10/18/2015

NIVEA GOODIES MINI RECENZIJE

1


 Dragi moji, Nivea je u svoju ponudu u zadnjih nekoliko mjeseci uvela mnoge novitete za čišćenje i njegu kože od kojih sam imala priliku neke isprobati.
Odabrala sam 6 proizvoda, 3 iz različitih linija (ova recenzija) i tri iz linije za kožu sklonu nepravilnostima, za koju ću naknadno pisati recenziju gdje ću nekako intervjuirati mlađu sestru koja se bori s kožom sklonom gamadi po licu.
Za sebe sam odabrala micelarnu, tonik i piling.

3 u 1 micelarna voda za čišćenje*


Kao što vrapci na grani već znaju, micelarne koristim za sve samo ne za čišćenje šminke s lica.
Mislim da dugotrajnim korištenjem i trljanjem blazinicama po licu i očima možemo samo izazvati ljuštenje kože, iritaciju očiju, ispadanje trepavica i sl. jer je naša koža lica ipak delikatna, ali uvijek imam najmanje jednu micelarnu na zalihama kako bi njome obavljala dodatno jutarnje osvježavanje lica, skidala šminku kada nešto fotografiram za blog, pa da ne moram prati lice svako malo i za još bezbroj raznih aktivnosti.

Iz Nivee za ovu micelarnu kažu:

Inovativna 3 u 1 micelarna voda za čišćenje lica za sve tipove kože s dekspantenolom i uljem sjemenki grožđa čisti, uklanja šminku s lica i područja oko očiju te hidratizira - sve u jednom koraku. Dubinski čisti upravo zahvaljujući iznimno učinkovitoj, a istodobno vrlo blagoj formuli. Zahvaljujući micelarnoj tehnologiji, naknadno ispiranje lica nije potrebno, a sama formula ne utječe na prirodni, zaštitni sloj kože. Preporučena MPC (200 ml); 39,90 kn 

Za početak, ne volim osjećaj na licu nakon micelarne, dok je ova imala suprotan učinak, nije bila ljepljiva pa nisam imala potrebu za naknadnim pranjem.
Ako je koristite kako bi trebalo, nanesete na blazinicu i malo duže držite pritisnutu na očnom mejkapu, uklonit će ga u nekoliko poteza i dvasdesetak sekundi bez nadraživanja.
Nije me isušivala i imala sam osvježavajući osjećaj nakon nje.
Iako je Garnier micelarna jedna od onih koje imam u zalihi zbog optimalne količine, a dobre cijene, ova mi se pokazala boljom upravo zbog ljepljivog osjećaja i kad bi je uistinu koristila u svrhe u koje je namjenjena, kupila bih je prije od drugih.
Nije mi začepila pore, nježnog je mirisa koji me nije smetao za nos, a nalazi se u plastičnoj ambalaži s poklopcem.



Matirajući tonik*


Volim tonike i osjećaj koji mi ostavljaju na koži, od nedavno jedan od njih koristim i za brzinsko rješavanje jutarnjeg napuhnutosti oko očiju i iako ih prije nisam koristila jer im nisam pridodavala neku važnost sad su postali obavezan dio moje preparativne rutine.

Za tonik kažu:

Obogaćen Hydra IQ sastojkom i ekstraktom oceanskih algi, uklanja neželjeni sjaj kože te ostavlja prirodan i lijep matirani ten. Preporučena MPC (200 ml): 39,90 kn 

Tonik ima nježan miris koji me ne smeta, također mi nije čepio pore, više puta dnevno je bio u korištenju, ujutro, popodne nakon skidanja šminke i navečer nakon čišćenja lica, prije svih krema.
U nekoliko sam ga navrata koristila samog tijekom cijelog popodneva, gdje je dugo držao moje lice matiranim, a ujutro ukoliko nemam vremena za umivanjem (rijetko, ali desilo se) brzinski ukloni sebum s lica i ostavi ga svježim, bez masnog sjaja.
Za masnokošce bi ga uvrstila u njihovu rutinu, pristupačne je cijene, hidratantan je, a radi svoj posao.
Zelene je boje, a dolazi u plastičnoj bočici s poklopcem.


Skin Refining piling*


Definitivna zvijezda recenzije i moj omiljeni piling do sad (uz još jedan koji mi je stigao nakon ovog, u recenziji o njemu pročitat ćete zašto su mi oba favoriti) je ovaj piling i točka.
Iako mi se svidio JMO piling, bio mi je premekan i iako sam vidjela rezultate, ja imam mazohistički poriv da izribam svoju facu i da to i osjetim. 
Naravno da nisam uništila svoje lice i da mi nije ostavio ožiljke ni išta slično, ali kad se radi o pilinzima, volim da se osjete, da su malo grublji i da imam osjećaj da je nešto i napravio.

O pilingu kažu:

Dubinski čisti i otklanja mrtve stanice kože istovremeno održavajući prirodnu razinu hidratacije kože s vitaminom E i Hydra IQ sastojkom. Preporučena MPC (75 ml): 39,90 kn

Kao prvo, volim činjenicu da nakon pilinga nemam osjećaj zatezanja i suhoće, bez obzira koliko on grub ili mekan bio, Ovaj piling mi je osim mekane kože ostavio dovoljno nahranjenu kožu bez da sam morala trčati nanositi kremu za hidrataciju.
Onda, volim grube pilinge gdje se čestice osjete kao da su pijesak s gelom i da ih nema svaki četvorni kilometar, već da ih ima.
Kaže moja kolegica Martina da se to zove dermoabrazija, a ja ću onda reći da je to možda to xD
Ima malo krupnije čestice gdje je gel plavkaste boje, čestice su mliječno bijele i ima ih nekoliko plavih, koje se "raspadnu" u više manjih čestica.
S ovakvim pilinzima znam da nema više ljuskica na licu i da ću nakon pristojne njege imati mekanu kožu.
I jedno upozorenje bez obzira kakvo lice imate, pogotovo vezano uz ovakve pilinge, jednom do dva tjedna vam je sasvim dovoljno za piling lica, da ga ne isušite i ne napravite još veću štetu :)






Suma sumarum, ovi su im noviteti pristupačni cijenom i iako imam milijun skupljih preporuka, uvijek se trudim pronaći i jeftinije kombinacije kako vaš novčanik ne bi previše plakao :)

Good job for NIVEA! :)

Koristite li NIVEA proizvode? Kakve pilinge koristite u njezi lica? Koristite li tonike? Preferirate li gelove za umivanje kako bi skinuli šminku ili više volite micelarne?

Pišite mi, voli vas Kike :* 


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Jako volim Niveinu kozmetiku :) Nisam nailazila na ovo, medjutim moracu da ih isprobam :) Jako mi se dopadaju ove stvaricice :)

    OdgovoriIzbriši