3/31/2016

OLIVAL TONIK ZA LICE S ULJEM SMILJA

1


Dragi moji, prošla recenzija bila je o Olivalovoj micelarnoj, a danas pišem o njihovom toniku, koji je u kratko vrijeme postao moj najdraži tonik.

Živim u dijelu Zagreba gdje je voda puna kamenca, pa nakon čišćenja lica takvom vodom (i općenito čišćenja lica, bilo nakon šminke, bilo općenito) volim lice osvježiti tonikom, vratiti mu ph te njime napraviti početak rutine hidratacije.


Olival tonik za lice sam dobila u vrećici iz dm-a, u sklopu kampanje "... jer najbolje dolazi iz prirode" koja je trajala do kraja veljače i mogu reći da sam bila oduševljena što vidim ovaj tonik (i masku, ali o njoj neki drugi put) jer koristim dosta Olivalovih proizvoda, pa me zanimalo u kakvim ću odnosima biti s tim tonikom.
Počela sam ga koristiti puuuuuno prije nego sam ga uopće poslikala, nekako sam zaboravila na to, a već je mjesec dana moj veliki prijatelj :)

Dolazi u plastičnoj ambalaži u količini od 200 ml po cijeni od nekih 40tak kuna, odmah mogu potvrditi konstataciju da je za sve tipove kože, u sastavu sadrži alkohol, pa ako ih nužno izbjegavate, možete prekočiti i ovaj tonik, ali moram napomenuti kako me nije isušivao, dapače...


Plastični poklopac štiti otvor koji je sasvim dovoljan za pravu količinu doziranja proizvoda, nikad mi se nije dogodilo da sam na blazinicu istisnula previše proizvoda.

Proziran je, a ima biljni miris, u kojem se osjeti smilje, ali ništa preintenzivno, a ja inače nikako nisam fan mirisa smilja :)

Za tonik u Olivalu kažu:

Tonik za njegu lica vraća svježinu, tonus i prirodnu kiselost nježnoj koži lica i vrata. Nanosi se na kožu prije dnevne i noćne kreme. Tonik za čišćenje lica s uljem smilja bogat je visoko vrijednim sastojcima koji dodatno umiruju nadraženu i oštećenu kožu. Ekstrakt sjemenki grožđa dodatno revitalizira i pomlađuje umorne stanice kože, a glavna aktivna tvar - ulje smilja potiče obnavljanje kože i sprječava nastajanje bora.

Tip kože: Svi tipovi kože.
Uporaba: Tonik se nanosi na lice i vrat vatom te se koža čisti laganim, kružnim pokretima.
Rezultat: Čista, tonizirana, ugodno osvježena koža.

Prva stvar, nije me isušivao, bez obzira na alkohol kao potencijalnu napast, mislim da tu igra ulogu ovo ulje smilja. Koristim ga nakon čišćenja lica ujutro i navečer i eventualno, ako sam preko dana bila bez šminke te je stavljam prije fakulteta, a rutinu čišćenja sam već obavila, onda lice pređem micelarnom i onda nastavno još jednom ovim tonikom.
Također se posebno volimo u dane kad malo maltretiram lice, tj. tipa jednom tjedno kad imam ritual intenzivnijeg čišćenja lica koji sadrži masku, piling, čišćenje mitesera, uklanjanje potencijalne gamadi i sl., jer tad najbolje pokaže svoju čar smirivanja lica, što bih pripisala aloi veri u sastavu, a i brže obnavljanje kože nakon smirivanja krastica od potencijalne gamadi, odnosno upravo tu revitalizaciju za koju su zaslužne sjemenke grožđa.

S obzirom da uvijek nosim puno šminke (ali, budimo realni, ne stavljam Bog zna kakvu fasadu što se tiče pudera i sl., umjesto nadograđivanja pudera ću uvijek radije staviti korektor na nedovoljno zbrinuto područje) onda mi je navečer potrebno to osvježenje, što od šminke, što od umorne kože od nedovoljnog sna (trudim se, stvarno se trudim što više spavati hehe), što od zagađenosti u zraku, smoga i sl. te na kraju krajeva kamenca.
Nakon čišćenja, na koži uvijek osjetim taj kamenac, tu tvrdoću vode, a onda po licu namočenom vaticom prođem nekoliko puta i teret nestane, a lice je spremno za daljnje korake.
Osjetim laganu hidrataciju i kao da napravim defibrilaciju lica (mislim samo na vraćanje u život, ne i na elektro-šokove :P).

Ja ga trošim već skoro dva mjeseca i još ga nisam potrošila, pa je ovih 40tak kuna sasvim realna cijena :D


Nastavit ću ga koristiti svakako, odgovara mi savršeno i mislim da je prava stvar :)

Koristite li tonike u njezi kože lica? Koji su vam tonici najdraži?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Ja ga isto volim i koristim i nastavit ću ga kupovati jer od tonika iz drogerije mi je najbolji bez obzira na alkohol, ni mene ne isušiva. Inače, imam te Olivalove kreme od smilja i imaju baš karakterističan miris po smilju naravno, ali ovaj tonik mi mirise nekkao drugačije i svježe, po krastavcima, haha.

    OdgovoriIzbriši