5/31/2016

OLIVAL SPREJ ZA ZAŠTITU OD KOMARACA

5

Dragi moji, mislim da je jedan od velikih razloga zašto ne podnosim ljeto zujanje komaraca i njihovo hranjenje mojom prečasnom krvlju :P

Da stvar bude bolja, stan u Zagrebu mi je smješten točno kraj potoka pa male gamadi ima još i više nego sam navikla, u Zadru je nekako moja soba bila loša meta, dok sam ove godine dobitak na lotu. Postali su imuni na baterije, kažu da njih 5 diže deku, a ovaj jedan ubada, pa se valjda onda izmjenjuju xD

Tako mi je Olival poslao ovaj sprej, a ja se odmah bacila na testiranje!


Dolazi u kartonskoj kutijici i u dvije verzije - staklenoj ili plastičnoj bočici od 100 ml po cijeni od 50 kuna.

Sprej je prirodni proizvod na bazi eteričnih ulja litsee cubebe, mente, niaulija, kajeputa i lavande.

*Litsea cubeba - djeluje antiseptički, dezodorirajuće, dezinficira, odbija insekte, stvara ugodno raspoloženje, djeluje povoljno kod probave i loše nadutosti, ublažaba stres i živčanu napetost, pomaže kod visokog tlaka, koristi se za njegu masne kože.

*Niauli - djeluje antiseptičko, opušta, ublažava bolove, upotrebljava se kod bronhitisa, gripe, prehlade, problema sa sinusima, dobro je za dezinfeksciju prostorija.

*Kajeput - pomaže kod artritisa, reume, olakšava tegobe kod astem, bronhitisa, kašlja, sinusitisa, jača imunološki sustav kod gripe, prehlade, virusnih infekcija.



Samo djelovanje nije bilo teško provjeriti, nanesete sprej i pustite da gamad uđe u sobu ehehe, bježe od spreja ko vrag od tamjana, što jest jest :P

Zamjerke s moje strane su te što se na mojoj koži ipak ne upija brzo koliko sam očekivala.
Osim tog, meni je miris ovog proizvoda toliko jak da i mene odbija, a kamoli neće komarce :D

Jednostavno grize za oči i zapravo mi sva ta mješavina raznih biljaka ne paše i nikako se ne mogu naviknuti na nju, ali mi je malo pročistila sinuse kad sam ga koristila dok sam bila prehlađena xD

Što se tiče djelovanja, istina je da radi svoj posao, ali ja jednostavno ne mogu do kraja podnijeti miris pa ga koristim kad baš moram :P

A jedan mali life hack, kad vam se gamad skupi oko svijetla u sobi kad ga navečer upalite, a prozor je otvoren, umjesto kemijskih preparata samo pošpricajte ovo (nikako direkt na zid da vam ne ostanu mrlje po zidu!!!) i da vidite kako trče van :D


I za kraj, raspršivač proizvod dozira jako dobro i nema minusa :)

EDIT: Za djecu postoji posebna verzija koju možete kupiti gdje i ovu, a naznačeno je da je za njih :)

Kako preživljavate najezdu komaraca ljeti? Jeste li već koristili Natural Defense sprej?
Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 5 :

  1. Ajme i ja ih se grozim, čim smo preselili u novi stan, prvo sam zvala da mi postave mreže za komarce na vrata i prozore, a kad se neki ipak uvuče imam Natura kids sprej pa se zamažem cijela i to prvo krenem od ušiju da ih ne čujem, nije baš strašan miris a djeluje, probaj ☺️

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel mogu to i djeca koristiti? Za njih mi najviše i treba..
    Imam ih dvoje. Prilično male pa.. (stariji ima 2 godine i 4 mjeseca a mlađi bas danas ima prvi rođendan) ☺😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš baš verziju za klince :D

      Sretan rođendan dečku :D :D :D

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru.
      I hvala u njegovo ime ☺😊

      Izbriši
  3. Zato se ja natrackam cila i sve u sobi nema ih na 5 kilometara od mene 😉 Kiki kako cu da se vidi ko pise..tvoja mamuska 😙

    OdgovoriIzbriši