2/23/2016

BOURJOIS AIR MAT PUDER

6


Dragi moji, danas vam pišem o puderu o kojem se zadnjih par mjeseci pišu razne recenzije, a kako me se dojmio, pročitajte u daljnjem tekstu :)



Puder dolazi u količini od 30 ml po cijeni od cca 110 kuna, ovisno o drogerijama.
Pakiran je kao krema, u mekanu ambalažu iz koje će se vjerojatno moći iskoristiti sav proizvod, a ako ne, bit će je lako prerezati škarama :)



Počet ću s nijansom i zašto je u biti nemoguće da ovaj puder nosim van :(

Iako je ovo nijansa Rose ivory, što meni zvuči kao nešto što bi moglo imati malo hladniji, rozi podton, ovaj puder je nažalost, kao i većina Bourjois pudera, izrazito žut, pa mi se, bez obzira što je nijansa relativno svijetla, previše ističe na licu i nije moguće nositi ga u bilo kakvim uvjetima.

Kako onda pišem recenziju?
Nosila sam ga kući, nekoliko dana po cijeli dan kako bi vam što bolje prenijela dojmove, u raznim uvjetima od znojenja i svačeg nečeg.

Što za njega kaže proizvođač?

Nemjerljiv mat finiš. Lagan kao zrak, formula koja klizi po koži dajući savršeno prekrivanje i ten bez greške. Obogaćen matirajućom formulom koja eliminira sjaj bez efekta maske.
Nekomedogen. Ne isušuje

Dakle, puder je dosta gust, blenda se malo teže, ali lijepo sjedne na lice.
Ima srednje prekrivanje, ne bih rekla da je izrazito nadogradivo, nažalost naglašava nepravilnosti na licu, također i suhe dijelove ako ih imate, te se uvlači u borice.
Što se tiče mat efekta, više mat puder nisam imala, masne dijelove pod kontrolom drži jaaaaaako dugo, a kad se i zasjajim, nije bilo kronično kako mi zna bivati s drugim puderima.
Jako ja lagan na licu i ne osjećate da imate puder, a uz to se ne preslikava na odjeću i sve oko vas što je jedan ogroman plus od mene.
Slike na licu nažalost nema jer sam je iskreno zaboravila, ali na swatchu se vidi razlika u nijansi.



Suma sumarum, ovaj je puder super puder za izrazito žute masnokošce, izdržat će dosta dugo, matirat će vas također jako dugo, jedini su problem nijansa i izražavanje nepravilnosti.
Jeste li koristili Bourjois pudere? Kakav vam se čini Air Mat puder? Hoćete li ga isprobati?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 6 :

  1. Da, imam taj puder u nijansi 02.
    Malo mi je pretaman, ali ništa strašno. Kaddođe ljeto i dobijem malo boje u licu, bit će bolje.
    Po meni je to najbolji puder koji sam ikad probala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s Anetom, meni je ovo isto jedan od najboljih pudera koje sam probala :D
    Odličan članak, jedino s čime se ne bih složila je da nije nadogradiv, jer u mom slučaju je, baš zbog te svoje teksture. Ja imam onaj prirodni panda look s izraženim podočnjacima i brada mi često zna biti problematična pa ga na tim mjestima utapkam malo više i prekrije gotovo do savršenstva :D Ostalo se sve slažem što si napisala, baš je za žute masnokošce, nijanse su dosta tamne i nijednom drugom tenu ni tipu kože neće odgovarati, pa čak ni mješovitom. Ali, ako muku mučite s masnom kožom, doslovno je lagan kao zrak a matira... ovo je puder za vas :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Puder s kojim nisam ni malo zadovoljna. Imam Ivory rose nijansu. Prezut mi je a buduci da mi je koza suha, kad ga stavim svaka pora mi se ocrtava. Znaci, za suhu kozu nikako. A i ton je dosta zut. Osobno, nezadovoljna jako.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najgori puder koji sam ikada probala... Bukvalno se raspada na licu, ne moze da se matira, skida se u slojevima, uvlaci se u sitne linijice, istakne svaku poru na licu... Zaobici u sirokom luku! P.S. Imam normalnu kozu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prezut iako sam koristila najsjvetliju nijansu i jako puno isusuje T zonu

    OdgovoriIzbriši