11/12/2015

GLO MINERALS PRESSED BAZE PREŠANI PUDER

2


Dragi moji, danas vam pišem o glo minerals prešanim puderima.
Glo minerals kozmetiku, kao i njihovu preparativnu kozmetiku možete pronaći preko uvoznika za Hrvatsku, Bahlen beauty-a, a pudere možete kupiti po cijeni od cca 300 kuna za 9,9 grama.
Nijanse koje sam ja dobila su natural medium i cocoa medium, jedna za normalnu upotrebu i jedna za potrebe konturiranja.
Dolaze u plastičnim kutijicama s prozirnim poklopcem, ovo je inače tester pakiranje, dok prava ambalaža izgleda mrvicu drukčije. Unutra još dolazi prozirna folijica, koja se nalazi u skoro svakom njihovom proizvodu.




Imala sam čast upoznati neke od članica brenda, a i prisustvovati edukaciji za njihove proizvode, pa je tako rečeno kako su ovi puderi prešana verzija njihovih mineralnih pudera u prahu, nemaju štetne sastojke, lagani su na koži, za razliku od onih u prahu koji daju dewy finiš, ovi ostavljaju satin mat i mogu imati slabo do jako prekrivanje.
Također je rečeno kako minerali vole vodu pa je prije nanošenja ovih pudera poželjno dobro hidratizirati kožu kako bi od njih dobili maksimum.

Natural medium je neutralno do žuta nijansa koja je mrvicu tamnija od moje kože, a i ja naginjem rozikastom tonu.
Cocoa medium je srednje smeđa, koja je zapravo čak i taman na granici tople, gdje nije poželjna za konturiranje.




Što se tiče ponašanja na licu, oboje drže do skidanja šminke s lica, iako se nos i t zona nakon par sati počnu sijati.
I sama Kristin je rekla kako je ovo bolji izbor za suhiju kožu i prirodniji izgled.
Prekrivanje varira ovisno o kistu i načinu nanošenja. Sa laganijim kistom, poput npr. Look by Bipa sam dobila skroz lagano, jedva vidljivo prekrivanje, dok sam s kabukijem dobila srednje do jako.
Na licu je prozračan, a dovoljno prirodan, iako ako koža nije dovoljno hidratizirana, može izgledati malo suho.
Ima satin mat finiš, to sam primjetila odmah kod prvog korištenja, a sasvim dobro pegla pore.
Što se tiče tamnije nijanse, koristila sam je za konturiranje nekoliko puta i mislim da je kao svijetla mogu izvući, na slikama djeluje čak i pretoplo.
Mislim kako bi mi tamnija nijansa bila super, dovoljno je pigmentirana da se vidi, a dovoljno dobra da se s njom može igrati i blendati je.
Ako ste prejake ruke, mogli biste ipak završiti s flekom na faci.
Mislim da bi ipak bolje pristajala kao bronzer, odnosno da malo da toplinu licu nakon hladnijeg konturiranja.
Prva je slika bez šminke, druga s natural medium nijansom na cijelom licu, a sljedeće su pokušaji konturiranja.

 Bez šminke

 Natural medium preko cijelog lica




Konturiranje s cocoa medium nijansom

Suma sumarum, mislim da nekome tko traži dobar mineralni puder, s laganim osjećajem na licu a nadogradivim prekrivanjem u glo puderima može pronaći svoj top puder.
Također, tko voli malo toplije nijanse za naglašavanje lica, a nije mu skupo dati toliko za jedan bronzer, ovo će biti dobar pogodak.
Sama bih prije uzela natural medium, čisto jer se proizvoda za konturiranje sada može naći po jeftinijim cijenama, a s boljim variranjem u bojama.
Iako sam zadovoljna s oboje, mislim da bih jedino kupila natural medium! :)

Jeste li dosad koristili glo minerals proizvode? Koristite li mineralnu kozmetiku?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :