11/18/2015

MATRIX BIOLAGE KERATINDOSE

0


Dragi moji šminkoljupci, danas vam donosim recenziju mojeg SPAS šampona i regeneratora, duo koji vraća u život i s kojim kosa diše, post s malo slika, a previše oduševljenja :D

Nikad nisam previše brinula o svojoj kosi, zamorno je išta raditi s gomilom nečeg na glavi što ne sluša tvoje naredbe.
Uz to, od neke dvanaeste do petnaeste godine sam je ubijala peglom, a nakon petnaeste sam neuredne lokne dovodila u red figarom, tako da su godine paljenja na nju ostavile traga.
Već dvije godine ne diram peglu i figaro, eventualno u slučaju nekog bitnog događanja i sl. gdje bi htjela da mi je dio gdje bi trebale biti šiške malo uredniji.

Ostalo mi je još malo kose koja je izrazito suha i spaljenja, jer se ne šišam često, a kad se i šišam, to uvijek bude jako malo, ali sam uspješno ošišala više od 80% spaljene kose i nakon ture koja bi trebala uslijediti sada, nadam se da ću se riješiti slamnatog košmara koji se samo zapetljava od pustih raspadnutih dijelova.

U Zadru imam svoju frizerku koja koristi samo Matrix proizvode i svaka je mušterija s njima zadovoljna, a oni sa suhom i uništenom kosom uvijek se vraćaju na ovaj tretman, koji još uključuje i čisti tekući keratin, koji sam imala priliku dva tri puta isprobati u frizerskom salonu kod tete J. i oduševljenje nije prestalo.

Matrix je brend koji potječe iz L'Oreal Professionnel obitelji, ne sadrži parabene i sulfate, dok su šamponi čisti koncentrati, tako da vam za jedno pranje kose treba najviše boba graška šampona.
Regeneratora treba malo više, ali opet jako malo u usporedbi s drugima.




Šampon od 250 ml se može kupiti po cijeni od 74 kune u odabranim frizerskim salonima koji koriste Matrix i u specijalnim Matrix frizerskim salonima.
Moram reći kako će vam ovaj šampon trajati DOSLOVNO mjesecima, ako ne i više i kako se isplati dati okvirnih 30-tak kuna više od "običnijih" šampona na policama, a kao što sam prije rekla, za jedno vam je pranje potrebna količina koja pristaje veličini bobici graška.
Gusti šampon prozirnkasto mliječno bijele boje čak i bez SLS-a lijepo zapjeni kosu.

Ova je linija namjenjena kemijski tretiranoj kosi, koja zaglađuje vlast, daje joj potrebnu njegu, svilenkastu mekoću i podatnost, te sprječava buduće lomljenje vlasi.

Moja kovrčava kosa zahtjeva njegu i puno hidratacije jer sama vlas gubeći vlagu počinje izgledati razvučeno i neuredno, pa tako uvijek osim šampona, koristim leave in Gliss regenerator koji u kratkom roku moje lokne digne iz mrtvih.
Koristeći ovaj šampon već 5 mjeseci, dijelovi kose koji nisu spaljeni (4 cm vrhova treba baciti u smeće kako bi se riješila sveg lošeg) bili su apsolutno njegovani, dok je djelomično spašavanje uništene, mrtve kose barem držao u nekom pristojnom stanju.
Lijepo očisti kosu, rješavajući masne dijelove sebuma, a puneći vlagom dijelove bez života, dijeluje kao oaza u pustinji :D
Osim tog, divan miris koji mi nakon korištenja ispuni nosnice ima ugođaj kao da stvarno negdje uživaš izležavajući se u svili.

Ne zamjerite na puno epiteta, stvarno volim ovu kolekciju :)




Regenerator se također, za količinu od 200 ml može kupiti po cijeni od 74 kune u posebnim frizerskim salonima.

Rijeđi je od šampona i ponekad imate osjećaj kao da vam treba puna šaka proizvoda, ali ja bih rekla da ga je po potrebi najbolje dodati, jer nakon minute kosa popusti i regeneratog pokaže svoje mogućnosti.

Ovo mi je također jedan od najboljih regeneratora jer mi vrhovi bez obzira u kakvom stanju bili nakon njega izgledaju puno zaglađeniji nego nakon drugih regeneratora.
S njime se moje petljanje kose smanji na minimum, jer kosi daje dovoljnu hidrataciju da je dugo drži punom vlage, pa se tako i vrhovi manje sudaraju jedan s drugim.
Opet mogu reći kako bih za ovo bila spremna dati tih simboličnih 30-tak kuna više jer je razlika vidljiva.

Sam vizual mi nije ništa posebno, izgleda profesionalno, ali me nije posebno zapanjio, no ponekad je bolje da te zapanji ono unutra, nego vani.


Suma sumarum, za osobe s teže oštećenom kosom mogu reći da je ovaj dvojac best to be, ali ni prave škare nisu na odmet :D

Jeste li dosad koristili Matrix? Čime njegujete svoju kosu?
Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar