11/28/2015

Dragi hejteru...

11


Dragi hejteru, sad se moraš osjećat' posebnim jer samo zbog tebe pišem novi post! :D

Btw ne obraćam se samo tebi, već svakom tko si da za pravo da moj osobni šminkoholičarski blog ukakava svojim ružnim riječima, sram vas bilo :)

Dragi hejteru, prvo moram reći kako ti ovim postom odgovaram na svaku tvoju jučerašnju konstataciju i pitanje, jer mi je bezveze odgovarati na tvojih 20 komentara, jednostavno je nepovezano i mislim kako sve mora osvanuti na jednom mjestu.

"Debela Kike, jadu jadni" - nije da baš sakrivam da imam minimalno 25 kila viška oko noge, ruke, glave, struka, kuka, ma da ne nabrajam, jedeći puno slatkiša i svega ružnog je i nastao moj "prašči" podbradak (rek'o si mi da sam nepismena, a pola ti je slova falilo i očito ne znaš da se piše praseći hehe).
I baš sam jadna, da, osjećam se turbo jadno kad svaku večer dođem doma ispred svog najdivnijeg stola iz Ikee kojeg mi je mama kupila jer me jako voli (znam da skačem s teme na temu, ali moram napomenuti kako ja za razliku od očito tebe, barem imam nekog ko me voli i ko se ponosi sa mnom, i da, napisala sam "ko" bez t i stavila sam zarez iza i, pardon moi) i kad vidim koliko sam postigla u životu.
Kad na svome stolu vidim brdo krema (da, koristim kreme, losione, antibiotici mi ne trebaju jer zašto zaboga bi mi to trebalo, ako ti treba preporuka trebao si samo pitati, savjete dajem besplatno, čak ti možda pošaljem i uzorke da isprobaš, ako budeš dovoljno dobar prema meni hehe), brdo šminke u kojoj se valjam svaki dan i ne znam di bi s njom, kad pogledam svoju neurednu frčkavu raščerupanu kosu (znam da se nisam šišala mjesecima, pošaljem ti s uzorkom krema i broj računa da mi uplatiš pare za frizera, ja ih nemam [možda sam zato jadna, go figure]) i svoje ružno neprofesionalno nepočupane obrve kojih nemam (ja ZNAM da ih nemam, u tom i je bit popunjavanja i crtanja obrvi, dooooh) i baš se osjećam jadno, evo pogodio si.

Mislim da "čvaljača" i "dupača" također nisu u nekom hrvatskom (eventualno u rvackom) rječniku, ali da, uvijek sam se furala na Severinu, a u novo doba, što se dupeta tiče, uzor mi je Kardašijanka, kad konobarim, ako su mi ruke zauzete, tacnu mogu nositi na svojoj šankersko ogromnoj guzici :D

Nije mi sasvim bilo jasno tvoje pitanje kako sam ja kao baš toliko svijetla da mi paše najsvjetlija nijansa  korektora, da, jesam, u čemu je problem?
Ne volim se kvarcati ni ispod sunca ni u solariju, ne želim uništiti svoju kožu/dobit' rak/izgledat' ko da me je netko zalio kantom nutele.

Za kraj, jesam, jučer sam se rasplakala zbog tebe... od smijeha, skupa s kolegama na poslu gdje radim da bi platila faks na koji idem (da, završila sam prvu godinu faksa, nemam samo svoju "jadnu školu" [grafička je najbolja fakjeaaaaaa]) kako bi bila fantastičan piarovac (vjerojatno ne znaš što je to pa odi guglaj) i kako bi jedan dan ovakve prozivke u najkraćem roku sredila firmi za koju ću radit', dok ti nećeš, jer se baviš time jesam li obrisala komentare sa svog bloga (jesam, ko mi šta može).

A sad idem živit svoj divni, praseći, život, okupiran bitnijim stvarima od tog kakve netko obrve ima :D

Voli te tvoja Čvaljača <3

Broj komentara: 11 :

  1. Strašno je s čim se ljudi sve zamaraju.... Odličan tekst, baš sam se nasmijala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahaha.ma sta se zamaraz idiotima...uvijek ih ima i uvijek ce oh biti
    Samo glavu gore i naprijed
    Super si

    OdgovoriIzbriši
  3. eto nasmijala si i mene... da znaš da čisto zavidim takvim ljudima kojima su drugi na prvom mjestu :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Umrla sam od smijeha na tvoj post mada taj hejter ne zaslužuje takvu pažnju. Samo ignor draga moja.

    OdgovoriIzbriši
  5. evo, martina je napisala sto sam i ja mislila. ne sekiraj se i uzivaj u životu! :* :*

    OdgovoriIzbriši

  6. Baš si me nasmejala. :-D
    Razmišljala sam da li da odgovorim na takav tip komentara (doduše meni na kanalu kače klinke da sam matora baba i da bežim sa you tube-a ),ali nisam htela da im pridajem važnost. Šta će male,a zlobne -mora da su ružne i na meti ismejavanja svojih vrśnjaka pa im mi dodjemo kao izduvni ventil. :-D
    Pozdrav od ( baba ) Emine svaštare. :-*

    OdgovoriIzbriši
  7. Kraljice moja malena! Budi samo svoja onakva kakva uvijek jesi. A znas kako kazu ZA DOBRIM KONJEM PRASINA SE DIZE!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kikee najboljaa sii <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ahahah, baš si mu dobro odbrusila. 😂😂

    OdgovoriIzbriši