11/10/2015

NEW IN FALL 2015

11




Bok šminkoholičari i šminkoholičarke :), 
vratila sam se iz mrtvih da bi vam predstavila što sam sve kupila dok sam bila odsutna s bloga. Nisam samo šopingirala, bila sam vrijedna, položila sam sve ispite i uz to sam radila, no vjerujem da vas moje isprike ne zanimaju pa krenimo na novitete. :D


Počevši od preparative, obnovila sam Pranaromovo eterično ulje čajevca, ne mogu opisati koliko ga obožavam. Zatim sam uzela dvije kreme za ruke, Adria Spa od limuna i smilja mi se nije svidjela nimalo, miriše na sredstvo za čišćenje i nije pomogla mojim suhim rukama, ali zato Holyplantovu volim. Kupila sam 3 proizvoda novog brenda u Dm prodavaonicama - Byphasse i to tonik, micelarnu i maramice za skidanje šminke. Maramice su me ostavile ravnodušnom, dok mi se tonik svidio, a micelarna mi je postala najdražom drogerijskom opcijom. :) Zatim tu je Biobaza gel za umivanje sa cinkom i kamilicom, kopija Forea kojeg sam kupila preko Ebaya, još ga testiram, Batiste šampon za suho pranje za smeđu kosu - odličan, super miriše i stvarno je efikasan, Schwarzkopfov regenerator u spreju (ne trošite novce, ništa ne radi) i tu su još 2 Biobaza sapuna: Hydration od ulja masline i lavande te Protect od čajevca :D i smilja. Ovog zadnjeg sam već imala i oduševio me pa sam htjela isprobati i hidratacijski. 


Sve od Bocassya obožavam, odmah da vam kažem :D. Cijelo ljeto sam koristila gel kremu pa sam kupila i serum i laganu dnevnu kremujer zašto ne? :D


Silno sam željela isprobati kruti šampon 2 u 1 od Tinkture jer su mi na fb stalno iskakali pozitivni dojmovi. Ako koga zanima, kupila sam ga u bio ljekarni Kadulja u Zadru, došao me 52kn, a možete ga uzeti i preko webshopa.


Biobaza Harmony liniju sam odabrala zbog iznimno dobrog sastava, iako bih rekla da je više namijenjena suhoj kosi. Isprobala sam mješavinu ulja za njegu kose i vlasišta i šampon s uljem jojobe.


Prijeđimo na dekorativu, tu su L'oreal Infallible matirajući primer kojeg sam ponovno kupila, kao i Beauty Uk paletu za konturiranje, novi Bourjois Air Mat puder koji mi je relativno ok, ali mi je nijansa prežuta i YSL Teint Resist koji me oduševio postojanošću. Maybelline Master Sculpt mini set za konturiranje je stvarno odličan za svaki dan, nijansa za konturiranje je hladnog tona i lako se blenda, highlighter je suptilan, a unutra dobijete mini kist i ogledalo. Inglotov tuš u gelu mi je super za unutar oka, ali zna mi se razmazati na kapku nakon 5-6 sati, cak i sa bazom. Imamo neki love-hate odnos. Look by Bipa maskara mi je otkriće, daje XXL volumen, ne trusi se, ne preslikava se i košta nekih 25kn. Obnovila sam i sve 3 nijanse Bourjois Healthy Mix korektora, a isprobala sam i novu tekuću kamuflažu od Catricea. Nije loša, ali uvlači se u borice oko očiju. Zatim, Bobbi Brown Shimmer Brick u nijansi Bronze - divota, multipraktik, The Balm Nude Dude paleta sjenila koju mislim recezirati ako želite, The Balm Bahama Mama bronzer kojeg koristim svakodnevno, Golden Rose Velvet Matte ruž u nijansi 28 i peceno sjenilo u nijansi 120



Moving on :), iskoristila sam popust u Douglas parfumeriji pa se počastila Dior Pore Minimizer primerom i Dior Nude Air puderom u prahu, dok je Diorshow maskara kupljena za poklon i prijateljica je oduševljena. :) Ardell trepke su za klijentice, uz Red Cherry njih većinom koristim, naručila sam ih preko fb i stigle su mi u rekordnom roku, moje preporuke za curku


Kad sam vidjela da su Creamy Mattes stigli i kod nas, znala sam da ih moram imati. Iskoristila sam akciju u Dm-u i zamijenila 10 bodova za 35% popusta na Maybelline proizvode. Akcija i dalje traje pa požurite. 


