2/29/2016

FREEDOM PRO CONTOUR KIT

2


Dragi moji, danas vam pišem o jednoj super povoljnoj stvarčici koja je u trendu zadnjih cca godinu dana, a radi se naravno o dvojcu za konturiranje :)

Družimo se već neko vrijeme, a ja mislim da je sada pravo vrijeme da vam napišem svoje dojmove :D



Freedom Pro Contour kit dolazi u kartonskoj ambalaži u kojoj se nalazi jednostavno, crno pakiranje i uživo mi djeluje još više elegantnije nego na slikama, medijskom tehničaru u meni je ovakva jednostavna elegancija izaziva veliki osmijeh hehehe.

Količina mu je 6 g, a možete ga nabaviti na Pink pandi po cijeni od 37,90 (klik na link) što smatram jako dobrom cijenom za ono što ovaj dvojac nudi.

Postoji u dvije nijanse, moja je Medium 01, te mi je, usporedbom nijansi, puno draže što sam dobila ovu nijansu.
Troši se toliko sporo da mislim da ću ga imati narednih 10 godina (plus sve ono što doma već imam), trusi se najminimalnije moguće (to mi je jaaaako drago jer imam peterostruko skupljih proizvoda koji se truse ko blesavi).



Zašto sam sretnija jer sam dobila ovu nijansu?
Jer je druga nijansa puno toplija i žuto narančasta, a ova nijansa je taman, dovoljno neutralna, a opet dovoljno hladna.
Dio za posvjetljivanje je roskast, a dio za konture je hladno smeđ.
Sviđa mi se također što su nijanse dovoljno svijetle za nas duhove i što ne dobijem smeđu fleku posred face kad pokušavam naglasiti svoje jagodice.
Tekstura je skroz lagana, lako se prima na kistove, blendanje je također izvrsno, u par poteza možeš dobiti baš ono što želiš, a također je vrlo nadogradivo, tako da istodobno možeš dobiti look za dan i noć.



Što se tiče samih proizvoda, dio za highlight nije klasični highlighter u smislu riječi i proizvoda kakve sam do sad isprobavala, ako očekujete "Mile voli disko" nijansu, ovdje je nećete pronaći.
Ovo je mat svijetla nijansa koju stavljam na dnevnoj bazi kako bi istaknula dijelove gdje inače stavljam highlighter (nos, ispod obrvi, iznad rumenila...) i onda još na sve to stavila šljašteći hajlajter :D
Mislim da je ova nijansa osmišljena baš za korištenje na taj način, kako bi dobili pravi instagram hajlajt :P

Smeđa nijansa je također mat nijansa i taman je pogođena svojim podtonom, mislim da tamnijima može biti dovoljna u kojem sloju više, baš zato jer je nadogradiva, a opet nije dovoljno tamna za njih.


Mislim kako je ovaj dvojac apsolutno novčano prihvatljiv, a istodobno i više nego jako iskoristiv i da ako tražite nešto ovog tipa, s njime nećete pogriješiti :)

Koristite li proizvode za konturiranje? Preferirate li praškaste proizvode za tu primjenu? 
Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. Čini se super, koristiš li ovu tamniju nijansu kao contour ili bronzer?
    Misliš li da se ovaj hajlajter može korsititi za fiksiranje korektora ispod očiju? Jako me zanima ovaj proizvod, čini se kao dosta dobar proizvod :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekako sam navikla da je veci deo proizvod za konture a manji hajlajter, ali svakako paletica je divna, obozavam sve vezano za konture, broznere, hajlajtere..:D

    OdgovoriIzbriši