4/27/2016

URIAGE HYSEAC 3-REGUL KREMA ZA LICE

1


Dragi moji šminkoljupci, mislim da je stvarno došlo vrijeme za natipkati recenziju meni dosad najdražeg preparativnog proizvoda zadnjih nekoliko mjeseci.

Moja je koža mješovita, suhljeg donjeg dijela lica i masnije t-zone i obraza, te se često mučim kako svoju šminkersku fasadicu zadržati na licu kad se počne topiti zbog masnoće na tim dijelovima.
Također sam, prošlog ljeta, zbog nimalo kvalitetnog načina života, na duuuuug period završila prištičavog lica, svaki je dan bio boljka i nema dana kad bih se probudila, a da novi krater nije bio na licu.
Generalno sam sve držala pod kontrolom, ali su me životne (ne)prilike i dalje gonile i iznutra mi ubijale lice.
Manjak sna, strahovito loša ishrana, voda puna kamenca... previše je tog za nabrojiti.

U 10.om mjesecu bila sam pozvana na Uriage event gdje je bila predstavljena linija za masnu kožu, o nekim sam proizvodima iz te linije već pisala i aktivno ih koristim i dalje (micelarna je i dalje moj numero uno, pasta za lokalnu gamad na faci je hvala Bogu sve rijeđe u upotrebi, mogu reći čak i skoro nikako zadnjih par mjeseci, a maska/piling za lice mi je i dalje najbolja maska koju sam koristila, o svemu više na ovom linku), a osim njih, na korištenje sam dobila ovu kremu.
Nisam je odmah počela koristiti jer sam u tom trenutku imala postavu za lice koja mi je konkretno pasala, ali kada sam ostala bez svoje matirajuće kreme, posegnula sam za ovom.
Tu bih mogla stati i napisati 4 reda hvalospjeva, ali radije idemo redom.

Pakirana u kartonsku ambalažu s ljekarničkim uputama, u mekanoj plastičnoj tubici, skrila se gusta bijela krema, količinom od 40 ml. za 100 kuna, pronaći je možete u Formasani u Teslinoj 13 u Zagrebu ili u ljekarnama s postavom ljekarničke kozmetike (Formasana često zna imati popuste, pa ih svakako popratite da prođete i jeftinije :D).
Ispod zelenog čepa na odvrtanje, nalazi se zaštitna folijica kako biste bili sigurni da po kremi nitko prije vas nije čačkao :D





Za shvaćanje samih sastojaka i djelovanje ove kreme, poslužila sam se tekstom kolegice Classified beauty, koja je to stručno analizirala, to pišem jer znam da sam i dalje, bez obzira na dosadašnje naučeno znanje, pogotovo otkad imam blog, samo jedan prosječni laik :D

Bazira se na vodi, ne sadrži alkohol što je plus jer često u kremama za masnokošce na listi sastojaka možemo pronaći alkohol, koji će zapravo više dehidrirati kožu, nego što će joj pomoći da se riješi prekomjernog izlučivanja sebuma.
Sadrži AHA kiseline (vraćaju vlažnost koži, simuliraju obnovu kože, smanjuju pore i učestale pojave upalnih procesa na koži te izbljeđuju pigmentacijske mrlje).
Osobama s osjetljivom kožom nije preporučeno koristiti AHA kiseline jer može doći do iritacija kože, osim tog, AHA kiseline koriste se u obliku kemijskog pilinga, i služe kao eksfoliatori, najbolje ih je koristiti s UV zaštitom.
Sadrži također BHA kiseline, u manjoj koncentraciji, koje bi trebale ublažiti upalne procese, glukuronsku kiselinu koja pomaže detoksikaciji,
Tu je još i ekstrakt korijena sladića koji djeluje protuupalno, spriječava pojavu akni i uništava bakterije, viruse i gljivice, te cinkov oksid, zaslužan za liječenje kožnih problema.


Krema je krivo prevedena kao emulzija, o tome smo imali dodatnu debatu, to je čista krema za lice, bijele boje, gušće teksture, izrazito maziva, s relativno brzim upijanjem (ovisno o količini koju stavite).
Ako imate neka nadražena područja na licu ili ranice od prištića, može se pojaviti blago peckanje na koju sekundicu.
Ja sam je znala stavljati i ujutro i navečer, ali je sada stavljam samo navečer.
U ovih 6 mjeseci korištenja, mogu reći kako mi popravila tekstura kože, ne samo da je mekana dok imam kremu, nego je i kad se desi da ne koristim taj dan kremu, uvijek je na dodir mekana.
Što se tiče pora, tu jednostavno nisam vidjela nikakav pomak osim što su čišće, ali ih nije suzila.
Matiranje nije klasično u smislu da vam lice bude kao da ste stavili puder u kamenu/prahu preko, već bude nahranjeno, zdravog sjaja, a tako je i kad se ujutro probudim. Više nema uljanog nosa, čela, obraza, već samo zdravog sjaja :)
Znalo mi se desiti par puta da sam je nanijela previše, pa mi se ostatak koji se nije upio, jer je stvarno jako hidratantna, znao oljuštiti s lica.
U nijednom trenutku korištenja ispod pudera nisam imala problema s puderom, čak ga je produžila i odlična je podloga puderu.
Što se tiče prištića, svakako je smanjila pojavu, iako sam i ja smanjila sa nezdravom prehranom, pa mi se definitivno poboljšalo stanje kože - džabe vam sve kreme, ako vam je iznutra kaos.
Svaki prištić koji bi i izašao, brzo se povukao (ja ih znam istiskati, loša sam, znam) i svaka je ranica brže sanirana.
Miteserima nisam sklona, više sam sklona porama i nosu punim sebuma, nego pravih mitesera, ali kako se sebum smanjio, smanjila se i pojava nečistih brazdi.
Uz sve ovo bih još rekla kako sam kremu preporučila velikom broju kolegica koje muku muče s nekim od gore navedenih simptoma i stvarno sam ostala zapanjena kad su kremu kupovale nanovo - jer im je pun pogodak i velika promjena na koži :D



Već imam novu tubicu u stashu, da ne ostanem bez nje nijedan dan, a mislim da to govori dovoljno o tome koliko je zapravo preporučam :)

Koristite li Uriage preparativu? Što ste točno koristili i kakvi su vaši dojmovi?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Odlična je, znaš i sama :D I stvarno utječe na brže saniranje prištića.

    OdgovoriIzbriši