3/14/2016

ORIGINAL BEAUTY BLENDER

3


Dragi moji šminkoljupci, danas vam donosim recenziju jednog mejkap alata o kojem svatko ima svakakva mišljenja, svi koriste različite verzije, čak sam i sama koristila nekoliko kopija, a kad sam se napokon dočepala prave verzije, sve je drugo palo u dubok zaborav.


Roza spužvica koja bi trebala savršeno nanositi vaš korektor, podlogu, puder u kamenu/prahu je i u mojoj glavi bila veliki no-no, kistovi su mi uvijek broj 1, sve spužvice s kojima sam pokušavala, jednostavno nije išlo i tu sam odustala.

Ali, krenimo dalje.
Spužvicu ekskluzivno možete kupiti u web shopu WOW junkie, po cijeni od 139,90 za spužvicu, ili 174,90 za veriju sa krutim sapunom za čišćenje kistova i blendera. LINK i LINK 2

Prva pomisao je bila da je taaaaako malen.
Za razliku od kopija (npr. Bipa), iako se i kopije rastegnu u dodiru s vodom, ovo je čudo baš maleno, ali kad se natopi vodom, ogromno je hahaha :D

I na prvi dodir, desila se ljubav XD
Ako ima 3 grama, ubijte me. Lagano ko perce, a kad pritisnete, prsti doslovno upadnu unutra, tako lagan materijal, dok je kod Bipa verzije spužvica više gumasta na dodir i užasno tvrda (nisam imala dojam da je toliko tvrda, dok nisam isprobala BB).

Korištenje BBa:


1. Izvadite BB iz pakiranja
2. Natopite ga vodom laganim pritiskanjem
3. Ubacite ga u ručnik i iscjedite višak vode
4. Zaronite njime u svoju podlogu
5. Nanesite i izblendajte njime podlogu
6. Operite ga i ostavite da se osuši na zraku

Je li to baš tako?
Rekla bih da aspolutno je.
Problem koji sam imala s kopijama ove spužvice je da je svaka upijala podlogu, dok je BB napravljen od materijala koji doslovno samo razmazuje podlogu po licu i ne upija ništa u sebe, peglajući vaše nepravilnosti.
Nekad kistovi super rasporede puder i lijepo ga utrljaju u kožu, ali je ovaj malac čak puderom zabarikadirao proširene pore te mi doslovno "ispeglao" lice do savršenstva.
Mislim da je ovo photoshop u realnom svijetu :D

Jedina mana mu je što je njime nanošenje malo sporije, pa ću za svakodnevno nanošenje pudera češće odabrati kist jer većinu vremena ustajem na knap (beauty sleep je najbitniji :P), ali za dane kad sam doma, pa popodne idem na faks, kavu, kad se spremam za izlazak subotom, odabrat ću njega jer mi doslovno lice dovede do savršenstva.
Kao glavna pobornica kistova i mrziteljica ičeg osim tog, moram reći kako je ovo jedna GENIJALNA stvar. Uistinu, stvarno se ne mogu načuditi koliko je funkcionalno.


Ne znam primjetite li na slici sam razmak između prstiju, lijevo je prije natapanja vodom, desno nakon, Udvostruči se :D
Na slijedećoj slici ćete možda bolje primjetiti razliku, lijevo je prije otvaranja kutije ikako, desno nakon natapanja vodom, gdje u kutijicu jedva stane.


Održavanje je zapravo jako lako, pokušala sam na tri načina, čvrstim i tekućim sapunom koji je iz iste linije proizvoda i običnim čvrstim i tekućim sapunom koje imam doma i mogu reći da na sva 4 načina proizvod jednako dobro izlazi iz blendera, odnosno onaj minimalac proizvoda, jer se zapravo jedva upija u spužvicu.



Čvrsti sapun kojeg sam dobila uz blender mi za mrvu bolje iz kistova izvuče nečistoće i ne troši se brzo, voljela bih da imam pravu verziju koja dolazi u vlastitom pakiranju pa je bolje za skladištenje, a uz to ima i rozi silikonski jastučić sa motivom leptira na kojem bi možda bilo lakše očistiti kistove za oči (kao npr. Sigma rukavica za čiščenje kistova).
Samostalno ga možete kupiti po cijeni od 112 kuna, također na WOW junkieu. KLIK


Tekući sapun kojeg sam dobila u sample količini inače dolazi u količini od 150 ml po cijeni od 126 kuna i mogu reći da ga doslovno treba mrvičak za kvalitetno čišćenje kistova i blendera, potrajat će mi sto godina čak i ova sample verzija, ali i dalje kruti sapun za pranje robe mogu u Mulleru pronaći za 3 kune, pa...
Također ga možete naći na WOW junkieu, KLIK

Suma sumarum, BB bih opet kupila i mislim da je jeftinija investicija od kupovanja novih fejkova svakih mjesec dana jer se raspadnu kad ih pogledaš, pogotovo kad za razliku od njih zapravo nešto i radi hehe.


Koristite li spužvice za nanošenje podloge? Kupujete li posebne sapune za čišćenje kistova?

Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Imam original i micro i ne znam koja mi je draža!
    Mislim da su mi to najkoristenija beauty pomagala ikad :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam Body&Soul beautyblender i njegov volumen se uopće ne poveća kada se pomoči u vodu! Sigurno ću kupiti ovaj, originalni

    OdgovoriIzbriši
  3. Tek kad probaš crni odnosno pro verziju vidiš da je rozi tvrđi! Ozbiljno, ja sam ga sam naručila i ostala sam u šoku, čudo je!
    Volim i dalje rozi ali crni je definitivno još prozračniji i bolji.

    OdgovoriIzbriši