9/29/2015

ACTIMARIS WUNDGEL GEL ZA RANE

5


Dragi moji, danas vam pišem o jednom proizvodu za kojeg mislim kako bi trebao naći mjestu u vašem frižideru.


Dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj se nalazi metalna tubica s plastičnim otvorom i ljekarničke upute.
Za količinu od 20 grama izdvojit ćete 100 kuna.
Po nanošenju je vlažnjikav i gelast,  a kažu da se nanosi u debelom sloju.
Plastični otvor je super napravljen jer precizno i direktno nanosi gel na područje primjene.



Iz Sensameda kažu ovako:

Potpuno prirodni proizvod, koji ubrzava zacjeljivanje rana i upalnih procesa na koži i sluznicama, uključujući usta, nos i genitalije. Sadrži aktivni, visoko energetski kisik, morsku sol i ioniziranu vodu pH vrijednosti 9,8.

Njegova široka područja primjene pročitajte ovdje.

E sad, imam problem gdje sam zaboravila slikati prije/poslije fotke njegovog rada, a i za neke nisam stigla.
Koristila sam ga u tri situacije, koje su bile ponavljane više puta.

Prva situacija je da sam se otkad sam ga dobila, više puta porezala na poslu.
Bilo to na okrhnutu čašu, šalicu, pepeljaru, tanjurić, bilo je tog nebrojeno, a bilo je i dva puta kad sam se porezala na friško naoštren nož.

Iako ga nisam imala pri ruci iste sekunde, čim bih došla kući, nanosila bih ga na ranice, jer mi kad stalno nešto radim rukama, to smeta.
Kad se radilo o sitnim ranicama, do sutra ih više ne bi bilo, malo veće bi potrajale do dva dana, s tim da je prvi bio napola gotova stvar.
Jednom sam se prilikom malo jače porezala po unutarnjoj strani šake, jer nisam primjetila da je čaša fino okrznuta, pa sam zaradila fini rez, ali ga također više nije bilo za dva dana.

Druga situacija su prištići kojih je zbog svakodnevnog pudera i loše prehrane (čitaj kava i mlijeko koji mi nikako ne pašu) bilo i previše za jedno ljeto, pa kako ja to volim fino raskopati, ovaj je gel pomogao da ranije brže zacijele.
Nije pomogao nestajanju prištića, ali otvorenih vulkana nije bilo.

Treća situacija je bila u primjeni nakon brijanja pazuha, kad sam iziritirala to područje, gdje je iritacija nestala u roku par minuta i to se područje smirilo, ali ne samo trenutačno, već se više nije pojavljivala.

Dodala bih još kako imam ludu mačku koja je vrat zakačila noktom prilikom češanja, a kako bi se pojavila krastica, ona bi je opet iskopala i tako unedogled par dana, stvar je bila bolja i brže krenula ka oporavku kad smo joj silom namazali ovaj gel... dok ludica opet nije iskopala krastu :D

Sve u svemu, gel mi se veoma sviđa jer ima široko područje primjenje, a i sami znate kako sol općenito bolje razgrađuje i sanira rane, pa se pri ozljedama ako sam blizu mora, odmah ili bacam na kupanac ili s njime saniram ranu. Kako više nisam blizu, i ovo je super rješenje :)
Jedna velika zamjerka je da gela ima premalo za ne baš malu cijenu u ovo recesijsko doba, a ako ga se koristi na skoro svakodnevnoj bazi, brzo ga nestane i mislim kako bi moglo i više za manje :)

Jeste li dosad koristili ovaj proizvod? Čime sprječavate nastanak većih rana?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 5 :

  1. zanimljivo zvuči, dobro je ovo i za nas sa djecom... Od kada se može koristiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema neko ograničenje jer nema loših sastojaka, ja bi rekla da samo daš :)

      Izbriši
    2. Proizvod možete koristiti od 3 mjeseca starosti djeteta.

      Izbriši
  2. Možete ga nabaviti u ljekarnama i specijaliziranim trgovinama.

    OdgovoriIzbriši