2/28/2016

CREST 3D WHITE LUXE TRAKICE ZA IZBJELJIVANJE ZUBI

10


Dragi moji, prije otprilike mjesec dana sam na Facebook stranici objavila video gdje sam prvi put koristila Crest trakice za izbjeljivanje zubi,

Dobila sam paketić od 7 pari trakica čija je cijena 170 kuna, paket od 14 pari trakica iznosi 330 kuna, paket od 28  pari trakica iznosi 599 kuna, a naručiti ih možete sa stranice Zdrav Osmijeh - Izbjeljivanje zubi :)



U jednom omotu dobijete dvije trakice, za gornje i donje zube koje na sebi sadrže gel za izbjeljivanje zubi.
Preporučeno je da prije korištenja ne perete zube, a nanošenje je lagano da laganije ne može biti.
Trakicu uklonite s folije, udahnete nekoliko puta kako bi vam zubi bili suhi (ovaj sam savjet pokupila od kolegice Beautylicious :D) te nalijepite trakice. Donji dio trakice koji ostane "visjeti" zalijepite na stražnju stranu zubi, a kako vam utori između zubiju ne bi ostali žućkasti, prstom lagano utaknite trakicu i u te dijelove (ja sam to radila noktom, kako bi bilo preciznije jer su mi donji zubi u većoj neravnini od gornjih).
I onda slijedi sit back and relax pola sata dok trakice djeluju, nakon nekoliko minutica se stvori lagana pjenica, u ustima nema neugodnog osjećaja, možete pričati (malo ćete šuškati hehehe) i dok radite neke paralelne aktivnosti, pola sata prođe kao od šale.

Važno je napomenuti kako ne oštećuju caklinu, ne utječu na osjetljivost zubi i NE IZBJELJUJU plombe što sam saznala nakon nekoliko dana kad sam započela s tretmanom, a imam umjetni dio zuba na gornjoj jedinici jer sam pukla glavom o stolac jednom prilikom (hehehehehe), ali nije bilo velikog odstupanja od nijanse umetka, nije previše vidljivo.


Savjet koji sam također pokupila od kolegice Beautylicious je da trakice ne stavljate na zubno meso jer da se zbog toga zna desiti da zubi bole.

Prvo ću vam pokazati slike prije i poslije, a onda ću vam pisati kako je sve to prošlo :)



Vidim li razliku? Definitivno. Žuti ton se izgubio (ne u potpunosti, naravno, trebalo bi više korištenja od samo 7 dana) ali su zubi definitivno blistaviji, bjelji i mogu reći da je misija uspjela.
Caklina je i dalje tu, osjetljivosti nema, mogu čak reći da mi je granica osjetljivosti porasla i da kad pijem hladno zubi nimalo ne bole (prije su me s vremena na vrijeme znali zaboliti) i mogu reći da sam samim djelovanjem najiskrenije zadovoljna :D

Čime nisam bila zadovoljna?
Naime, u mome se slučaju, iz nekog razloga, bez obzira što trakice nisam stavljala na zubno meso, dešavalo to da bi me jutro nakon korištenja zubi bolili neka cca 2 do 3 sata do te mjere da sam jedva pričala, a radim u kontakt centru xD
Tokom samog korištenja nikakve reakcije, ali ujutro su zubi stravično bolili i u to su doba čak bili malo osjetljivi na hladnoću i toplinu.
Onda sam, nakon dva dana ispadanja očiju, tretman prebacila na svaka dva dana, pa se bol smanjila, doduše i dalje je bila blago prisutna, ali kratko vrijeme slabog inteziteta.
Tako sam došla do zadnjeg dana korištenja, a sada sam opet zadovoljnija jer mi se osjetljivost i smanjila.

Imam prirodno žute zube, ne pušim i ne ispijam kave, ali mrlje su svakako postojale, pa sam nekako došla i do zaključka kako su trakice, samim uklanjanjem nečistoća sa zubi izazivale reakciju boli zbog čišćenja, pa mi, nakon 3 tjedna od korištenja, nije žao.

Zašto sam čekala duže vrijeme za dojmove?
Htjela sam vidjeti kako će se bjelina ponašati nakon nekog vremena, hoće li nestati i isplati li se zapravo kupovati, ako je efekt kratkog vijeka.
I nakon tri tjedna, nijansa zubi koju sam dobila nakon korištenja je i dalje ista, stoga mislim da se trakice svakako isplate, moja kolegica npr. nije imala nikakvih reakcija tokom korištenja, sve ovisi do toga kakve su kvalitete vaši zubi, stoga nemojte da vas moj dojam uplaši već isprobajte sami, zadovoljstvo je zagarantirano :)


Hoćete li kupiti ove trakice? Imate li neki prirodan način za izbjeljivanje koji koristite u tu svrhu? Mislite li da je ovo dobra metoda? 
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 10 :

