12/01/2015

LABELLO CARE AND COLOUR RECENZIJA I DARIVANJE

3



Dragi moji šminkoljupci, danas vam donosim recenziju tri nova Labella koja su osvanula u dućanima, a osim tog, povodom prvog blogorođe, donosim vam i jedno lijepo darivanje u suradnji s Labellom :D





Nova tri Labella dolaze u tri nijanse, Nude, Red i Rose, a namjenjeni su prvenstveno njezi usana uz to da se ponašaju kao pigmentirani balzami.
Na usnama su kao i svako drugo Labello s laganom bojom, od kojih najviše volim nijansu red, zato jer mi ostavlja staklasti crveni premaz, dok mi je nijansa Rose malo blijedunjava na usnama pa nisam njezin fan što se tiče boje, dok nijansu Nude volim uz jače nijanse sjenila na očima.
Sva tri imaju 4,8 g, odnosno 5,5 ml, trajanje im je 12 mjeseci od otvaranja i imaju blagi, neupadljiv miris.
Uvijek iz stana izlazim rano ujutro, tako da se ponekad ne stignem previše šminkati, ovisno o tome koliko sam naspavana, pa mi je, ako sam radila neki očni mejkap, na usnama Red ili Nude kombinacija najdraža.
U zadnjih dva tjedna puhanja usne su mi malo jače ispucale, ali trackanjem ovim trojcem stanje se popravilo, pa obnavljam kroz dva sata s novim premazom.
Balzam kao balzam, ne podnosi puno, ali njega traje do par sati, jedino što zbog boje imam naviku stalno ih maljati po čubama :D
Unutrašnji bijeli sloj sadrži formulu s panenteolom za dubinsku njegu usana, dok je vanjski sloj namjenjen boji.







S obzirom na to da vas jako volim (HEHEHE), povodom blogorođe vam darujem tri puta po tri paketića ovih Labella :D

Pravila:

Pravila:
- Like na Šminkoholičarke
- Share objave vezane uz ovo darivanje na Facebooku pod Javno
- U komentar na Facebooku ispod objave napišite što koristite za njegu usana

 Nagradna igra traje do 15.12.2015. u 23:59 :)

*Napomena: svi koji budu gnjavili u komentarima/inboxu kad će biti objavljen dobitnik, biti će diskfalificirani. Ja shvaćam da je vama gušt nešto osvojiti, zato i radim nagradne igre, ali i ja imam život koji ne može stati samo da odaberem pobjednika.

 Želim vam puno sreće i neka najbolji pobjedi :D

*Darivanje je sponzorirano od strane Labella, te su oni pošiljaoci nagrade


Voli vas Kike :*

3 komentara :

  1. Haha ova labela me podsećaju na Rosal Lipbalm Lovely Affair, samo što je kod njih obrnuto unutra je boja a sa strane je negujući deo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivni balzami! Srecno svim devojkama! <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim ovaj isti Labello,mada sam ranije koristila,ali davno je bilo to grozdjenu mast,ovaj labelo mi savrseno odgovara,pogotovu u ovo vreme,napolju hladno,vetar,a unutra grejanje,usne mi pucaji,a labelo pomaze.

    OdgovoriIzbriši