11/20/2015

UNBOX TESTER BOX

2


Dragi moji, danas vam donosim post s puno slika, a malo teksta :D
Kao što znate, u Hrvatskoj se pojavio Beauty box imena Tester box. Sama ideja beauty boxova općenito je kupcu za neku jeftinu cijenu u boxu poslati ful i tester size proizvode koje nema mogućnost isprobati (kad se radi o stranim beauty boxevima, jer često je neke proizvode iz boxa jako teško nabaviti, pogotovo u Rvackoj), isprobati nešto novo kako bi se kasnije ponovno odlučili na kupnju, dok sam koncept Tester boxa shvatila kao koncept boxa koji donosi tester size proizvode da stanu u svaku torbu, a budu isprobani.
Puno se djevojaka žalilo da je sadržaj kutije siromašan za cijenu koja je plaćena (100 kuna), dok su neke oduševljene proizvodima, a neke su se žalile da je sama količina proizvoda u boxu premala.
Sami proizvodi su dolazili individualno, po ispunjenoj anketi na stranici Testera (registrirate se i ispunite anketu kako bi sadržaj odgovarao baš vama).

Ja sam box dobila kao blogerica, a rekla bih da je broj brendova koji trenutno surađuju u samoj izradi boxa trenutno jako mal, rekla bih također da ako se količina proizvoda ubraja u sam koncept tester proizvoda (kao što sam napisala prije), onda je količina proizvoda sasvim u redu, ali se na koncu konca nadam da će sadržaj biti puno bogatiji, što proizvodima, raznovrsnošću, što količinama samog proizvoda.




U crnoj mat kutiji došla je još jedna kutija s ciklama ljubičastim napisanim logom brenda Tester, a unutra se u crnom papiru, povezanim ljubičastom vrpcom krio papir s citatom Audrey Hepburn (kutija je bila inspirirana njenom malom crnom haljinicom, mala crna kutija), a ispod tog se nalazio sadržaj moj boxa :)

Što se sve našlo u mom boxu, pogledajte sad :D



Nivea lak i pjena za volumen kose


Alpstories mlijeko za tijelo od nevena


neoViderm emulzija za lice


Avene micelarna vodica, losion i mlijeko za čišćenje lica


amika: šampon za suho pranje kose


Essence tekući ruž/sjajilo za usne

Uzimam u obzir da je ovo prvi box i da se još puno brendova mora odazvati na ovu akciju, pa tako mislim da će boxevi u budućnosti biti još bolji.


Jeste li vi kupile svoj tester box? Kakva su bila vaša očekivanja i jesu li ispunjena?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. Bez ljutnje, zaista mislim da su se mogli bolje potruditi, posebice zacijenu od 100 kn. Sama ideja je odlična i vjerujem da je razlog mali broj suradnika, paće s vremenom biti sve bolji i bolji. Pozdrav za tebe
    P. S. Fotke su odlične

    OdgovoriIzbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši