6/25/2016

DIVA! MAKEUP BLENDER

5


Moj su stan osvojili blenderi :D


U zadnje vrijeme to je jedini alat kojim nanosim puder, korektor, kremaste konture, puder u kamenu... ma svašta što se može staviti na lice.

Znate da dok nisam isprobala original BB, ničim osim kistova nisam stavljala gore navedeno, a otkad je je došao u moje ruke, ne mičem se od njega.

A onda su mi na adresu stigla 3 Diva! Make up blendera koje možete kupiti u TOPSTILU - klik za kupnju po cijeni od 46,50 kn, a sad su na sniženju 29,90 i prilikom kupnje od 3 komada kod plaćanja pouzećem daju popust od 10%.


Dolaze u 6 nijansi, ja sam dobila narančastu, ružičastu i ljubičastu, boja im se nakon svakodnevnog pranja od dana kad sam ih dobila još nije nimalo isprala :D

Pod prstima su malo tvrđi i nekako gumenastiji od originala, ali su me svejedno oduševili.
Ovo su prvi "fejk" blenderi koji rade svoj posao, a vjerujte mi, bez obzira na moju zlovolju njihovog korištenja, isprobala sam ih puno.
Bipa, Avon, ibej kopije - nijedna nije ni blizu originalu, niti do koljena Diva blenderima.

Diva može bok uz bok stati oriđiđi BBu, toliko da je i meni samoj to bilo začuđujuće.
Podlogu blendaju kao san (ja uvijek prvo puder stavim na lice, pa onda blendam kistom/blenderom), također i korektor, a kremaste konture u koje blender umaljam direktno vrhom blendera mogu nanijeti jako precizno, a isto tako izblendati rubnim dijelovima, dok puder blendam donjim dijelom blendera.



Prvo ih se naravno natopi vodom, dobro istisne rukom da sva voda izađe, a onda još dobro istisne o ručnik, pa u blenderu ostaje optimalna vlaga za pomoć pri nanošenju i blendanju po licu.
Kada su mokri, veći su nego kad su suhi, što daje još veću površinu za rad s njom.


Jedina im je mana pranje - ne upijaju podlogu kao ostali fejkovi, što mi je odlično i kod njih i kod blendera, ali mrlje se na Divi ispiru malo teže nego kod originala.


S obzirom da odličnu cijenu, a još bolju kvalitetu, svima onima koji si ne mogu i ne žele kupiti original verziju, a i svima ostalima, za ovaj BB mogu dati thumbs up, jer je stvarno odličan i čak sam malo zanemarila kistove otkad imam ova čudesa :D :D :D



Koristite li spužvice za šminkanje? Jeste li već isprobali Diva blendere? 

Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 5 :

  1. Obožavam beauty blender... s njim je sve nekako lakše... čak sam s njim zavoljela raditi i konture lice nekako ispadne prirodnije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma i ja imam eBay kopije i sad sam nedavno uzela iz Müllera Body&Soul spužvicu.
    Original si neću kupiti, ali ove Diva bih baš mogla ako su tako dobri kao sto kažeš. Mogu li se kupiti u npr Bipi, dm-u?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost samo u njihovom frizerskom i web shopu :/

      Izbriši
    2. Antea, blendere možete naručiti ovdje:

      http://topstil.com.hr/web-shop/frizerski-pribor-alat/dodaci/diva-make-blender/
      Možete posjetiti Topstil na adresi Lanište 1h, 10020 Zagreb

      Blenderi su trenutno na akciji, cijena je 29,90kn

      Izbriši
  3. Koristim Aurin i ja sam zadovoljna s njime, nisam ove još probala, al moram priznati da su jeftini, pogotovo sa ovim sada popustom! :D

    OdgovoriIzbriši