11/25/2015

STARSKIN PILING I MASKA ZA LICE

0


Zdravo šminkoholičari/ke :),
danas vam donosim prve dojmove proizvoda jednog novog brenda na hrvatskom tržištu, a to je, kao što iz naslova možete vidjeti, Starskin. Možete ih pronaći u Douglas parfumerijamaZa više informacija o njihovim proizvodima stavljam vam link web stranice. Njihov moto je: The secret revealed što bi značilo da žele i nama, običnim smrtnicima, omogućiti njegu kože kakvu imaju zvijezde. U suradnji s dermatolozima slavnih osoba te uz pomoć napredne korejske tehnologije u području njege kože, osmislili su kombinacije sastojaka koje bi nam omogućile savršenu kožu spremnu za crveni tepih. Proizvodi su hipoalergeni te ne sadrže parabene, mineralna ulja, alkohol ni sulfate



U paketu su mi poslali piling - Glowstar Foaming Peeling Perfection Puff,  masku - Red Carpet Ready Hydrating Bio-cellulose Second Skin Facial Mask i Coconut Bio-cellulose Second Skin koji je mini uzorak i mislim da nije dostupan u prodaji pa vam o njemu neću govoriti. Umorih se od ovih dugih naziva. :)


Glowstar Foaming Peeling Perfection Puff
Što o pilingu kažu iz Starskina? 
Grubi pilinzi su stvar prošlosti. Starskin soft peeling program ukljucuje spužvicu natopljenu AHA kiselinama koja se zapjeni da bi nježno uklonila mrtve stanice kože i pružala sjajne rezultate pilinga u udobnosti vlastitog doma. Obećavaju čišćenje začepljenih pora, ublažavanje bora i sjajnu kožu. 

Na poleđini se nalaze upute za korištenje, nanosi se na čistu i vlažnu kožu, nakon otvaranja ulijete nekoliko kapljica vode kako bi se stvorila pjena. Dolazi sa spužvicom koja izgledom podsjeća na one koje dobijete uz kompaktni puder tj puder u kamenu. Preporučeno vrijeme korištenja je 2-3 minute, a naglašavaju da se piling može koristiti do 3 puta. Izbjegavajte kontakt s očima, koncentrirajte se na područje oko brade i nosa. Isperite vodom, koža će biti glatka i imat će zdravi sjaj. 

Moji dojmovi

Slijedila sam upute i moram priznati da je koža osjetno mekša odmah nakon korištenja. Kako imam masnu kožu, ona se prirodno sjaji pa to baš i ne mogu prokomentirati. Nije bilo osjećaja zatezanja, nikakvog crvenila ni iritacija. Bora još i nemam baš, a i nakon jednog korištenja sumnjam da se mogu vidjeti takvi efekti. Nisam imala suhih djelova, ali vjerujem da bi ih piling uklonio, dok mi mitesere nije uspio maknuti, kao ni ništa što sam probala na ovom svijetu.
Sve u svemu, piling mi se svidio naročito jer je blag, a obiluje aktivnim sastojcima, spužvica mi se isto svidjela jer je lagano hrapava pa i sama radi svojevrsni mehanički piling dok su AHA kiseline zadužene za kemijski piling. 
Sastav: Water, Disodium Cocoamphodiacetate, Potassium Cocoyl Glycinate, Cocamidopropyl, Betaine, Cocamide Dea, Glycerin, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, Glycolic Acid, Lactobacillus / Olive Leaf Ferment Extract, Saccharomyces / Peppermint Leaf Ferment Filtrate, Lactobacillus / Clover Flower Ferment Extract, Hyaluronic Acid, Polyglutamic Acid, Apium Graveolens (Celery) Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbbage) Leaf Extract, Oryza Sativa (Rice) Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit / Leaf/ Stem Extract, Brassica Rapa (Turnip) Leaf Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Extract, Arginine, Citrus Aurantium Bergamia Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, DMDMS Hydantoin, Limonene, Linalool.


