1/28/2016

MAC RETRO MATTE LIQUID LIPCOLOUR - RECOLLECTION

7


Dragi moji šminkoljupci, sredinom dvanaestog mjeseca mi je na adresu stigao novi MAC mat tekući ruž u nijansi Recollection.
Kad mi je nijansa bila ponuđena, bila sam sretnija nego ikad, jer da sam mogla birati, drugu ne bih odabrala, s obzirom da već dugo tražim mat ruž koji će se na usnama zabetonirati dok ga sama ne skinem, a da je dupe za Heroin.
Ovo je upravo ta nijansa i sretna sam k'o malo dijete kad ga vidim na svojim usnama :D



U kartonskom pakiranju, sa dobro poznatim MAC metak čepom, našao se divni hladni ljubičasti ruž u količini od 5 ml za 190 kuna.
Puno je njih ostalo ravnodušno ovim pakiranjem jer, uistinu, izgleda malo jeftino, ali ima svoju težinu u ruci, a i proizvod je dobar, pa je to zanemarivo. Ne mora sve na svijetu biti luksuz.

Aplikator u obliku suzice ravnomjerno će rasporediti ruž, ostavljajući u samo jednom premazu apsolutno pigmentiran sloj na usnama.
Ruževe ovog tipa zapravo uvijek nanosim prvo kistom obrubljujući usne, a onda aplikatorom nanesem ostatak kako bi sve bilo ravnomjerno i kako bi usne bile pravilno uokvirene.




Prednosti ovog ruža koje zapravo i tražim u ružu ovog tipa su da :
- se brzo suši - Ovaj ruž unutar 30 sekundi na usnama (ovisno o debljini sloja) postaje suh i mat, što jedino može smetati kod popravka, zato je najbolje prvo obrubiti usne kistom.

- je u potpunosti mat - vjerujte, od ovog, više mat ne ide.

- kad nanosite drugi sloj, onaj ispod ostane na mjestu, umjesto da se trusi i mrvi - popravljam ga uvijek nakon jela, samo prebrišem maramicom moguće ostatke hrane/vlažnost/masnoće s usana i spreman je za novi sloj, dok onaj ispod ostaje netaknut.

- formula! Ako je mat, ne znači da mora biti suh i isušiti usne, te na usnama ne mora imati osjećaj kao da si ih izribao brus papirom - kod nekih ruževa ovog tipa (Colourpop ultra matte) bez da stavim blagi sloj Nuxe balzama, jednostavno imam osjećaj kao da je sva vlaga izbijena iz mojih usana i ne mogu ga nositi samostalno, a inače ne volim ispod stavljati balzam kako se sama tekstura ne bi promijenila. Kod ovog ruža to nije potrebno, znam čak zaboraviti da mi je uopće na usnama, jednostavno postoji pigmentacijom i svime, ali ga ne osjećam.

- trajnost! Iz stana izlazim u 8 ujutro i vraćam se u 9-10 navečer. Ruž koji nosim mora biti postojan, jer nekad nemam volje ni živaca za popravljanje svako toliko, radim u kontakt centru i pričam 8 sati, a volim vidjeti kad još uvijek na usnama postoji ruž - u zadnjih tri mjeseca se trudim nositi ruževe ovog tipa baš zbog karakteristike trajnosti, te sam jedino zbog tog djelomično zadovoljna kod ovog ruža, imam sluznicu vrlo blizu onom normalnom dijelu usana pa mi se zna desiti da na tom dijelu nestane nešto brže nego što volim, ali na samim usnama ostaje (ako ne jedem nešto masno)  čak i više od 8 sati.




Preporučam li ovaj ruž? Da, preporučam, ima divne karakteristike i neizmjerno mi se svidio, jedan je od onih ruževa kojeg kad potrošim, morat ću kupiti opet, pogotovo jer sam ga toliko dugo tražila i ne bi mi bio problem za njega izdvojiti tih 200 kuna.


Koristite li MAC kozmetiku? Jeste li dosad koristili tekuće mat ruževe? Volite li ljubičaste ruževe?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVOD - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 7 :

  1. Nijansa je krasna, voljela bih ga vidjeti na usnama :) iako moram priznati da sam za tu cijenu očekivala nešto ljepšu ambalažu, ali nema veze..dok god je proizvod dobar, ambalaža ne smeta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh lady i Tailored to tease pikiram sad... ili tvoju Herioine :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si nabavila Colourpop? :o

    OdgovoriIzbriši
  4. Za mene je malo prehladna nijansa, ali uz tebe mi totalno ide! Meni je ovo isto odličan ruž :)
    btw, stavi fotku kako ti stoji, znam da imaš :P :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam MAC ruž, Ruby Woo i super mi je.
    No, ljubičasta nije moja boja. Iako je lijepa, ali nije za mene.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna mi je nijansa, a i prema opisu samog proizvoda čini mi se da je diivan :D

    OdgovoriIzbriši