12/10/2015

CAUDALIE HIDRATANTNI MATIRAJUĆI FLUID

2



Dragi moji, o Caudalie proizvodima već sam vam pisala u ovome postu, a danas vam pišem o jednom proizvodu za masnu kožu koji je moj borac protiv pretjeranog lučenja sebuma :)

Za fluid kažu:

Lagani fluid koji ne sadrži ulja, za meku kožu poboljšane teksture. Idealan za mješovitu kožu tijekom cijele godine. Osvježavajući miris cvijeta mandarine, drobljenog lišća limuna, vodice krastavca i svježe mente. Organska Grožđana vodica trenutačno umanjuje osjetljivost kože i zadržava vodu kako bi koža ostala hidratizirana. Vinolevure® sprječava dehidrataciju i osnažuje imunološki sustav kože. Skvalan masline zaglađuje i omekšava epidermis. Laneni puder, Enantia Chloranta i ekstrakt ortosifona trenutačno upijaju višak sebuma, reguliraju njegovu proizvodnju i poboljšavaju teksturu kože. Polifenoli iz sjemenki grožđa imaju dvostruko djelovanje: antioksidativno (protiv slobodnih radikala) i antihijaluronidazno (štite hijaluronsku kiselinu od propadanja kako bi koža ostala mladolika).
Nanijeti ujutro i navečer na lice i vrat.


Opet počinjem od mirisa koji je božanstven, lagan za nos i mislim da će i najosjetljivijima biti ugodan.
Nemasne je fluidaste teksture koja se pri mazanju na lice upija u roku pola minute, mliječno bijele prozirnkaste boje.

Koristila sam ga na početku ujutro i navečer, što sam kasnije prebacila samo na ujutro jer sam noćnu njegu prepustila uljima.
Ostavlja doslovno baršunasto lice, preko kojeg puder klizi savršeno (ne štedim oduševljenje), lagan je (baš time je i super za hidrataciju masne kože, jer je ne masti dodatno, a hidratantno djeluje na nju, tko god vam je rekao da i masnu kožu ne treba hidratizirati, laže), a s obzirom na svoje brzinsko upijanje i njegu, možete ga koristiti čak i kas se probudite malo kasnije, a trebate se brzinski spremiti.
Dajem primjer gdje bi se probudila, umila se, nanijela ga i onda napravila sporedne radnje od pranja zubi, biranja odjeće, sve skupa posao od 2-5 minuta, a u tom bi se vremenu upio i napravio svoje.
E sad, kako je djelovao na lučenje sebuma?
Mogu reći da jako dobro, ako se i zamastim, više se zasjajim, nego da se mastim kao da sam se namazala vazelinom po čelu, i to bez korištenja pudera u kamenu preko, gdje bi ga koristila tek nakon 4-5 sati kako bi samo popravila stanje.
Smatram da je to jako dobar rezultat jer bi se često uz dodatno matiranje puderom u kamenu zamastila za manje od  3 sata.




Dolazi u količini od 40 ml za 26,95€ (info o cijeni pronašla na VivaDerm stranici koja je zastupnik za Sloveniju i Hrvatsku, može varirati ovisno o prodajnom mjestu, neka od prodajnih mjesta su specijalizirane ljekarne, bolje opremljene drogerije i sl.), u dovoljno čvrstoj, a mekanoj ambalaži kako bi se proizvod mogao iskoristiti u cijelosti.
Također, na samoj rupici ispod čepa, nalazi se folijica kako biste bili sigurni da nitko nije prčkao po vašem proizvodu. Kroz rupicu izlazi dovoljno proizvoda i može se normalno dozirati.




Mislim li da je previše dati cca 200 kuna za ovaj proizvod? Mislim da nije. Radi se o kvalitetnom proizvodu kvalitetnih sastojaka koji radi i ispunjava obećano, ako ne i više od tog.
Iako postoji jeftinijih opcija, mislim da je jedan ovako dobar proizvod uz odgovarajuće ulje kojim biste mogli spriječiti lučenje sebuma kvalitetna opcija za rješavanje svinjske masti s lica :D

Koristite li Caudalie proizvode? Koliko ste spremni odvojiti za rješavanje problema na vašem licu?


Pišite mi, voli vas Kike :* 

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. Svinjske masti hahaha xD Bila bi dobra kremica za moje čelence!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj fluid super, ja ga stavljam samo na T zonu i mislim da vrijedi svake lipe, srećom da ima čestih akcija :D

    OdgovoriIzbriši