3/07/2016

AVENE GOODIES

4

Dragi moji šminkoljupci, danas vam pišem o 2 proizvoda koja koristim već duže vrijeme , te vam danas prenosim svoje dojmove :)

PJENA ZA ČIŠĆENJE*


Pjena za čišćenje dolazi u klasičnom valjkastom pakiranju sa pumpicom za doziranje u količini od 150 ml po cca 115 kuna (ovisno o prodajnom mjestu).
Jedna je pumpica dovoljna za cijelo lice, s tim da se zna desiti da vam mrvičak pjene ostane unutar pumpice pa kad ponovno dozirate, da vam taj višak bude drukčije konzistencije, ali i dalje funkcionira nakon razmazivanja po licu.


Pjena ima lagan miris, u sastavu se nalazi parfem, ali je vrlo nisko na popisu sastojaka, te me nije nadraživao i slično.
Malo je čvršće pjenaste teksture i iznimno je lagana :)


Što kažu za ovu pjenu:

Uklanja nečistoće uz pomno odabrana nježna sredstva za čišćenje kože.
Regulira mašćenje kože - patentirani aktivni sastojak kao seboregulator utječe na proizvodnju sebuma.
Umiruje - Avène termalna voda umiruje i ostavlja osjećaj ugode na koži.

Dakle, koristeći je samu (bez naknadnog čišćenja FOREO uređajem) ako sam skidala šminku, nije sasvim uspješno uklonila očni makeup te nije u potpunosti ukonila puder, u suradnji s gelom za umivanje i FOREOm je čišćenje bilo puno bolje. Za jutarnja umivanja je bila odlična, svo smeće koje se nakupilo tokom noći odlazi jednim pranjem (kasnije obavezno prebrišem lice tonikom).
Matira, ali se isušuje, čega sam se bojala, lice je nakon škripavo očišćeno bez zatezanja i ikakvih neugodnosti.
Volim je koristiti nakon malo jačeg pilingiranja kako bi umirila kožu, nakon čega nastavljam s njihovom termalnom vodom, te moguća osjetljivost nestaje ubrzo.
Također mi je bila super kad sam išla na ekstenzije trepavica jer mi je moja M. rekla kako je trepavice najbolje prati neagresivnim sredstvima bez alkohola i ulja, te najviše preporučuje upravo pjene za čišćenje, ova je uspješno surađivala s trepuškama, nije mi u nijednom trenutku niti malo iritirala oči i bila je dovoljno nježna za moje mile trepuške <3
Ne troši se jako brzo, ja sam je (doduše u kombinaciji s drugim proizvodima) potrošila u cca 3 mjeseca korištenja.

Preporučam je upravo zbog svojih prednosti, jedina mana je što ne uklanja u potpunosti šminku, ali imam osjećaj da baš svi koriste barem dva sredstva za čišćenje lica stoga, opet, preporučam :)


HYDRANCE OPTIMALE UV RICHE KREMA*


Krema je pakirana u klasičnu mekanu tubicu u količini od 40 ml po cijeni od cca 140 kuna. Ima SPF 20, teksturom je gušća te ne treba puno za cijelo lice (ja sam je koristila na suhim dijelovima).
Više preferiram kreme u ovom pakiranju zbog higijene i doziranja.
Miris je kreme lagan , također u sastavu označen kao parfem, ali me nije nadraživao i sl.



Što kažu za ovu kremu:

Štiti - sadrži zaštitni faktor SPF 20 koji štiti kožu od sunca i sprječava prerano starenje kože.
Hidratizira* - kompleks lipomucin-meiboserin djeluje trenutno i dvostruko: osigurava dugotrajanu hidrataciju i štiti od dehidracije.
Umiruje - Avène termalna voda umiruje, djeluje antiiritirajuće i ostavlja trenutni osjećaj ugode na koži.

* gornji slojevi kože

Prije svega, moram napomenuti kako su meni suhi određeni dijelovi kože, dok moja majka ima ekstremno dehidriranu suhu kožu, te ću pisati dojmove za obje. Ona je kremu nanosila na cijelo lice, a ja na doljnje dijelove lica koji su mi suhi.
Bez obzira na SPF, nije nam čepila pore.
Meni koža nije drastično suha, dok mami je, meni je bila čak malo "pre"hidratantna za dnevnu kremu, dok sam ju voljela više kao noćnu, mami je bila savršena u dnevnom slučaju, dok ju je u noćnoj verziji koristila sa serumom.
Također je savršena za djelovanje nakon pilinga i sl. te bih je svakako preporučila, jer je nismo koristile samo nas dvije nego nekoliko mojih kolegica koje imaju problema s velikom suhoćom kože te im je ova krema broj jedan već duže vrijeme :)


Treći proizvod o kojem neću pisati velike dojmove niti imam slike, već samo ide u preporuku za njegu s ova dva je Avene Termalna vodica koje sam potrošila galone, raspršuje se poput maglice, divan proizvod za vruće ljetne dane kako bi osvježila lice, za smirivanje lica nakon pilinga i sl., super mi je kod uboda komaraca, ljeti sam obavezno glavni doručak, ručak i večera toj divnoj zujećoj gamadi te nekoliko sekundi nakon što pošpricam na ugriženo mjesto termalnom vodom, svrab prestaje :)

Jeste li dosad koristili Avene proizvode? Hoćete li ih isprobati?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Nisam koristila, ali hoću, inače trenutno koristim Uriage pjenu za čišćenje lice, pjena je baš poput ove, meni je super, neobična, izgleda tako slabo ali djelotvorno! Budem svakako isprobala i ovu !

    OdgovoriIzbriši
  2. Već dugo vremena imam problema s suhom i dehidriranom kožom i tek nakon što sam počela koristiti spomenutu kremu sam se preporodila! Koristila sam i light verziju, bez spf-a, no ova sada mi je možda mrvicu draža. :) Iva

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristimo istu kremu, s time da je moja za normalnu/mješovitu kožu i to mi je omiljena krema još iz srednjoškolskih dana.
    Ne koristim pjenu, ali zato mi je blago mlijeko za čišćenje nezamjenjivo kao i zaštitni losion.
    Termalnu nisam dugo kupila, al vjerojatno ću je uskoro kupiti jer mi je također odlična.
    Nije teško zaključit da obožavam Avene proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam oba proizvoda (kremu u Leggere varijanti) i jako sam zadovoljna

    OdgovoriIzbriši