6/18/2016

RIMMEL MINI RECENZIJE

7


Dragi moji šminkoljupci, danas vam pišem o divnim Rimmel stvarčicama koje su se našle u mojoj mejkap kolekciji, a jako sam sretna činjenicom da se Rimmel vratio u Hrvatsku.
Sjećam se kad sam u Bipi kupovala njihove brzosušeće lakove i bila užasno tužna kad su cijeli asortiman povukli iz prodavaonica, jer su mi ti lakovi bili broj jedan, pa sam na sniženjima uhvatila nekoliko komada, a sada ih opet viđam na policama drogerija.

Ruž, maskara i lak za nokte su nekome dovoljna dnevna šminka, da imam ostatak obrvi, možda bi i meni bilo dosta :P

Lasting finish by Kate Moss ruž Rosseto - nijansa 105



Ovo mi je najdraži nudač u kolekciji. Nije nude u samom smislu riječi, ali s obzirom na moj izbor ruževa, ova se nijansa može provući kao nude.
Zagasito ružičasta s primjesom smeđe, jedna je prekrasna hladnija nijansa za nositi svaki dan - doslovno u bilo koje doba dana i noći i sa 99% kombinacija s očima - pasat će na sve.

U sebi ima sitni shimmer koji se na usnama nimalo ne primjeti osim na način da usnama daje divan sjaj.

Ekstremno je kremast i maziv, klizi po usnama i ostavlja punu boju u dva blaga premaza, prekrasno izgleda samostalno, a također je divan u kombinaciji s nekim olovkama za usne (Essence Satin mauve, Debby 06...).



Ono čime sam najviše zadovoljna i što me je oduševilo kod ovog ruža je njegova trajnost.
S obzriom na boju i na kremastu teksturu, očekivala sam da će s usana pobjeći nakon kojih sat, dva, ali ovaj se ljepotan držao više od 6 sati, što je po meni impresivno, jer mi puno skuplji ruževi drukčijih, trajnijih tekstura nisu držali toliko na usnama.
Doslovno sam i jela i pila i jela i pila i pričala (a barem ja puno pričam :P ) i on se odlično držao, tek lagano blijedeći i ostavljajući odličan stain za sobom (tad se malo više počne primjećivati onaj shimmer u njemu).

Kad sam prvi put otvorila ruž i vidjela nijansu, bila sam ni vrit ni mimo oko nje, ali sada je moja "to go" nijansa.
Može čak proći i pod "my lips, but better" nijansu.



Mogu reći da sam ovim ružem oduševljena i da se nadam da ću uskoro isprobati i ostale nijanse iz kolekcije!


Rita Ora lak za nokte - 322 Neon fest





Neon roza nijansa laka kakve sam nosila stalno do prije dvije godine podsjetila me koliko su takvi lakovi prekrasni na mojim noktima (nažalost, swatch na noktima nisam slikala) i koliko dignu cijeli dojam ruku i uvijek mi uvesele dan.

Ako lak stavljate kao ja, odnosno u dva do maks tri blaga sloja, brzo će se osušiti i dobit ćete visoku pigmentiranost, iako to kod ovog laka nije problem - i u nešto debljem sloju se suši kroz nekih 10tak minuta, a i jedan sloj ima dobru pigmentaciju, što mi je uvijek bitno, ne volim lakove koje moram lakirati 10 puta da bi boja bila barem slična onoj u bočici.


Volim kraće, a deblje četkice jer u dva poteza mogu nalakirati cijelu površinu nokta i manja je vjerojatnost da će na noktima ostati vidljive crtice od dlačica, a pri tome je ova četkica i zaobljena pa odlično sjeda u gornji kut nokta.

Što se tiče same trajnosti bez baznog i nadlaka izdržat će čak 4 do 5 dana, što je meni super, jer imam takav nokat da mi se lakovi s njega brzo ljušte, pogotovo na vrhu nokta i vrlo brzo ostanem bez laka :)

Kada bih mu davala ocjenu, dobio bi čistu peticu za sve performanse :D


Wake me up maskara


Maskare su stvarno jaaaako individualna stvar, imam sreću da mi trepavice ne traže puno, treba im malo volumena i boje, mrvicu dužine, uvijenost imaju same po sebi.
Nisam fan gumenih četkica, pa sam zato Wake me up maskaru jedva čekala isprobati.

Mrzim maskare koje mi slijepe trepavice, od kojih mi trepavice izgledaju kao da sam se igrala crnim ljepilom, volim taj efekt umjetnih trepavica, da je svaka trepavica zasebno definirana i da izgledaju prozračno, a opet naglašeno.



Četkica je deblja na krajevima, a uža na sredini te je tip "dlakavih" četkica, koje su moje najdraže i jedino s njima mogu dobiti efekt koji želim.
Maskara se lako nanosi, ne lijepi mi trepavice, više produljuje nego što daje volumen, ali mi se jako sviđa.

Ne trusi se, ali ni ne podnosi suze, oči me ne peku pri skidanju, lijepo razdvoji svaku trepavicu.



Jedina zamjerka je boja, iako se navodi da je Extreme black, ona ipak naginje na onu nježniju crnu, pa mi je tako više maskara za dan, nego noć,

Maskarom sam i više nego zadovoljna jer sam izbirljiva kad iz biram i pravi je pogodak za trepavice poput mojih.



Koristite li Rimmel kozmetiku? Koji proizvodi su vrijedni pažnje? Koje proizvode ste vi isprobali?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 7 :

  1. Dugo već nisam koristila ništa njihovo, ali me je ova recenzija podsjetila koliko volim njihove lakove. ;) Ruž se čini odličnom investicijom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam došla zbog maskare :D Pa jako ti lepo izvuče trpuške, dopada mi se.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maskara je feenomenaalna!Super post!

    Posjetite moj blog,ako zelite uskoro novi postovi highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wowo .... maskara izgleda jako dobro!!! *_*

    OdgovoriIzbriši
  5. može li se Rimel kupiti još negdje osim u dm-u?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da njih i Muller drži, Kozmo znam da ne, nisam sigurna jesu li opet u Bipi :)

      Izbriši
    2. hvala na odgovoru.
      ma sad mi više nema frke- selim se i konačno ću imati "sve na okupu", Muller, dm i Bipu- do Bipe ću imati minutu hoda,haha
      već vidim gdje ću biti stalni gost.
      još da Virovitica ima i Kozmo,ehh...

      Izbriši