12/22/2015

NANSHY GOBSMACK GORGEOUS BRUSHES - ONYX BLACK

3


Dragi moji, prije dva mjeseca na moju su adresu stigla ova divna Nanshy kista za lice, imala sam ih priliku jako dobro isprobati, a kakvog su me dojma ostavili, čitajte dalje :D



Cijeli brend je osmišljen kao Cruelty free brend, koji svojom kvalitetom pomažu da brzo i lagano naglasiš svoju ljepotu.

Brend možete pronaći na Pink Pandi, a ovaj set možete pronaći na ovom linku, po cijeni od 320,90 kuna.
I drške i dlake napravljene su u Cruelty free smislu, dlake su sintetičkog podrijetla.
Kistovi izgledaju jako elegantno, tamno siva do crna drška s sitnim bijelim točkicama, srebrnog metalnog prijelaza s ugraviranim logom i dlakama u dvije boje, u ruci nisu previše teški, ali ni lagani, te djeluju kao puno skuplji nego što zapravo jesu.
Dolaze u kartonskoj kutiji sa plastičnim razdvajaččem kistova i plastičnim poklopcem.


R01 Buffed base


Za Buffed base kist kažu:

Buffed Base je kosi kist za zaobljenim vrhom koji će se pobrinuti za savršen finish. Odlično nanosi highlighter i tekući puder.  

Ovaj kist nisam isprobavala sa highlighterom, ali mi je u prvom nanošenju pudera njime postao najdraži kist za puder od svih koje imam, a imam ih more.
Kad bih njegove dlake uspoređivala s nekim drugim kistovima ovog oblika, ovaj ima gusto zbijenu dlaku, a super je što je dosta "niska" pa se ne savija previše i savršeno stapa puder s vašim licem.


FA01 Angled Airbrush


Za Angled Airbrush kažu:

Angled Airbrush je koso rezani kist, idealan za nanošenje pudera i rumenila. 

Ovaj sam kist koristila za nanošenje rumenila, ali u toj ulozi mi nije bio dovoljno dobar, jer preferiram rumenilo stavljati laganim kistovima lakšom rukom da ne završim s dvije fleke na licu, ali je za puder i konture bio sasvim u redu, inače sam uvijek ovakvim kistovima stavljala puder, a ovaj isto tako super radi svoj posao.


F02 Flawless Foundation


Za Flawless Foundation kažu:

Flawless Foundation je ravno rezani kist za nanos tekućeg pudera i odlično doseže teže dostupna mjesta. Tekući puder nanosi jednakomjerno i bez tragova. 

Inače uvijek preferiram ovakve kistove za nanošenje pudera jer nanose puder na najbolji način te on onda doseže najveću prekrivnu moć.
Složila bih se kako ne ostavlja nikakve tragove na licu te isto kao i Buffes base savršeno stapa podlogu s kožom lica, osim tog, može se koristiti i za puder u kamenu za onaj savršen doll face, s tim da na taj način koža može izgledati malo zažbukano. Najdraža vrsta kistova mi je upravo ova.


P01 Conceal Perfector


Za Conceal Perfector kažu:

Conceal Perfector je kist oblikovan u meki vrh koji će precizno nanijeti korektor, puder i toniranu kremu na sva teško dostupna mjesta. 

Ovo je inače kist kojim najčešće nanosim korektor ispod očiju, i ako kod sebe nemam neki kist koji tamo dopire, nanosim puder u područje oko nosa.
Osim tog, koristila sam ga za nanošenje highligtera jer lijepo blenda i nanosi highlighter u dovoljno dobroj količini i na točno namjenjena mjesta.


Mogu reći kako sam ih više puta prala i kako mi ni kod prvog pranja nije ispala nijedna dlaka, nisu smrdili kao što to znaju neki kistovi, mekane su dlake, ali opet dovoljno čvrstog potiska da rade svoj posao.
Ne ostavljaju crte po licu i mogu reći da su mi od svih kistova za lice koje jako volim, ovi za dosta posto draži, jednostavno se s njima osjećam dovoljno profesionalno, a odlično rade svoj posao, tako da bi ih svakako preporučila, jer je uvijek dobro uložiti koju kunu više za dobre kistove :D

Koristite li kistove za lice ili ste vjerni prstima/spužvicama?
Jeste li dosad koristile Nanshy kistove?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :