2/08/2016

OLIVAL ČAROBNI SET

3


Dragi moji šminkoljupci, početkom prvog mjeseca na moju je kućnu adresu došao Olival set za njegu tijela koji je uključivao čarobno mlijeko za tijelo i čarobno suho ulje sa zlatnim česticama.
Koristila sam ga kroz cijeli prvi mjesec, a kako mi se svidio, čitajte dalje :D



Čarobno mlijeko za tijelo

Pametna ja nisam slikala samo ambalažu mlijeka za tijelo, pa ćemo bez toga, u gornjim fotkama vidite sve što treba :D
Dolazi u bijeloj valjkastoj ambalaži sa zlatnim čepom, u količini od 200 ml, samostalno ga možete kupiti po cijeni od 50 kuna, dok je cijena u setu 100 kuna za oba proizvoda.


Obratimo pozornost na to da miris mlijeka nemjerljivo podsjeća na Nuxe ulja, ja ću se od usporedbi ograditi i samo reći kako je miris intenzivan, ali se meni jaaaaaaako sviđa pa želim da mi što duže traje na koži, stvorivši tako malu oazu mirisa unutar mojih osjetila.

Činjenica, osim mirisa, koju najviše volim kod ovog mlijeka za tijelo je upravo ta da inače ne volim mlijeka za tijelo jer im treba sto godina da se upiju, a često znaju ostaviti masniji sloj na koži, dok je ovo mlijeko fluidasto, brzo se upija, a kožu ostavlja glatkom, mekom i vidljivo nahranjenom.
Njegova cijena je možda malo više za razliku od mlijeka za tijelo inače, ali je njegova kvaliteta ono što zapravo zasjeni cijenu.




Čarobno zlatno suho ulje




Eh što volim ovo ulje :D
Opet moram napomenuti kako podsjeća na Nuxe suho ulje, mirisom, ali ne i "djelovanjem".
Čestice kod Olivalovog ulja duže traju na koži, također i sam miris, a brzina upijanja je otprilike ista, ovisno o suhoći moje kože.



Dok kod Nuxeovog ulja na mojoj koži čestice ne dolaze toliko do izražaja jer je suptilan, ove mi naglase čak i blijedu put te me mrvicu čak i potamne, a istodobno iluminiraju, te na suncu divno osijavaju, a i osunčaju tmurne dane, pa mi se ipak ovo ulje više dopada.
Obožavam ga nanositi nakon mlijeka za tijelo (logično da zato i dolaze u paru) kako bi osjetila potpunu čarobno zlatnu njegu :D
Ne stavljam ga na kosu jer ne volim "šljokice" po kosi, ali je za njegu tijela savršen :)
Iz pumpice koja je plastična izlazi optimalna količina proizvoda za npr jednu ruku, ali ja ga volim trackati u malo većoj količini :D
Njegova cijena je cca 120 za 50 ml :)


Definitivno bih preporučila ove proizvode, iako je set bio dio limitirane edicije pa više nije dostupan kao takav (osiim u poslovnicama gdje ga je ostalo do isteka zaliha) i pojedinačna bi se kupnja isplatila za ove fantastične proizvode :D


Koristite li ove Olival proizvode i sviđaju li vam se? Ako ne, biste li ih kupili?

Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Nisam do sada probala Olival ulje, vjerojatno iz razloga sto mi se ono Nuxe nije pretjerano svidjelo,nisam bas ljubitelj imtenzivnih morisa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod mene još nikako Olival doći na red :) Oba proizvoda zvuče odlično i kad budem kupovala definitvno ću gledati na set :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna pakovanja, odisu luksuzom i elegantnoscu :)

    OdgovoriIzbriši