1/07/2016

MAC PAINT POT VS. MAYBELLINE COLOR TATTOO CREAMY MATTES

1



Zdravo šminkoholičari, 
želim vam sve najljepše u 2016. godini, nadam se da ste se dobro odmorili tijekom praznika i da ste napunili baterije. Meni su prebrzo prošli i nikako se ne mogu pomiriti s činjenicom da mi sutra počinju predavanja na faksu. No dobro, što je tu je. Sve što je lijepo kratko traje, jel da? 
Danas vam donosim nešto jako zanimljivo, barem se tako meni čini :), a to je bitka između dva proizvoda. Kao što vidite iz naslova radi se o slavnom Mac Paint Potu u nijansi Soft Ochre i Maybelline Color Tattoo by Eyestudio u nijansi Creme De Nude 93. Paint Pot imam oko pola godine, a Color Tattoos sam počela koristiti prije par godina kad su stigla kod nas te se nadala da će izbaciti mat verzije što i jesu. 


Oba proizvoda su kremasta sjenila koje se koriste kao baze za druga sjenila ili samostalno. Nisu predviđeni kao primeri za sjenila, ali se i tako koriste. Samo mali podsjetnik: primer bi trebao prvenstveno produžiti trajanje sjenila i spriječiti nakupljanje u pregibu oka te pojačati intenzitet boje, dok baza, koja može biti kremasta ili sjenilo u boji kože (ali ne nužno), služi neutraliziranju kapka, prekrivanju sitnih kapilara, tamne kože na kapcima, stvaranju podloge za druga sjenila. Ako imate Nyx Milk olovku sve vam je jasno. Imam jako masne kapke i ako ne koristim primer kroz 4h sjenilo će mi se nakupiti u pregibu oka tako da sam zapravo idealna za testiranje ovih proizvoda jer na nekome tko ima normalne kapke svaka baza/primer će više-manje funkcionirati. Kod mene to nije tako, Avon bazu ne podnosim iz tog razloga, Artdeco mi je jedna od dražih uz Urban Decay Primer Potion u nijansi Eden (primer i baza u jednom-divota). Dosta sad s uvodom i prijeđimo na stvar. 



Paint Pot možete kupiti u Mac trgovini u Zagrebu i doći će vas oko 150-160kn ne mogu se sjetiti točnog iznosa, a Color Tattoo je dostupan u Bipi, DM-u i Mulleru te košta oko 40kn. Paint Pot sadrži 5g proizvoda, a za Color Tattoo nisam mogla pronaći gramažu ni na ambalaži ni na njihovoj stranici što me malo uznemirilo haha :D. Znaci količina proizvoda je nepoznanica, molim vas da mi napišete u komentarima ako znate.



Evo mojih dojmova i usporedbe, ocjene su od 1 do 5.


Mac Paint Pot
Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes
Dugotrajnost
4
4
Pigmentacija
5
5
Blendanje
5
5
Intenzitet sjenila
4
4.5
Cijena
3.5
5
Ukupna ocjena
4.3
4.7


 (lijevo je Mac Paint Pot, a desno Maybelline Color Tattoo)

Evo kako izgleda sjenilo preko baza, zbog bljeskalice izgleda možda da je s Paint Potom intenzivnije, ali nije, za nijansu je intenzivnije s Color Tattoo-om, vjerujte mi na riječ.

(lijevo Paint Pot, desno Color Tattoo)

Konačna presuda: oba proizvoda su jako kvalitetna, lako se blendaju, dosta su pigmentirana i prekriju sve što se treba prekriti. Sviđa mi se što su multifunkcionalna, možete ih nositi same kao kremasta sjenila ili kao bazu za druga sjenila. Za masne kapke preporučila bih nanošenje primera, a one sretnice koje nemaju problem nakupljanja sjenila u pregibu ga mogu koristiti i kao primer. Na meni oba jednako traju, a to je nekih 5-6h bez primera. Moram napomenuti da mi Color Tattoo u onim ne-mat, sjajnim nijansama duže traje. Sve u svemu, oba proizvoda volim, ali prednost dajem Maybelline Color Tattoou jer jednostavno možete kupiti sve 4 nijanse koje su u prodaji za cijenu jednog Paint Pota, a ne izgubiti na kvaliteti. Bravo Maybelline :)

Ako ste isprobali jedan od ova dva proizvoda podijelite sa mnom vaše dojmove u komentarima ispod, voljela bih čuti vaše mišljenje. :* i do čitanja, Maja

1 komentar :

  1. Slažem se da je super :) Također namjeravam pisati usporednu hehe.

    OdgovoriIzbriši