništa njihovog isprobala niti imam posebno želju isprobati. O ovome su se cleanseru nekoć pisali hvalospjevi pa mi je drago da u zadnje vrijeme imamo priliku pročitati i realne recenzije. A i stvarno ne kuzim zašto bi se itko pri zdravoj pameti toliko patio skidajući šminku, čovječe pa to je pravi proces a opet ne skine sve! Nikako mi nije jasna ta cijena. :/

    OdgovoriIzbriši