3/13/2016

KOZMETIKA AURA [NO.1]

4


Dragi šminkoljupci, kao što već vjerojatno znate, prije cca mjesec dana u Hrvatsku je stigla Kozmetika Aura, porijeklom iz susjedne nam Srbije, rekla bih, "domaća" kozmetika s puno očekivanja od strane ljubiteljica kozmetike :D

Kad sam dobila njihov paketić, ne znam čemu sam se zapravo više radovala, a danas vam pišem o tri proizvoda koja sam već dobro isprobala, (zbog ekstenzija trepavica ostala tri još nisam koristila), a kako su moja očekivanja ispunjena, čitajte u nastavku :D

Absolute matte lip cream*


Police u Kozmu se nisu ni napunile, a žene su u svoje košarice mahnito trpale tekuće mat ruževe :D
Hvalospjevi o ovim tekućim ruževima stizali su sa svih strana, jer, takvih ruževa nikad dosta hehehe.

U nijansi 609 Candy pick, po cijeni od cca 40 kuna, dobit ćete 7 ml proizvoda, rekla bih da je ovaj ruž cjenovno džaba :D



Klasična ambalaža za ovaj tip proizvoda, kao sjajilo sa spužvastim aplikatorom, jednostavna plastika, sam dizajn nije ništa specijalno, ali tome ni ne pridodajem veliku pažnju.

Sama nijansa je prekrasna baby roza boja, kod koje je jedina mana da meni osobno ta nijansa na meni ne izgleda laskavo, nosim je i kod drugih brendova, ali nekako ne dolazim do izražaja s njom, pa mi više paše za dane kad želim jednostavnost. S tim da je još nisam nosila kad sam na očima imala full make up i mislim da će onda biti pun pogodak (oslanjam se na istu nijansu kod Maybelline i Avon ruževa koju sam nosila sa naglašenim očima).



Sušenje traje malo duže nego sam navikla, a kako sama pigmentacija kod ove nijanse nije ogromna, onda svejedno volim staviti 2 do 3 slabija sloja kako bi se brže osušila te kako bih dobila dobitnu pigmentaciju. Bitno mi je napomenuti da mi se, kad sam ih nadograđivala nije dešavalo da se ruž trusio ni mrvio, jedino bi nakon više slojeva na usnama postao malo težak.
Isušivanje nije bilo pretjerano naglašeno, ja inače imam jako suhe usne, pa me to toliko i ne dira, nije da sam očekivala da me ovakav tip proizvoda hidrira.
Kao i svaki ruž koji nosim, zbog svog tipa usana, dešava mi se da se crta ruža nakupi na sluznici, ali nije nepopravljivo.
Preživi mi neko manje jelo i par pića, ali općenito kad jedem volim popraviti ruž, čisto zbog vlastitog osjećaja na usnama, pa mi ne daje neku ulogu koliko hrane trpi.
Traje mi više od nekih 6 sati, što je zapravo jako dobro, pogotovo jer opet napominjem kako radim u kontakt centru i kako mi je to i više nego savršeno jer pričam na entu :D
Mana koju ima (barem ova nijansa, kod koje bi to moglo biti i specifično) je da se uvlači u borice usana što je vidljivo na slikama.


Mislim da je za svoju cijenu opravdao svoju kvalitetu, plus je tome i količina proizvoda, mislim da se može naći nijansa za svakog, a i super je što se u Kozmu često mogu naći akcije i kupiti ga još jeftinije :D

Glorious cheek rumenilo*


Moram priznati da mi je ovo jedno jako drago rumenilo, toliko posebno u mojoj kolekciji, instant sam se zaljubila u njega :D

Po cijeni od cca 30 kuna, dobijete 5 grama rumenila, pakiranog u klasičnu ambalažu za jedno rumenilo, kod rumenila mi se dizajn sviđa malo više, dovoljno jednostavan, a elegantan :)


Nijansa 223 Martini na prvu mi se nije činila nekom posebnom nijansom, nekako mi se činila dosta svijetlom u ambalaži, a s time mi se činila da ima više shimmerast finish, bila mi je prava misterija, jer mi je davala više dojam highlightera, nego rumenila.

Na prvi swatch desila se i ljubav, rozo narančasta nijansa sa satenskim foil finishem i ogromnom pigmentacijom, pravi mali dragulj :)
Iako sam više fan mat rumenila, kako mi se ne bi pretjerano križala s highlighterom, nekako daje osvježenje licu i treću dimenziju vašim obrazima (zvučim ko Top shop reklama :D).



Pigmentacija je jaka, pa se pri nanošenju treba pripaziti da imate laganiju ruku da ne završite s dvije fleke na licu, također bi napomenula čak i onima koji imaju suhu kožu pa možda preko pudera ne nose puder u kamenu/prahu, da na mjesta gdje stavljate ovo rumenilo stavite malo pudera u prahu jer se zna nanositi neravnomjerno, odnosno "zalijepiti" za podlogu, pa ga je malo teže izblendati, dok ako stavite preko nešto suho, nećete imati problema.
Također bi savjetovala da ga nanosite flafastijim, fleksibilnim kistovima (npr. Bipin kist za rumenilo), a ne onim gušćim, zbijenijim (npr. Body and soul kist za rumenilo) jer je sama tekstura više ljepljiva nego što je praškasta.