Ovo su ruževi koje sam kupila u zadnjih mjesec dana (s tim da su neki neki na putu do mene) + Golden Rose Velvet Matte 28 kojeg sam prethodno spomenula. S lijeva na desno: Manhattan All in One Lipstick u nijansi 120 Powder Princess, Catrice Ultimate Stay u nijansi 060 Floral Coral, WnW Mega Last nove nijanse: In the Flesh i Ravin' Raisin i posljednji kao šećer na kraju It Style tekući mat ruževi u nijansama 1,2 i 6.


Evo vam malo swatcheva :).


Iako sam ovaj puder davno kupila, ipak sam ga htjela uvrstiti u new in samo da vam prenesem dojmove jer neću pisati recenziju. Radi se o Douglas 12h dugotrajnom puderu. Prekrivanje je dobro, srednje do jače, nije nadogradiv jer lako može doći do cake face efekta. Finish je pravi mat. Ima intenzivan miris, vjerujem da bi to nekima moglo smetati. Iako piše da je longlasting, ako ćete se znojiti, lako će se skinuti tj. otopiti. 


Edit: Kupila sam i Anastasia Beverly Hills paletu za konturiranje, ne znam kako sam to mogla zaboraviti. Uzela sam je preko Net-a-portera kad su imali besplatnu poštarinu i stigla je vrlo brzo. Definitivno opravdava "hype" koji se digao oko nje.

To je sve što ću vam danas pokazati :) Ako vas nešto zanima o nekom proizvodu, slobodno me pitajte u komentarima ispod. P.S. sve proizvode sam sama kupila i svi ovi mali osvrti su tu da vam pomognu, ali ako se meni nešto ne sviđa, ne znači da vama neće i obrnuto. 

Koje ste vi proizvode pazarili u zadnje vrijeme? 
Napišite mi u komentarima :* Maja


Broj komentara: 11 :

  1. Super new in! Sad si me uplašila za Inglot liner, baš sam htjela vidjeti imaju li ga... ABH paletu smo u isto vrijeme kupile i slažem se s tobom, divota u odnosu na NYX :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imam jako masne kapke pa vjerujem da je zato, isto mi se događa i s L'orealovim, daaaa vidi se ogromna razlika u kvaliteti :)

      Izbriši
  2. Ruževi i paleta sjenila su predivni. Moram ugrabiti GR 28. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupaš se u stvarima :D
    Meni ovaj Gliss regenerator u spreju (crna verzija) ne radi neku razliku, ali kad mi nakon dva dana lokne umru, probudi ih skroz brzinski, zato ga uvijek kupujem ponovno, dugo mi traje, a divno miriše :D

    Kakvi su ti IT Style ruževi?
    Mogla bi skočiti do dm-a po ove Mny kad je već moguće sniženje :D

    Maskara od LBB je genijalna, ali mi na početku zna biti premokra pa mi sve ulijepi :/
    Sve u svemu, divna kolekcija, ah <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kike :)
      Gliss mi samo lijepo mirise i to je to :)
      It style ruzevi su vrh vrhova, dugotrajni, mat, ali ne isusuju mi usne kao mur salvation, lako se nanose i obozavam na njih staviti neki drugi ruz ili sjajilo, super super stvarno.
      Lbb je bas divna, nakon tjedan dva koristenja nije bas mokra, cudi me sto mi se uopce ne trusi ni ne razmazuje kao vecina maskara, a nije ju ni tesko skinuti.

      Izbriši
  4. Odlican post, kao i vas ceo blog. :)
    Da li mozete da posetite moj blog i uclanite se (ja na vas vec jesam). Nova sam blogerka, pa mi podrska iskusnijih jako znaci. -------> Fashion and style

    OdgovoriIzbriši
  5. ABH izgleda super, men i se sviđaju njihove palete sjenila, ali nisam ih još kupila. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. daj mi pliz reci koliko kosta ovaj Douglas puder i da li je jako težak na licu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 160kn košta, nije najlakši, ali nije ni težak kao Revlon recimo

      Izbriši
    2. 160kn košta, nije najlakši, ali nije ni težak kao Revlon recimo

      Izbriši