8/30/2015

MATIS REPONSE SOLEIL KREMA ZA ZAŠTITU LICA OD SUNCA

1


Dragi moji, s obzirom da je sunce opet bacilo na noge sa svojih milijun stupnjeva, za kraj ljeta i ususret hladnijem vremenu, donosim vam posljednju recenziju vezanu uz ovo godišnje doba :)

Na recenziju sam nedavno dobila kremu za zaštitu lica od sunca sa visokom zaštitom, faktorom 50.
Kreme za lice ovog tipa na licu mogu izazvati zaštitu, ali drukčije štete, pa kako sam se s njom snašla, čitajte niže :)


Dolazi u količini od 50 ml, za koju mi se čini da je klasična količina za takve kreme, po cijeni od 295 kuna, a  kupiti je možete preko uvoznika za Hrvatsku, Bahlen beauty-a.


Dolazi u narančasto brončanoj tubici, s plastičnim čepom, ništa neviđeno i revolucionarno, a funkcionirajuće, dok je krema bijele boje.


Krema je malo gušća, ali lako razmaziva i nakon korištenja ne ostaje onaj ružni, bijeli trag na licu.
Također, nema teškog osjećaja na licu nakon stavljanja.

Stvar u ovim kremama je da mogu isušivati odnosno pretjerano mastiti lice, izazivati komedone, prištiće i čepiti pore.
Ovakve se kreme često kombiniraju s dodatnim, hidratantnijim kremama kako ne bi isušivale lice, ali ova sama po sebi, kako sam je i koristila u nekoliko navrata, nije isušivala lice, držala ga je hidratiziranim, ali je nažalost, mastila one same po sebi masne dijelove.
Po nanošenju sama po sebi ne ostavlja mat finiš, ali se brzo upija, pa je u redu podloga za ispod pudera.
Nažalost je, osim matiranja, kao i većina ovakvih krema, na mome licu izbacila nekoliko prištića, jako mi začepila pore, čemu znojenje i pipkanje lica nije odmoglo, pa sam na kraju ljeta, bez obzira na cijelu vojsku preparative, ostala šugavog lica.



Suma sumarum, postoje jeftiniji proizvodi istog i boljeg ponašanja, koji lice ne masne dodatno, a manje čepe pore.
Krema me nije fascinirala, ispunila je dio sa zaštitom, ali je podbacila na drugim, stoga za ovu kremu ne ide thumbs up.


Kakvu zaštitu od sunca koristite za svoje lice? Birate li kreme, fluide ili pak ne koristite takve proizvode?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Upravo razlog zbog kog izbegavam sve te SPF kreme za lice... radije se zaštitim šeširom ili se umotam :D haha
    Jesi li probala Eucerin, novu gel verziju za matiranje, s faktotom 30/50?
    Nisam ni ja :D ali sam čula sve najbolje.

    OdgovoriIzbriši