2/03/2016

L'OREAL COLLECTION EXCLUSIVE LA VIE EN ROSE

0


Dragi moji, nedavno je na police stigla La vie en rose kolekcija L'oreal ruževa, nažalost nisu stigle sve nijanse, ali su stigle 4 nijanse, a kakav su dojam na mene ostavile, čitajte dalje :)


U crnom pakiranju sa zlatnim detaljima nalazi se 4 nijanse roskastih ruževa, koji bi trebali biti mat, ali svaki od njih u sebi imaju jedva vidljiv shimmer, pa tako na usnama ostavljaju kremasti, sjajniji premaz.



Slijeva na desno - Naomi's delicate rose, Blake's delicate rose, Eva's delicate rose, J Lo's delicate rose
Naomi je zagušena roza nijansa koja u sebi ima tek mrvicu smeđe, te super ide uz jaču kombinaciju na očima, Blake je divna neon narančasto roza za koju su svi rekli kako je divna za ljeto, dok ja kažem kako je divna za ubiti zimsko sivilo (znate mene, uvijek posebna :P), Eva je roskasto mauve nijansa koju volim nositi uz smeđe-crne nijanse na očima, A J Lo je šljivasto roza koju obožavam kad mi se u rano jutro ništa ne da raditi s očima, stavim samo malo maskare i nju kako bi zaokružila cijeli look! :D
Slijeva na desno - Naomi's delicate rose, Blake's delicate rose, Eva's delicate rose, J Lo's delicate rose
Stvar kod ovih ruževa je da su divni u pakiranju, a malo manje divni na usnama. Dok me je crvena verzija ovih ruževa oduševila, ova je verzija podbacila s pigmentacijom. Nisu skroz loši s pigmentacijom, ali nemaju dovoljan intezitet kakav sam očekivala.
Ali, jer uvijek postoji ali, dok je recenzija čekala napisana nakon samo nekoliko nošenja, tri tjedna kasnije definitivno mijenjam svoje mišljenje.
Što duže koristite ove ruževe, oni postaju bolji i nakon nekih 10-15 korištenja, pigmentacija je izvrsna i više nema one "prozirnosti na usnama"!
Nažalost, i dalje naglašavaju ljuskice na usnama.


Slijeva na desno - Naomi's delicate rose, Blake's delicate rose, Eva's delicate rose, J Lo's delicate rose
Iako je ova recenzija trebala biti ne baš tako divna, isključivo zbog pigmentacije, nakon malo duljeg korištenja mogu reći da bi ih definitivno kupila i da ih sada volim koristiti i da sam puno zadovoljnija nego na početku :D


Jeste li isprobali novu kolekciju ruževa? Kako se vama sviđa slabija pigmentacija ruževa?

Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar