8/10/2015

BLUSH ME, BABY - AVON IDEAL LUMINOUS RUMENILA

10


Dragi moji šminkoljupci, nedavno me dočekala prekrasna pošiljka iz Avona, a najviše sam se obradovala rumenilima :D
Inače nisam sakupljač rumenila, imam ih svega desetak (okej ovo nekom normalnom zvuči pretjerano, ali kad si mejkap kolektor/manijak, ovo je čist' okej :P), ne padam tako puno na njih, ali sam dugo htjela jedno od ovih rumenila, pa me je to još više obradovalo. Onda me, nakon tog, još više obradovalo što su dvije od ovih nijansi potpuno nove na tržištu, a ja ih mogu ekskluzivno probat'! :D
Prodano!
Za početak, sva rumenila su u kartonskoj kutijici, unutar koje dolaze u  klasičnoj Avon crnoj ambalaži s ugraviranim logom, a kada se otvori, na gornjoj je strani ogledalo koje super dođe ako popravljate šminku u izlascima, kistić kojemu masovno ispadaju dlake, pretvrd je i nikako nije mekan, i rumenilo, u količini od 6 grama, po cijeni od 75 kuna, a često ih možete pronaći na akcijama u katalogu. Sjenila se truse ovisno o kistu kojim ih dozirate, ali stvarno minimalno, sva su mekana i svilene teksture, dobre pigmentacije (dovoljno dobre da se vide, a da pri nanošenju ne izgledate kao klaun s dvije fleke na faci :D), na meni traju od kad ih stavim na lice dok ne skinem cijelu šminku.


~ Peach ~



Peach je roskasto-breskvasta nijansa sa sitnim shimmerom koji se blago primijeti na licu i daje mu svježi izgled, prekrasna nijansa za dan.



~ Warm flush (nova nijansa) ~



Warm flush je nijansa malo narančastija nego Peach, sa istim sitnim shimmerom koji je blago primjetan na licu, a super pristaje uz koraljne nijanse na usnama. Mislim da bi ova nijansa super izgledala uz osunčan ten, super mi je u kombinaciji s bronzerom na licu :)



~ Deep plum (nova nijansa) ~



Deep plum je hladnija i kao što joj naziv kaže, šljivasta nijansa koja je po mom mišljenju savršena za zimu i na svijetliji ten, iako mislim da bi super išla i na tamni. Mislim da bi puno bolje stajala osobama s hladnijim, nego toplijim podtonom kože. Ima sitni shimmer, kao i kod druge dvije nijanse, blago primjetan na licu, dovoljno da joj da treću dimenziju.



~ Classic aura ~



Classic aura je moja najdraža nijansa koju sam dugo gledala i očito prizvala, mat zagasito roza nijansa koja je na licu zapravo malo svjetlija nego u ambalaži, a mislim da bi pristajala apsolutno svima. Ne mogu vam opisati oduševljenje ovom nijansom i koliko je ispunila moja očekivanja!



Preporučam li vam ova rumenila?
Hell yeah, ovo su super rumenila koja za svoju cijenu ispunjavaju svoju svrhu i više od tog!

Koristite li rumenila u svojoj makeup rutini? Kupujete li Avon proizvode i jesu li opravdali vaša očekivanja?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 10 :

  1. Ajme meni želim toliko dugo isprobati ovakva Avon rumenila da je to strašno, sve nijanse su mi predivne. Blaog tebi kad ih imaš sve 4 :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Peach i warm flush su mi divni. Inače volim sve breskvasto :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme divna su i kako sam skrolala, tako sam imala novog favorita :D
    Ipak bih možda prvo uzela deep plum jer takvih boja baš i nemam u kolekciji :)

    Super su im rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam oduševljena, ja imam ono jedno od Catricea, Rosewood forest kojeg svi žele jer ga je LMF pohvalila hahaha, više padam na svjetlije nijanse :D

      Izbriši
  4. Meni se njihova ambalaža sviđa :D jako lijepe nijanse i super su dočarane :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm hm, nikako da probam ta rumenila :D Mislim da bi mi sve boje odgovarale, ali znaš da se posebno lijepim na Peach-aste :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam warm flush i super mi je :) Baš lijepa nijansa.

    OdgovoriIzbriši