Preporučam ga svakako, i to baš ovu nijansu, čak bi rekla da će onima suhih obraza ova nijansa biti pravo osvježenje na licu :D

Illuminate me! tekući iluminator*


Kad sam otvorila paketić s proizvodima, NAJVIŠE sam se razveselila ovom proizvodu :D
U biti, od trenutka kad sam čula da Aura stiže u Hrvatsku, ovo je proizvod koji je odma bio na listi kupnje, a nije bilo veće sreće kad sam ga ugledala :D

Iskreno, na slikama po drugim blogovima itd. bočica izgleda puuuuno veće nego zapravo je u zbilji, ali to me ne sprječava da kažem kako je ovo jedan super proizvod.




U staklenoj bočici s količinom od 10 ml za cca 50 kuna, našao se tekući iluminator, čekajući trenutak kad će skočiti na moje obraze :D


Nijansa Sunlight nijansa je topla, zlatna boja šampanjca, te bi takvi iluminatori/highlighteri trebali pasati osobama žutog podtona, ali i meni hladnoj ponekad ljepše izgledaju na lice od onih rozastijih.

Iluminatori nisu isto što i highlighteri. Higlighter je predodređen za naglašavanje određenih djelova lica kao što su vrhovi obraza, nos, kupidov luk, dio ispod obrva, unutarnji kut očiju i sl., dok se iluminatori, osim što se mogu koristiti za sve to, mogu također miješati s puderom/korektorom, kao bi dobili glowy podlogu (ne Edward Cullen), kako bi izgledali svježije, sjajnije, te je takav način nanošenja pudera opet super za suhokošce koji pate od jednodimenzionalnog lica.

Ja sam ga miješala jedino s korektorom kako bi dodatno posvijetlila to područje i mogu reći da daje prekrasan radiant efekt.

Na ostatku lica, gdje sam ga nanosila na mjesta gdje sam napisala gore u tekstu, prvo sam ga nanosila na način da sam jednu pumpicu pritisnula na prst, onda to preslikala i na drugi prst, te njima nanosila na dijelove koje želim naglasiti, a onda blendala beauty blenderom. S obzirom da ne daje jak highlight kakav ja volim (zbog toga će odličan biti onima koji ne vole jake highlightere te vole suptilan glow na licu, bez shimmera i krupnih čestica), preko bih još dodala ili Mary Lou ili Soft&Gentle kako bi bila prava disko kugla, što je također bilo super jer su se onda ovi highlighteri bolje zalijepili na lice te sjajili više nego inače.


Dvije mane koje bih mu dala su miris (ima neki nedefiniran čudan miris), brzo ishlapi, nije jak, ali kad sam nanosila iluminator na nos mislila sam da mi smrde kistovi (čak i netom nakon pranja) te sam onda shvatila da je to on.
Druga mana je to što se brzo troši, pa ga više ne nanosim tako da ga istiskujem pumpicom, već odvrnem čep pa tako prstom doziram točno koliko mi treba (nije jako higijenski, ali ga tako ne trošim bespotrebno).


Također preporučam, nije skup, a super je što ga možete uhvatiti na Kozmo popustima, kao i ostatak linije, pa tako proći još jeftinije :D


Jeste li sretnik kojem je Aura došla u njegov grad? Jeste li isprobali nešto od Aura kozmetike?
Pišite mi, voli vas Kike :*



*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Ta Aura nikako da dode u moj grad! Osim tekucim ruzevima najvise se radujem rumenilima. Hvala ti na savjetima za nanosenje ovog rumenila (puder u prahu + flafasti kist).
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sam ovaj illuminator, nisam ga još isprobala, ali po tvom opisu mislim da će mi odgovarati. Imam pet tekućih ruževa, između ostalog i Candy Pick, pisala sam već o njima, neki su mi super, neki ne. Velika su odstupanja u kvaliteti između pojedinih nijansi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene je Aura stvarno ugodno iznenadila i mislim da imaju odličan omjer cijene i kvalitete iliti, povoljne i kvalitetne proizvode! Sad je opet pitanje tko šta voli, ja osobno nisam fan ovakvih rozih ruževa ali tebi lijepo stoji (nadam se samo da uvlačenje u borice nije preizrazito uživo, fotke to znaju previše naglasiti). Iluminator želim probati što prije, baš iz razloga što si rekla da bi bio super za suhu kožu kojoj treba malo svježine i glowa :) Iva

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam još ništa probala jer u gradu nemam ni DM ni Bipu, niti Kozmo!!! Au udaljenom gradu nisam bila, ali mislim da nije stigla! Šmrc! Ruž je mrak, obožavam tu boju!

    OdgovoriIzbriši