Red Carpet Ready Hydrating Bio-cellulose Second Skin Facial Mask
Što kažu iz Starskina? 
Eksperti smatraju maske od bio-celuloze zlatnim standardom tretiranja kože. Koristile su se u medicini kako bi stvorile zaštitni, a prozračni štit koji bi omogućio zacjeljivanje opekotina. Inspiriran time, Starskin tim je stvorio maske na bazi kokosovog soka. Red Carpet Ready maska intenzivno hidratizira za vidljivo mekšu kožu i "pomlađenu" kožu. Prozirna maska je dizajnirana kako bi se priljubila uz lice kako bi pospješila djelovanja aminokiselina i smeđih algi. Svaka maska se prethodno namakala u cijeloj boci seruma. Sjajna i nahranjena koža u samo 20 minuta. Obećanja su: hidratizira dehidrirane djelove kože, pomlađuje i omekšava kožu te je jednostavna za korištenje. Preporučuju je za dehidriranu, suhu i iscrpljenu kožu.
Nanosi se na čistu, suhu kožu. Maska nije tipicnog gusto-kremastog oblika na koji smo navikli, već ima oblik prave maske koja se zalijepi na lice. Nakon otvaranja samo odlijepite zaštitne slojeve i zalijepite je na lice tako da nigdje ne ostane zraka. Drži se oko 20 minuta, nije potrebno ispiranje.
Moji dojmovi
Moram priznati da sam imala poteškoća u lijepljenju maske, bila mi je dosta velika i spadala je sa lica. Osim toga, izgledala sam toliko strašno da me se dečko prepao, a i sama sam se prepala kad sam se pogledala u ogledalo. No to nije bitno. Btw imate iznenađenje na kraju posta. :D Bila sam uzbuđena oko ovakvog oblika maske, ali na kraju se ispostavilo da nije baš funkcionalna jer osim što mi je spadala i klizila, serum u koji je umočena mi se lagano slijevao niz vrat. Sam serum ima blagi miris i dosta je tekući, nikako ne izgleda kao gusta maska na koju je većina nas navikla, već je vodenast, nimalo masan. Nisam ispirala masku jer nema potrebe. Koža je bila mekana, nahranjena, elastična, nije bilo osjećaja zatezanja, nisam imala nikakvih posljedica u obliku iritacija ni prištića. O dugoročnim prednostima ne mogu govoriti. Sastav je impresivan kao što možete vidjeti, većinom su tu biljni ekstrakti i aminokiseline. Mislim da bi ova maska bila jako dobra za vlasnice i vlasnike suhe, dehidrirane ili umorne kože jer pruža hidrataciju i svježi izgled kože. Ipak, nisam sigurna bi li bila dovoljno "bogata" za one s jako suhom kožom jer je iznimno lagana, a u sastavu nema puno ulja i maslaca.
Sastav: Water, Butylene Glycol, Glycerin, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Betaine, Portulaca Oleracea Extract, 1,2-Hexanediol, Chamomilla Recutita (Matricaria( Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Artemisia Absinthium Extract, Hydroxyethyl Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Acetyl Hexapeptide-37, Achillea Millefolium Extract, Gentiana Lutea Root Extract, Lactobacillus, Leuconostoc, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Xylithylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Saururus Chinensis Extract, Ledum Palustre Extract, Ecklonia Cava Extract, Artemisia Capillaris Flower Extract, Houttuynia Cordata Extract, Xanthan Gum, Parfum, Lysine, Histidine, Arginine, Aspartic Acid, Threonine, Serine, Glutamic Acid, Proline, Glycine, Alanine, Valine, Methionine, Isoleucine, Leucine, Tyrosine, Adenosine, Phenylalanine, Cysteine.er


Konačna presuda je da su mi se proizvodi svidjeli, ali ne vjerujem da ću ih koristiti ponovno jer mi nisu potrebni. Nemam problema s dehidriranom kožom, a i 80kn mi se čini previše za nešto što je namijenjeno jednokratnoj upotrebi. Inače, da imam novaca na bacanje, isprobala bih opet koji put zbog kvalitetnih sastojaka. Piling bih ponovila, sviđa mi se kako ostavlja kožu glatkom na dodir, masku bih izbacila, koristila bih samo serum koji dolazi s njom. :D 


Sljedeći prizor nije prikladan za mlađe od 18 godina.

Nadam se da se niste previše prepali. 
U komentarima mi napišite hoćete li isprobati neku od Starskin maski ili ćete ih preskočiti.
 Koja je vaša najdraža maska? 
Ljubim vas i pozdravljam do sljedećeg posta :D :*,

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar