3/21/2016

AFRODITA PILING I MOUSSE ZA TIJELO

0



Dragi moji, 
večeras vam tipkam jednu kratku i slatku recenziju Afrodita noviteta za njegu tijela. Radi se o pilingu i pjeni, odnosno mousseu, za tijelo iz linije 100% SPA. Ovaj dvojac koristim preko mjesec dana i odmah ću vam reći da su mi se jako svidjeli. 



Ekipa iz Afrodite mi je baš uljepšala dan kad mi je stigao ovako divno zapakirani paketić na vrata.
Oba proizvoda ne sadrže parabene, parafine ni silikone. Imaju nemasnu formulu i mirišu na jagode- woohoo :D . Dostupni su  u Dm-u, NAMA-i, Afroditinom shopu i webshopu.

PILING 
Što kažu iz Afrodite?
S prirodnim abrazivima koštica marelice nježno i učinkovito odstranjuje odumrle stanice epidermisa. Dodana sinergija ulja makadamije i karite maslaca obnavlja, hrani i štiti kožu te njezinu fleksibilnost i elastičnost. Rezultat je meka i glatka koža obavijena prekrasnim mirisom slatkih jagoda. Ne ostavlja neugodan masni trag, a pogodan je i za masnu kožu.
Piling dolazi u tubi od 150ml, a preporučena cijena je 43,99kn


Sastojci: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Nylon-11, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Armeniaca Seed Powder, Acrylates Copolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Macadamia Ternofolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Octocrylene, Homosalate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl  Stearate, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, CI 14720



Moji dojmovi: Tekstura pilinga je gelasta te ima jako sitna zrnca koštica marelice koja jedva možete vidjeti na slici. Osobno mi ne bi smetalo da su malo veća, ali znam da većina vas voli što sitnija i nježnija zrnca. Znate onaj osjećaj kad se tuširate nakon mora, ako ste bili na pješčanoj plaži? E pa piling je na koži poput tog nježnog pijeska, barem mene na to podsjeća :D. Dobro se pjeni, miris je blag i miriše naravno na jagode, ne zadržava se na mojoj koži nakon tuširanja. Što se tiče sastojaka, sadrži SLS koji mi na tijelu ne smeta kao što mi smeta na kosi. Nije mi isušio kožu, pretpostavljam da je to zbog ulja makadamije i karite maslaca. Solidno obavlja posao odstranjivanja mrtvih stanica kože te ju ostavlja glatkom na dodir. Ako bih mu morala naći zamjerku, to bi bilo to što se brzo troši.

MOUSSE

Što kažu iz Afrodite?

Nježna pahuljasta tekstura s dodanim kakao maslacem osigurava dubinsko vlaženje kože i sprečava njezino isušivanje. Mikrokapsule vitamina E tijekom nanošenja se lagano otapaju na koži i pružaju zaštitu od preranog starenja. Rezultat je njegovana i svilenkasto meka koža obavijena prekrasnim mirisom slatkih jagoda. Brzo se upija i ne ostavlja neugodan masni trag.

Mousse dolazi u teglici od 200ml unutar koje se nalazi plastična zaštita koja sprječava da proizvod ne završi u poklopcu. Cijena je ista kao i za piling - 43,99kn.


Sastojci:




Moji dojmovi: Dakle, ovaj mousse je prava poslastica. Izgleda kao jagode sa šlagom, a tako i miriše. Divota. Ima laganu nemasnu kremastu teksturu te se upija u nekoliko minuta. Ne ostavlja nikakav film na koži, a opet koža izgleda nahranjeno i sjajno
Toliko malo proizvoda vam je potrebno za namazati cijelo tijelo. Recimo da je mjera veličina 1 oraha, to vam je dovoljno za obje noge, bez zezancije. 
Trajat će vam jakoo dugoMislim da bi odgovarao svim tipovima kože. 
Što se tiče sastojaka, sadrži "dobri" alkohol", nije on dobar, ali nije ni štetan za kožu, koristi se kao emulgator u kozmetici. 
Sadrži suncokretovo ulje, kakao maslac, karite maslac, ekstrakt ružmarina i druge njegujuće sastojke. 
Vitamin E je prisutan u tim sastojcima, a blagodati vitamina E su brojne: sprječava starenje kože, obnavlja kožu, pospješuje zacjelivanje rana i smanjuje ožiljke, pridonosi elastičnosti kože... Slatki miris jagoda se zadržava na koži neko vrijeme što mi je posebno drago.

Što više reći? Ako volite miris jagoda, a treba vam nešto za njegu kože, ovo je dvojac kojeg preporučam i kojeg ću sigurno opet kupiti. Obožavam Afroditine proizvode za tuširanje, od recenziranih kremastih gelova za tuširanje do onog od argana i od jojobe i moram priznati, opet su me uspjeli oduševiti. 

Napišite mi u komentarima jeste li isprobali ili želite li isprobati neki od ova dva proizvoda. Stojte mi dobro, šaljem vam puno pozdrava :) Maja

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar