5/03/2016

MAYBELLINE 'THE NUDES' PALETA SJENILA

4


Dragi moji šminkoljupci, prije koji mjesec smo bili pozvani na MNY event gdje su predstavili neke od noviteta koji su stigli u Hrvatsku, a osim tog, predstavili su svoj novi slogan, pa je svima već poznati "Možda je rođena s tim, a možda je to Maybelline!" pao u drugi plan.
Novi "Make it happen!" slogan je meni malo veći favorit jer snagu i umijeće žene stavlja u prvi plan :D

Na tom eventu, među ostalim novitetima, predstavili su i paletu sjenila koja je davnih dana došla na tržište, ali tek nedavno kod nas, pa je red da je i ja predstavim :D


U plastičnoj prozirnoj ambalaži našlo se 12 sjenila, sve skupa količine 9,6g odnosno 0,8 g po sjenilu.
Nijanse se dijele na topli i hladni podton, 5 nijansi je mat, ostale su satin finiša.
Paleticu ćete platiti oko 100 kuna, ovisno o mjestu gdje je kupujete.

Sjenila se znaju trusiti, ne puno, ali sve ovisi o kistu kojim ih stavljate.
Swatchevi na ruci rađeni su bez baze za sjenila :)







Sjenila su dosta pigmentirana, na kapcima uvijek imam bazu, uz nju potraju dosta dugo, uzmite u obzir da ja izbivam iz kuće 10+ sati i da to nakon toliko vremena ne izgleda kao što je izgledalo ujutro, ali ja sam zadovoljna jer i onih prvih 8 super izdrže.
Također se odlično blendaju, s tim da bazu prvo fiksiram ovim bež sjenilom :D

Bih li je kupila da sam je vidila na polici i imala novce da je kupim? Da (iako doma imam milijun i jednu paletu :D :D )
Preporučam li je? Da, iako joj je jedina mana gramaža koja nije toliko sretni izbor, ali je kvalitetom opravdala svoju cijenu.
Ako kući imate šminke koliko i ja, pogotovo ovakvih nude paleta, možda nećete biti toliko zaintrigirane, ali je svakako vrijedna pažnje, moju je osvojila :D




Jeste li na policama već zamijetile ovu ljepoticu? Hoćete li je kupiti? Kako vam se sviđa novi MNY slogan?
Pišite mi, voli vas Kike :*



*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. veliki sam ljubitelj paleta, pa bilo za sjene, korektore itd. Smatram da je to super zbog broja sjena koje je ionako tesko potrositi. Bolje kupiti paletu nego 1 veliku sjenku za koju sam sigurna da je necu potrositi. Ova paleta je divna i u njoj su boje koje bih ja svakodnevno koristila :D jednostavno divna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra je ta paletica, meni najbolja drogerijska :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam paletu osvojila na nagradnoj igri kod blogerice Ainlif.makeup i čekam da mi stigne na adresu. Ne mogu dočekati! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima li nekih informacija hoće li kod nas stići isto Maybelline the Blushed Nudes paleta? :)

    OdgovoriIzbriši