2/12/2016

NIVEA AFTER SHAVE BALM - Youtube made me buy it

17



Pozdrav šminkoholičari/ke :)
Kad sam prije mjesec dana objavila sliku ovog proizvoda na facebook stranici, nisam očekivala toliku lavinu komentara. 
Nisam htjela podijeliti svoje dojmove jer sam ga željela dobro testirati prije nego što vam kažem što mislim o njemu. 
Evo, prošlo je mjesec i pol dana otkad sam ga kupila, kroz to vrijeme sam stalno gledala Youtube recenzije i čitala dojmove drugih blogerica da vam mogu dati što točnije informacije.

No da prvo objasnim zašto sam uopće kupila i koristila proizvod namijenjen muškarcima i to za nakon brijanja. Nikkie tutorials je prva koja je započela ovaj trend, ona je jako talentirana i popularna Youtuberica pa nije ni čudo da su cure i žene diljem svijeta poslušale njen savjet i počele koristiti Nivea After Shave Balm na svom licu u svrhu primera. 
Nikkie kaže da je oduševljena ovim "primerom", da je to najbolji kojeg je ikad koristila. 
U gotovo svakom njenom tutorijalu možete vidjeti kako ga nanosi prije pudera. 
Kako je došla do ove ideje? Jednog je jutra ostala bez KREME (zapamtite to) i posudila dečkov balzam. 
Rezultat joj se svidio pa ga je nastavila koristiti svakodnevno. 
Naglašava kako proizvod sadrži glicerin koji veže uz sebe sve što stavite iznad njega. 
Glicerin bi trebao "zalijepiti" puder za vašu kožu, zbog čega bi puder, rumenilo, bronzer i sve ostalo duže trajalo na licu. 



Idemo malo vidjeti osnovne karakteristike proizvoda:
Dolazi u bijeloj staklenoj bočici od 100 ml što je ogromna količina proizvoda, cijena varira od 45-50kn. 
Namijenjen je osjetljivoj koži, ne sadrži alkohol što je svakako plus. 
Trebao bi umiriti kožu nakon brijanja, smanjiti crvenilo i iritacije i s vremenom poboljšati stanje vaše kože. 



Otvor bočice je poprilično širok što može predstavljati problem u doziranju primera. 
Tekstura je vodenasta nalik na serum znači dosta tekuća, rijetka i prozirno bijele je boje.
Miris je tipičan miris muških proizvoda, nije pretjerano jak, ali se osjeti i prilikom nanošenja. 
Rekla bih da izvjetri za nekih pola sata. Meni je ugodan, ali osjetljivima na miris bi mogao smetati.



Ako se brinete zbog sastava, ne morate. Sadrži ekstrakt kamilice i hamamelisa, a ostalo su standardni emolijenti, emulgatori i sl. 
Meni nije napravio nered na koži.
Nanosi se tako da ga morate utrljavati u kožu dok ne postane ljepljiv-tako Nikkie kaže.


I evo ga na meni, slike su bez obrade. Stavila sam ga na lijevu polovicu lica, vama je to desna kada gledate. Na prvoj slici sam bez šminke, na drugoj imam tekući puder, na trećoj cijeli makeup. 
Nemam toliko dobar fotoaparat da se vide svi detalji, ali objasnit ću vam razliku koja je jako mala

Primer zagladi kožu, ali ne radi nikakvo čudo u popunjavanju pora te daje lagani sjaj koji nestaje nakon što stavite puder u kamenu/prahu i više se ne vidi neka razlika
On je stvarno ljepljiv i olakšat će bledanje pudera i svega što iznad stavite

Neću vam staviti slike nakon nekoliko sati nošenja jer se ništa neće vidjeti zbog svjetla u stanu, kad koristim bljeskalicu još manje, pa ćete mi morati vjerovati na riječ.


Moji dojmovi:
Ako pogledate dobro sastav, on je puno sličniji hidratanoj kremi nego primeru
I Nikkie ga je prvi put upotrijebila umjesto kreme, a ne primera, što hoće reći da svaka krema koja sadrži glicerin u većoj dozi bi trebala dati isti rezultat. 
Velika većina krema sadrži glicerin, razlika između ovog primera i njih je samo u postotku. 
Silikonski primeri koje inače koristim matiraju i zaglade kožu, popune pore, kontroliraju lučenje sebuma i produže trajanje šminke pa ću po tim kriterijima ocijeniti i ovaj. 
Već sam napisala da zagladi kožu i olakša blendanje pudera, ali pore vam neće nestati s njim

E sad, što se trajnosti tiče, ja imam masnu kožu pa to morate imati na umu, makeup mi traje jednako kao i bez primera. Ne produži mu trajanje niti kontrolira neželjeni sjaj. Primjetila sam da se puno više zasjajim na toj strani gdje nosim balzam, a onda to krene po zlu jer se lakše skida ako slučajno dotaknem lice

Zašto su onda svi oduševljeni njim? Placebo efekt haha :) 
Zato što za neke stvarno funkcionira, ali ti neki nisu vlasnici masne kože ili nisu isprobali matirajuće primere pa jednostavno ne znaju za bolje :D simple as that. 
Pogledala sam tonu recenzija i mislim da za suhu kožu (uz nanošenje bogatije kreme), normalnu i eventualno mješovitu može funkcionirati. 
Dapače, glicerin je stvarno efikasan u "ljepljenju" ostatka šminke za lice, ali zapamtite, ako se mastite tijekom dana, vrlo vjerojatno vam neće pasati. 
Teško je ocijeniti proizvod koji nije deklariran za to za što ga koristite, a još pogotovo kad znate da će na nekima super funkcionirati, a na drugima manje. 
Sve u svemu, nije loš, ali me nije oborio s nogu, niti će mi zamijeniti silikonske primere. 

