11/09/2015

FREEDOM PRO AUDACIOUS 3 PALETA SJENILA

1


Dragi moji šminkoljupci, danas vam pišem o trenutno najvoljenijoj paleti u mojoj kolekciji (osim Too faced Chocolate bar, naravno :P) koju koristim u skoro svakom look-u kojeg napravim, pa makar i jednu nijansu.



Ova je paleta izašla iz sestrinskog brenda Makeup Revolutiona, Freedom brenda, koji me je oduševio izgledom nekih stvari, a povrh tog, kvalitetom dva proizvoda koja sam dobila, a ponajviše ovom divoticom.

Da se pozabavim općenitim stvarčicama o paleti, inače je dupe Naked 3 palete, bazira se na nude roskastim nijansama, dolazi u jednostavnoj plastičnoj ambalaži s aplikatorom (mislim da sam jedina koja ih ne baca lol), ima 12 nijansi i sveukupno 12g, tj. gram po sjenilu, cijena na Pink pandi joj je 45,90 kuna, a možete je kupiti na ovom linku.


Da ne duljim puno, postam swatcheve :D



Od prvih 6 nijansi, samo je jedna mat, koja je toliko pigmentirana da mi se čak vidi na mojoj svijetloj koži, dok su druge satin/shimmer. Shimmer nijanse se ponekad pri aplikaciji znaju trusiti malo više nego sam navikla, ali ništa što se ne može riješiti. Ovo je prvi put da pri swatchanju nisam koristila bazu za sjenila, pa je ovo boja bez ičeg ispod :)



Od ostalih 6 nijansi, druga i treća na swatchevima su mat, dok su druge satin/shimmer. Jedino mi zadnja nijansa zadaje probleme jer je, kao i sve slične njoj pri blendanju neiskoristiva, shimmer nestaje, a staju samo fleke.

Cijelom sam paletom jako zadovoljna, što od boja, što od trajnosti, uz bazu mi stvarno potraju i mogu reći da je malo nadomjestila moju Pure cult paletu, kojoj je najviše slična, a ove dvije mat rozije nijanse mogu biti dovoljno tamne za definirati pregib.

Suma sumarum, jako sam zadovoljna omjerom cijene i kvalitete općenito brendova kao što su MUR, a sada i Freedom tako da vam šaljem samo thumbs up :)

Koristite li Freedom kozmetiku, a ako ne, zašto ne? :D


Volite li roskaste nijanse na očima? Kupujete li na Pink pandi?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Taman sam htjela pitati kaj nisi već pisala o njoj, i onda sam se sjetila da su sjenila ista ko u Pure Cult i Iconic 3 :D

    OdgovoriIzbriši