1/10/2016

CATRICE EVEN SKIN TONE PUDER

3


Dragi moji, prije dva mjeseca na adresu su mi stigli noviteti iz Catricea, a među njima su se našla i ova dva pudera, tj. isti puder u dvije različite nijanse.


Puder dolazi u staklenoj bočici s plastičnom pumpicom i poklopcem, u količini od standardnih 30 ml po cijeni od nekih 6o-tak kuna.
Na deklaraciji piše:

- U nekom vremenskom razdoblju ujednačava nepravilnosti na koži
- Instantno prekriva nepravilnosti
- Koža postaje lijepša
- Dermatološki dokazano



Nijanse koje sam dobila su Beige rose i Even ivory, obje su žućkastog podtona, te se, na mom hladnom i svijetlom tenu primjeti razlika u nijansi tena i pudera.

Lijevo 020 Beige rose, desno 005 Even ivory

Lijevo 020 Beige rose, desno 005 Even ivory
Desno 020 Beige rose, lijevo 005 Even ivory
Puder ima srednje do jako prekrivanje, ovisi o tom kakvim kistom ga stavljate.
Nijansa je prilagodljiva, iako kažem da je, iako je nijansa jako svijetla za razliku od drugih Catrice pudera čija mi nijansa nikako ne paše, opet malo žućkasta.
Nisam primjetila da je kroz neko vrijeme poboljšala izgled kože, ali da koža instantno izgleda lijepše i zaglađenije, izgleda, ne naglašava suhe dijelove kože i završnica je blago dewy.
Što se tiče trajnosti, mogu reći da je prilično dobra, s tim da bih napomenula da je ovaj puder više za suhu, nego sa masnu kožu, te da bi prošao na mješovitoj, kao što je  moja.
Puderom sam zadovoljna i rekla bih kako je ovo jedan od boljih drogerijskih pudera, barem što se tiče pudera za suhu kožu i preporučila bih ga :)

Jeste li dosad koristili nešto od Catrice kozmetike? Koristite li Catrice pudere?
Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih


3 komentara :

  1. Odličan puder, također ga obožavam!

    P.S. Neko vrijeme mi je trebalo da prepoznam Kike! Odlično izgledaš bez iscrtanih obrva, stvarno svježe! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bome izgledaju veličanstveno.... Pudere nisam koristila, ali imam nekoliko lakova za nokte i jednu paletu sjenila, ja sam zadovoljna, oba proizvoda su kvalitetna i postojana, posebno lak, s obzirom da mi su nokti malo malo u vodi, s ponosom mogu reći da mi lak na noktima ( vršni dio) ostaje barem 2-3 dana.

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam probala ovaj,koristim njihov all matt plus i stvarno je dobar ja sam bas zadovoljna :) gust je i dovoljno ga je malo staviti a prekrije sve nepravilnosti :)

    OdgovoriIzbriši