8/23/2015

KISS ME, BABY - AVON HIDROKOLOR BOLD LE RUŽEVI ZA USNE

12


Dragi moji šminkoljupci, Avon me je nedavno iznenadio s puno divnih stvari potrebnih jednog šminkoholičarki, a danas vam pišem o ovim divnim ruževima koji su me... :D



Dolaze u kartonskoj ambalaži koje sam u veselju zaboravila slikati i bacila u smeće skupa s ambalažom od rumenila i bronzera xD
Plastična ambalaža u koju su pakirani je dovoljno čvrsta, ali me nemojte držati za riječ da pri večem padu ne bi poginula :D

U aktualnom katalogu ih možete pronaći po cijeni od 35 kuna za 3,6 grama, a nijanse su samo u jednoj sezoni, odnosno limitirana edicija, nakon čega bježe iz kataloga.


Dolaze u 4 nijanse, od kojih sam ja dobila 3: Blush brights, Nude nights i Coral shock.
Sama ih iskreno, na prvu ne bih kupila jer ne volim kremaste već mat ruževe, ne volim svijetlo roze boje na usnama, a nijansa Nude nights nije moja nijansa nude ruževa. Ali...

Slijeva na desno: Blush brights, Nude nights, Coral Shock
Blush brights*


Blush brights je hladna svijetlo roza nijansa koju nikada ne bih kupila jer ne volim takve nijanse na usnama. Bez obzira na tu činjenicu, ovo je nijansa koja je bila ljubav na prvo nanošenje!
Osim što mi divno laska tenu i licu, čini me svježom, također klizi po usnama, prekriva u jednom sloju, a trajnost na usnama je zadivljujuća. Nedavno sam, razmišljajući, shvatila kako mi ovi ruževi na usnama traju duže nego neki MAC ruževi koji su 5 puta skuplji. Preslikava se na čaše i sve što dodirnete usnama, ali traje 4 do 5 sati s pijenjem, pričanjem, a blijedi ravnomjerno i ostavlja blagi stain kojeg je lako ukloniti maramicom.



Nude nights*


Nude nights je hladna bež nude nijansa koja mi ispere cijelo lice i stoji mi blago užasno, odnosno sve ovakve nijanse izbjegavam u širokom luku, nimalo mi ne laskaju lice i izgledam bolesnjikavo kada ih stavim na svoje usne. Iako je za mene big no no, za vas će možda nijansa biti bolja, dok i za ovu nijansu vrijedi isto što i za Blush brights, klizi po usnama, prekriva u jednom sloju, a trajnost na usnama je zadivljujuća. Preslikava se na čaše i sve što dodirnete usnama, ali traje 4 do 5 sati s pijenjem, pričanjem, a blijedi ravnomjerno i ostavlja blagi stain kojeg je lako ukloniti maramicom. Ovu sam nijansu nosila samo jednom i namjeravam je udomiti dalje, žao mi je da stoji, a znam da je nikako neću nositi.



Coral shock*


Coral shock je jedna prekrasna, blago neon, narančasto koraljna nijansa za koju mislim da bi prekrasno stajala tamnoputom puku, dok i na nama blijedima super izgleda, ali bi u ovom drugom slučaju bila posebno naglašena. Na slici iznad sam dodala malo više bronzera kako bi boja što više došla do izražaja, i oduševljena sam.
Kao i kod druge dvije nijanse, opet stoji već dvaput napisano, klizi po usnama, prekriva u jednom sloju, a trajnost na usnama je zadivljujuća.  Preslikava se na čaše i sve što dodirnete usnama, ali traje 4 do 5 sati s pijenjem, pričanjem, a blijedi ravnomjerno i ostavlja blagi stain kojeg je lako ukloniti maramicom.



Moram napomenuti kako na slikama gdje nosim Blush brigst i Coral shock također nosim, po meni, pripadajuća Avon rumenila iz nedavne recenzije (klik za recenziju), Peach s nijansom Blush brights i Warm flush s nijansom Coral shock :D

Suma sumarom, mislim da su ovo jedni super povoljni, ekstremno mazivi, dugotrajni ruževi koji su me oduševili svojom pigmentiranošću, prekrasnim nijansama i još ljepšim cijenama :D

Što više da vam kažem osim da vas šaljem kod vaše Avon lady i da kupite ove divotice :)

Koristite li Avon ruževe? Volite li više kremaste ili mat ruževe? Sviđaju li vam se ove nijanse?
Pišite mi, voli vas Kike :*





*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 12 :

  1. Blush brights je predivan *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivni su ruževi i nijanse, jedino mi se ova zadnja baš ne sviđa jer ne volim narančaste ruževe. Baš mi se čine kvalitetni, ja baš volim kremaste ruževe. A cijena je stvarno predobra, mislila sam da su skuplji. Morat ću si naručit jedan prvom prilikom. Znala sam prije koristit Avonove ruževe i uglavnom sam bila zadovoljna kvalitetom. Baš si me zainteresirala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih volim, samo mi neke narančaste dosta požute zube, s ovom nije slučaj srećom :D
      Ma kao 50 kuna su, ali su sada sniženi, ali su skoro uvijek na nekim akcijskim cijenama :D
      Definitivno nabavi neki :D

      Izbriši
  3. Super su :D zadnji baš vrišti - party :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Najviše mi se dopada nude nijansa ali ti ova poslednja toliko dobro stoji, prava letnja! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš grozna haha :D
      Hvala hvala, malo bronzera i genijalna je :D

      Izbriši
  5. Nisu mi baš moje nijanse, ali tekstura mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tekstura je krasna, ja sam se baš iznenadila i žao mi je što je kao što sam napisala generalno MAC jako skup, a tako kratkotrajan, dok su ovako jeftini ruževi krasni i dugotrajni :/

      Izbriši
  6. Prelepi su najvise mi se dopada blush brights i nude nights :) I kvalitet fotografija ti je savrsen! xxxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Boje mi nisu nešto, ali zato imaš predivneeee usne ;)

    OdgovoriIzbriši