10/09/2015

CAUDALIE - VODICA OD GROŽĐA I KREMA ZA RUKE I NOKTE

2


Dragi moji, danas vam pišem o dva proizvoda iz Caudalie radionice, jedan koji mi se svidio više i jedan malo manje, a o čemu se radi, čitajte dalje :)

Caudalie je prirodna linija za njegu lica i tijela, nastala u francuskoj pokrajini Bordeaux, koja je poznata po svojoj dugoj tradiciji uzgoja vinove loze (Vitis vinifera). Ekskluzivni patenti i aktivni sastojci su bazirani na ljekovitim ekstraktima vinove loze i grožđa. 

Kozmetički proizvodi nisu testirani na životinjama. Linija Caudalie je spoj znanosti, prirode i glamura. Proizvodi ne sadrže parabene, fenoksietanol, ftalate, mineralna ulja, natrijev lauret sulfat, niti sastojke životinjskog podrijetla.

Vodica od grožđa*



Grožđana vodica dolazi u količini od 75 ml po cijeni od 10,50€ (info o cijeni pronašla na VivaDerm stranici koja je zastupnik za Sloveniju i Hrvatsku, može varirati ovisno o prodajnom mjestu, neka od prodajnih mjesta su specijalizirane ljekarne, bolje opremljene drogerije i sl.), dolazi u aluminijskom pakiranju, poklopac mi je došao malo pohaban, također i ulubljen aluminij jer su gospoda u prijevozu nagnječili paket.

Za proizvod kažu:

Umirujuća voda sa 100% biljnom osnovom dobivena izravno iz grožđa tijekom berbe. Za sve koji žele osvježavajući tonik u spreju i za sve tipove kože, čak i vrlo osjetljivu. Umiruje kožu i osvježava je u trenucima izloženosti stresu. Sadrži 98% Grožđane vode® za umirenje i 2% soka grožđa bogatog oligosaharidima i mineralnim solima (kalijem) koji hidratiziraju i omekšavaju.
Raspršiti na lice u bilo koje doba dana. Za još više svježine, posebno u ljetnim mjesecima, držite ju u hladnjaku.

Počet ću od mirisa, koji mi je na prvu bio malo neobičan, tupi miris grožđa, za razliku od njihovih drugih proizvoda, pravi miris grožđa.
Raspršivač šprica maglicu koja izvrsno osvježava i umiruje lice - koristila sam je u zamjeni za termalnu vodu, kao tonik, kao osvježivanje u vrućim ljetnim danima.
Mogu reći da mi se ovaj proizvod svidio više nego sam očekivala.
Jako me je lijepo hidratizirao, osvježavao, brzo se upija i ostavlja glatku površinu i imam osjećaj kao da sam nanijela na lice nešto puno jače - znate onaj osjećaj kad se umijete vodom pa kad je ona još na površini?
Isti takav osjećaj, ali iznutra.
Sklona sam za termalnu vodu i ovakve hidrolate dati veću cijenu, ali mi je bitno da ispunjavaju svoj posao, a ova vodica je ispunila sve traženo.
Jučer sam iz nje izvukla zadnju kap i proslijedila je sadržaju kante za smeće, sa velikom tugom u očima, definitivno kupujem novo pakiranje!

Za ovaj proizvod ogromni thumbs up!


Krema za ruke i nokte*


Krema za ruke i nokte dolazi u količini od 30 ml u mojem slučaju za koju nisam našla cijenu, vjerojatno je tester size, dok je 75 ml kreme  po cijeni od 12,35€ (info o cijeni pronašla na VivaDerm stranici koja je zastupnik za Sloveniju i Hrvatsku, može varirati ovisno o prodajnom mjestu, neka od prodajnih mjesta su specijalizirane ljekarne, bolje opremljene drogerije i sl.), dolazi u mekom pakiranju pa je moguće iskoristiti cijeli proizvod, plastičnim čepom na odvrtanje (na stranici vidim kako je na većem pakiranju poklopac na otvaranje).

O kremi kažu:

Za sve koji žele hranjivi anti-age njegu za ruke i nokte. Ugodan tretman protiv oksidacije sa svježim mirisom pulpe slatke naranče, omekšavajućim prahom slatkog badema i hidratizirajućom ružinom vodicom. Ruke su glatke i zaštićene zahvaljujući antioksidativnom djelovanju polifenola iz sjemenki grožđa. Ne ostavlja masni trag. Ulja sjemenki grožđa, karite maslac i ekstrakt avokada hrane, a Vinolevure® hrani i jača kožu.
Nanijeti po želji na ruke i nokte i umasirati. Noktima posebno pogoduje hranjivost kreme zbog koje rastu zdraviji i sjajni. Hidratacija s antioksidativnim djelovanjem koja se trenutačno upija. Bez parabena i fenoksietanola.

Krema je srednje guste nemasne teksture koja se upija vrlo brzo, nije instant, a osjećaj hidratacije nažalost nije dugootrajan, već je trenutan, sa djelovanjem od maksimalno pola sata.
Meni, koja zbog posla kojeg radim te su mi ruke često u vodi, nažalost nije bila dovoljno hidratantna, bila je korisna za eventualno saniranje površinsko suhe kože, ali nakon pola sata, sat, ruke bi opet bile kao da nisam koristila ništa.
Bila mi je trenutno rješenje na poslu, dok sam kući koristila hidratantniju kremu, o kojoj ćete nekoliko rečenica moći pročitati u jednoj od mini recenzija na Fb stranici.

Moja očekivanja nije ispunila, mislim da je ovo preskup proizvod za osjećaj koji daje, jer u drogerijama ima jeftinijih (možda sastojcima gorih) i boljih krema.

Za nekog tko nema kronično suhe ruke i kome nije puno izdvojiti te novce za kremu za ruke, slobodno, ali mislim da stvarno možete naći bolje.



Koristite li termalne vodice i hidrolate? Koliko ste spremni odvojiti za kremu za ruke?

Koristite li Caudalie? 

Pišite mi, voli vas Kike :* 

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. nisam ih imala prilike do sada koristiti

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, hvala na linkanju recenzije, jedva cekam vodicu sutra isprobati!
    Inace jako volim beauty elixir, a probala bih i onu matirajucu njihovu kremu, vjecito zaboravljam kako se zove..

    OdgovoriIzbriši