8/13/2015

JOHN MASTERS ORGANICS HIDRATANTNI TONIK OD RUŽE I ALOE VERE

0


Pozdrav šminkoljupci,
rekli ste davno, kad sam objavila fotografiju ovog ljepotana na fb, da želite vidjeti recenziju pa vam je danas pišem. :)
John Masters Organics je brend koji se bazira na organskim sastojcima, prirodnim esencijalnim uljima dobivenima destilacijom uz pomoć pare te prirodnim konzervansima, ne testiraju na životinjama, ne koriste parabene, sintetičke mirise, umjetna bojila. Posebno su poznati po preparatima za kosu. Njihove proizvode možete pronaći na http://www.terra-organica.hr/ , http://bbnaturavera.shoppingcentar.com.hr/ ili u Bio&bio trgovinama.
Tonik od 59ml sam platila 169kn ako se ne varam, vidim da je skuplji na web shopovima pa je moja preporuka da ga kupite u trgovini.


Dolazi upakiran u ambalažu od recikliranog papira, a sam tonik je u plastičnoj, pomalo retro, bočici s raspršivačem koji dosta precizno raspršuje proizvod.


Tonik koristim već 2 mjeseca, potrošila sam ga manje od pola, a koristim ga svaki ili svako drugi dan, tako da se ne morate brinuti da ćete ga brzo potrošiti. Na pakiranju je naznačeno da bi proizvod trebalo potrošiti kroz 6 mjeseci nakon otvaranja.
Sastojci su divni kao što možete vidjeti; aloe vera za koju znamo da smiruje crvenilo i nadraženu kožu, ružina vodica koja je antioksidans, glicerin koji štiti kožu od vanjskih utjecaja, korijen rotkvice koji mislim da služi kao konzervans, ispravite me ako sam u krivu, rižin ekstrakt koji pridonosi hidrataciji kože, ekstrakt lista bijelog čaja koji je bogat antioksidansima, ekstrakt gotu kole, biljke koja se koristi u medicinske svrhe za tretiranje bakterijskih infekcija.
Najviše me razveselilo što ne sadrži alkohol. :)


Kad sam kupila tonik, dobila sam i katalog JMO proizvoda pa ću vam sad prepisati njihov opis tonika:
"Tonik sadrži aktivne sastojke koji tonificiraju i hidratiziraju kožu. Eterično ulje ruže stimulira cirkulaciju , a ekstrakt bijelog čaja djeluje antibakterijski i antioksidativno te štiti kožu od zagađenja i upala. Uz pomoć aktivnih sastojaka, tonik kožu štiti i njeguje tijekom cijelog dana. Odličan je za sve tipove kože. Tonik pošpricajte na lice i vrat te pustite da se osuši."

Općenito mislim da tonik nije nužno neophodan dio u njezi kože, ali je dobar dodatak beauty rutini. Koristi se nakon umivanja, prije nanošenja seruma, ulja ili kreme za lice. Tonik prvenstveno služi vraćanju prirodnog ph kože, a to je negdje oko ph=5, kiselo. Znamo da je ph=7 neutralno, sve ispod tog broja kiselo, a sve iznad lužnato. Kisela površina kože stvara nepovoljne uvjete za širenje bakterija. Nadalje, funkcija tonika ovisi o tipu kože kojem je namijenjena, a pošto je ovaj namijenjen svim tipovima kože, obećava hidrataciju i zaštitu od vanjskog zagađenja. 

Moji dojmovi: Miris tonika je prirodni miris ruže, ako vam se ne sviđa, zaobiđite ga. Meni se sviđa, djeluje mi antistresno. :) 
Ne znam kako provjeriti zaštitu od vanjskog zagađenja. Ako vi imate ideje, napišite u komentarima haha :D. Što se tiče hidratacije, nemam dehidriranih ni suhih djelova, a mislim da mu to ne bi trebala biti glavna komponenta jer vrlo brzo nakon nanošenja osjetit ćete lagano zatezanje kože, ali ne u negativnom smislu, više poput anti-age kreme
Dužim korištenjem primjetila sam i sužavanje pora oko nosa i na obrazima pa cak i manje lučenje sebuma preko dana, iako ne znam je li tome zaslužan samo tonik jer to ne obećava. Mogu potvrditi i povećanu elastičnost i zategnutost kože. Koristim ga često kao osvježenje preko vrućih ljetnih dana.
All in all, tonik mi se baš svidio, ne očekujte čuda od ovakvog tipa proizvoda, ako imate većih problema s kožom, radije uložite u serume. Mene su iznenadile bogate anti-age prednosti koje nudi i preporučila bih onima koji imaju više novca na raspolaganju da si priušte ovaj luksuz.

Koristite li neki JMO proizvod? :) Maja

0 komentari :

Objavi komentar