  1. Wow razlika je baš očita :D ovo moram isprobati, zapravo sam uvijek htjela isprobati te trakice, ali me nekako bilo strah da će oštetiti caklinu, povećati osjetljivost zubi i ostalo, sad me manje strah kad sam pročitala recenziju :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno se primjeti! Drago mi je da se netko odlučio pisati o njima jer ih na svoju ruku nebi kupila! Najviše sam se bojala kratkog vijeka tog efekta, ali sada si me uvjerila da ni to nije slučaj! :D
    Znam još jednu koja je glavom opalila o svašta kada je bila mlađa! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se recenzija i drago mi je da ima zadovoljnih. Djelomično sam među njima, ali kratko bih podijelila svoje iskustvo, možda nekima pomogne. Paket za 14 dana koristila sam jednom godišnje posljednje 3-4 godine. Donosila mi ih je prijateljica iz USA, pa znam da nisu sumnjivog porijekla. Posljednji "ciklus" izbjeljivanja bio je, u najmanju ruku, zastrašujuć. Nakon par dana bolovi su postali nepodnošljivi i beskrajni. Od doktorice sam dobila tablete za ublažavanje bolova. Prije korištenja trakica zubi mi uopće nisu bili osjetljivi, ali nakon korištenja osjetljivst je bila vrlo visoka, nisam mogla jesti ni piti, a boljelo je čak i ako udahnem na usta. Prošlo je i nekoliko tjedana dok simptomi nisu prestali. Na nekoliko su se zuba pojavile bijele mrlje. Istraživala sam o tome i piše da je normalno te da se povuku sat-dva nakon korištenja. Moje su nestale kroz koji dan. Svih godina prije nisam imala većih problema i bila sam vrlo zadovoljna rezultatima koji traju otpilike godinu dana (ovisi o životnim navikama). S obzirom da trakice sadrže hidrogen peroksid koji oštećuje caklinu prije svakog izbjeljivanja išla sam stomatologu kako bih saznala u kakvom je stanju moja caklina i to svakako preporučujem ako se oslučite na korištenje trakica.
    Sretno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristila sam te trakice i bile su mi ok, no ja sam ih kupila u inozemstvu za cca 220 kN i to ovo pakiranje od 28 komada, tak da mi je ova gore napisana cijena daleko prenapuhana i samim time sramotna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da bi ih preskočila, iako sam razmišljala o kupovini jer stvarno nisu skupe trakice. Problem je u tome što sam pročitala dosta podijeljena mišljenja i ima ljudi koje su zubi strašno boljeli nakon korištenja i imali su dosta velike posljedice (tak sam barem pročitala :P ) + negdje sam čula da su zakonom zabranjene :/

    OdgovoriIzbriši
  6. E ovo me zanima..
    Probala bih ali me i strah bas zbog boli :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma dajte...sve vam to ovisi kakve tko ima zube...mene nist neboli a bome sam dosta stavljala tih trakica 14 paketica potrosila...i naravno da su izbjelile zube...a toliko sam bila sumnjicava...e sad cemo vidit koliko ce trajat bjelina... uzivajte cure😀

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam trakice koristio vise puta u zadnjih 10god. Sad mi je 31. Takodjer sam izbjeljivao zube u ordinaciji i moram reci da je recimo 5-7dana koristenja trakica jednako tretmanu u ordinaciji. Takodjer , neki spominju osjetljivost zuba. To je istina, meni zubi budu osjetljiviji nakon 3dana.. odradim 3-5dana pa stanem pa nastavim po potrebi. Zubi su mi B1, znaci bijeli ali u B varijanti(zuckasta) buduci da imam isti pigment u kosi, dlaci, bradi (sad neprimjetno ali kao djete sam vukao na crveno-nesto kao irci). Trakice sam kupovao, ne tu nego preko ebaya sebi i valjda 10-15 ljudi oko sebe. Vecinom su svi bili odusevljeni osim pojedinaca koji su mislili da ce dobiti bijelu boju keramickih plocica.Dakle, razocaranje bez osnove. Za one osobe koje imaju osjetljivije zube, postoje i slabiji modeli trakica.. sve ima na njihovos stranici. Te sam uzimao par puta i nitko nije imao 'osjetljivost zuba'. Definitivno bih ih preporucio bilo kome. Primjena prije pranja zuba, definitivno ne par mjeseci nakon pjeskarenja ili ciscenja zuba jer ce boljeti ko' vrag. Naglasio bih da s etreba paziti fakeova, koji dolaze iz Azije, Kine i identicni su originalu. Jednostavno ih je za prepoznati, kutija na crest.com stranici kosta cca 55$. sve sto je drasticno nize cijenom i posiljatelj je china i slicno je fake. Dva puta sam dobio fake, primjetio sam razliku u ambalazi, datumima na samoj ambalazi, i cak u gelu koji se nalazi na trakicama. Do sad sam uspjesno narucivao iz USA i Kanade.. oni me nisu razocarali. ako netko ima kakvo pitanje, mogu uvijek pomoci kao amater.. che@inet.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes li da napises sa kojeg sajta si narucivao iz USA i Kanade? Ja na e bay nalazim samo posiljaoce iz Kine.

      Izbriši
  9. Ja već 10 godina koristim te trakice 🥰

    OdgovoriIzbriši