1/15/2016

OLIVAL ZLATNO ULJE SMILJA

0


Dragi moji, danas vam pišem o jednom divnom ulju koje koristim već duže vrijeme i svaki dan me oduševljava svojom kvalitetom :D



Olival Zlatno ulje smilja dolazi u količini od 15 ml, u kartonskoj kutijici u kojoj se nalazi mala staklena bočica s pipetom. Možete ga pronaći po cijeni od cca 120 kuna.



Iz Olivala kažu:

Zlatno ulje smilja za lice namijenjeno je normalnoj, suhoj i osjetljivoj koži lica. 
Sedam prirodnih hranjivih ulja ( jojobino, maslinovo, arganovo, nevenovo, ružino, bademovo i ulje sjemenki marelice ) vlaži i dubinski njeguje kožu.
Glavna aktivna tvar ,eterično ulje smilja ,potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. 
Brzo se upija, a nakon nanošenja kože je ugodno glatka i svilenkasta.

Upotreba: Nekoliko kapi ulja najbolje je nanijeti na očišćenu kožu ujutro i / ili navečer, pojedinačno ili prije kreme za lice.

Osim na suhe, nanosila sam ovo ulje i na masne dijelove, skupa s Laino arganovim uljem i mogu reći da mi je to bila idilična kombinacija da se ujutro ne budim masna (ako ste masni, ne bojte se stavljati ulje na te dijelove).
Stavljala sam ovu kremu na lice nasprejano termalnom vodom pa se brzo upijalo, u slučajevima da je bilo bez termalne, išlo je malo slabije, ali ni ovo ni Laino ulje nisu suha ulja, pa bih ja to više stavila kao noćnu njegu ili za ekstremne suhokošce kao dnevnu njegu.
Osim tog, često zna biti na akcijama pa ni ovih 120 kuna ne mora biti puna cijena za ovako dobar proizvod.


Dovoljno mi je bilo tri kapi plus jedan potisak Laino ulja za cijelo lice, troši se jako sporo jer ga treba skroz malo i mogu reći da mi je ovo i buduća investicija.


Svakako ga preporučam za kupnju, s tim da bez obzira na činjenicu da je meni funkcionirao na masnim dijelovima bez da mi je izbacivalo prištiće, ne znači da će i vama pa svakako obratite pozornost na to da vam neki od sastojaka neće izazvati nečistoće.


Jeste li dosad koristili Olivalove proizvode ili neki od njihovih proizvoda iz linije smilja?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar