2/01/2016

BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET FU(N)CHSIA

2


 Dragi moji šminkoljupci, u prošlom sam vam postu pisala o MAC mat ružu, pa kad je sve krenulo u tom tonu, nek tako i nastavi, pa ću tako danas pisati o Bourjois tekućem mat ružu :)

Prvi mat ruž ovakvog oblika bio je upravo Bourjois, u nijansi Pink pong, moj vjerni pratioc za sve dane kad želim biti primjećena, kad se želim osjećati nadmoćno, ta ružičasta hladna nijansa je divna bilo da idete na kavu ili u klub, s njim ćete zablistati.

U moje je ruke nedavno stigao ovaj divni, crveno rozi ruž, u nijansi Fu(n)chsia koji se nalazi u prozirnom plastičnom pakiranju s odgovarajućim čepom i aplikatorom nadovezanim na njega, a kupiti se može u više manje svakoj drogeriji koja drži Bourjois asortiman, po cijeni od cca 90-tak kuna (ovisno o drogeriji).


Prvo što sam primjetila je da, za razliku od svojeg ružičastog prijatelja, ovaj divnić ne smrdi po zapaljenoj plastici (:D). Onaj prvi grozno smrdi, i iako miris brzo ishlapi, živcirao me, nisam sigurna jesu li svi tako smrdili (mada je bilo dosta pritužbi da jesu), ali ovaj nema neki poseban miris.

Ovaj ruž nije u potpunosti mat, već je, baš kao što mu i ime kaže, velvet mat, nekako baršunasto izgleda, ne izgleda apsolutno suho, što zapravo izgleda jako prirodno na usnama, bez obzira na to što je crvene boje.

Savršeno se nadograđuje, opet dolazim do problema svoje sluznice na kojoj se uvijek skupi suha koža i višak ruža, ali kad se maramicom ukloni višak, može ga se ponovno aplicirati bez ikakvog problema.

Trajnost mu je fantastična, traje satima i izgleda kao da je upravo nanesen, eventualno se može desiti da ako su vam usne ekstremno suhe kao moje, da će vam se suha koža malo nabrati po usnama, ali je i dalje trajnost ekstremna, preživjet će više od 8 sati, trebat će eventualni popravak nakon većeg obroka.

Ostaje na čašama, ali samo djelomično, ali će preživjeti i više pića.

Suši se kroz cca minutu, s tim da kod njega više volim staviti dva tanka sloja, stavim jedan blagi premaz, pričekam da se posuši i onda još jedan takav, jer se duže suši kad je u debljem premazu.

Pigmentacija ovog je malo blaža nego kod svojeg ružičastog prijatelja, ali zato u ta dva blaža sloja pigmentacija opet dostiže vrhunac.

Nijansa je posebna i nikako je nisam mogla dočarati na slikama, jako mi sliči na MAC Relentlessly red nijansu, ali je za razliku od njega više rozast.

Posebniju nijansu nisam vidjela, zapravo je, baš kako ime kaže, upravo boja fuksije s nekim dodatnim crvenim tonom u sebi i pod svakim je kutom drukčija, nekad izgleda više rozo, nekad više crveno, na meni je neka zlatna sredina te sam upravo takav ruž i tražila, pa sam na neko kratko vrijeme s WL skinula MAC RR.



Ove ruževe općenito svima preporučam kad se radi o mat ruževima, imaju malo veću cijenu, ali je svaka kuna isplativa, npr. Pink pong sam čeeeesto nosila, a još uvijek ga ima, iako je prošlo dvije godine, treba vam jako malo proizvoda pa tako i on dugo traje.

Koristite li mat ruževe? Koristite li Bourjois velvetiće? Sviđa li vam se ova nijansa?
Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. uh sto je lijep, obozavam bourjois velvet mat ruzeve. najcesce ih kupujem kada bipa ima 30% na dekorativu tako da im cijena ondai spadne ok :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovakav ruž u nijansi 09. Odličan ruž i svakako ga peporučam

    OdgovoriIzbriši