Ako vas zanima, isprobajte ga, cijena nije toliko velika. Ako vam se ne svidi, samo ga proslijedite nekom muškarcu u vašem životu ili ga možete koristiti nakon brijanja nogu, recimo. :) 
Čula sam da je dobar za to, što je logično, jer ako ga možete koristiti nakon brijanja lica, zašto ne i nakon brijanja na ostatku tijela.

Oprostite na dugom postu, htjela sam biti što detaljnija. :) 

Recite mi vaše dojmove ako ste ga probali i ako niste, planirate li?  
:* od Maje 

Broj komentara: 17 :

  1. Hmm, takoder imam masnu kozu tako da mislim da cu preskociti.
    Koji inace primer koristis? Trenutno trazim dobar primer pa bi mi savjet dobro dosao :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma mene isto nije oduševio...išla sam ga kupiti jer svi ga hvale pa ajde da ga probam...meni je isto s njim i bez njega...zasjajim se isto,pore su mi dalje vidljive a postojanost ista...dala sam ga svom dragom jer nije ono sto trazim

    OdgovoriIzbriši
  3. Napokon netko s realnom recenzijom o ovom after shaveu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe :) drago mi je ako time mogu nekome pomoći, uvijek sam brutalno iskrena u recenzijama

      Izbriši
  4. Nisam probala njega, ali sam išla Nikkienom filozofijom kad je meni nestalo kreme, pa sam maznula od muža malo Baleine men, plave, i sad koristim svoje pakiranje :D nije radila nerede, puder super legne na nju, a kako mi je lice sada malo suše radi zime dobro se slažu - a opet nisam primjetila da mi se čelo brže masti :) (inače imam mješovitu kožu)

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno ga moram isprobati i vidjeti što mislim o njemu jer čitala sam puno o tom 'trendu' (ne znam kak bi to drugačije nazvala) i mišljenja su podijeljena. Baš me zanima kakav će mi biti, a možda i ja napišem svoje dojmove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš je postao trend, mene nije oduševio, ali probaj...lako ga proslijediš nekome ili prenamijeniš :)

      Izbriši
  6. Nedvano je bila akcija u Kozmu pa sam ga kupila, ali još nisam isprobala jer imam Nivea kremu koja mi je odlična (i koja sadrži glicerin, ali i parafin!) i ona mi sve 'zalijepi' za lice i drži na mjestu. No čula sam da se cure s masnom kožom žale na kremu (ipak je ona malo masnija, a after shave se osuši). Mislila sam napraviti neku usporednu recenziju.
    No, sve u svemu - prva stvar kad sam vidjela post "not again" :D, ali sam se ugodno iznenadila jer je baš recenzija na mjestu; pogled iz drugog kuta sa svim potrebnim informacijama, super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da si zadovoljna s recenzijom :) koju kremicu koristiš?

      Izbriši
  7. Ja ga bas volim i koristim stalno. Imam normalnu kozu, kao suvoj, i bas mi produzi trajnost sminke i sminks izgleda lepse. Naravno pore ne umanju, koje imam, tako da ga kada mi je to potrebno koristim u kombinaciji sa prajmerom koji smanjuje pore.
    Verujem da ni ne matira, mada to svakako sa mojom kozom nisam mogla da ocenim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pretpostavila sam da bi mogao funkcionirati na normalnoj i suhoj koži, jesi probala neke druge primere osim ovog da nam usporediš?

      Izbriši
  8. Ja nemam masnu kožu pa naravno ne mogu tu ništa komentirati ali ono što sam primjetila je da stvarno puder više ne klizi s mog lica kao prije. Žao mi je što su djevojke očekivale popunjavanje pora, zaglađenost lica itd. ali Nikkie ništa od toga nije obećala štoviše YouTuberice kombiniraju ovaj primer s onim za popunjavanje pora npr. , ovaj balzam isključivo olakšava aplikaciju pudera i recimo produžuje trajnost make upa ako nemate jako masnu kožu. Jako intenzivno pratim dosta stranih cura na YouTubeu pa eto samo da ispravim malo očekivanja bez osnove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nigdje ni napisala da je ona to rekla, to je ono što ja želim od primera i logicno mi je usporediti s drugima koje koristim. Što se tice produžavanja trajnosti, nije me se dojmio. A aplikaciju pudera i olakša svaki primer i svaka krema. Za razliku od tebe ja sam baš naišla na hrpu recenzija gdje piše da popuni pore i što sve ne. Mislim da je dobro da se i toga dotaknem ako netko namjerava kupiti iz tog razloga. U kombinaciji s drugim primerom je apsurdno jer, osim što stavljamo petsto nepotrebnih slojeva, na bazi je vode i neće se miješati dobro sa silikonskim primerima, jedino rješenje bi bilo staviti ovaj drugi samo na neka mjesta.

      Izbriši
    2. Silikon je užasno štetno stavljati na kožu , tako sam bar čitala u puno dermatoloških istraživanja, ali na kraju se svodi na to da nekome odgovara, nekome ne, kao i sva ostala dekorativa i preparativa jer osim što su različiti tipovi kože , svatko od nas je individua. Ja se držim savjeta dermatologa jer sam sklona aknama jako i moram paziti ali nemam masnu kožu (ironija) , tako da se ne sjajim pretjerano kroz dan.

      Izbriši
    3. Ma daj, ovo za pore nisam pročitala, definitivno placebo efekt , mislim da to baš nikome ne radi!!

      Izbriši