7/10/2015

LA CROA HAIR SHAMPOO & CONDITIONER

4



Dragi moji šminkoljupci, kradem mamin laptop i pišem vam novi post :)
Dugo me nije bilo iz razloga što je moj laptop otkazao svaku poslušnost, molimo svi zajedno da uskoro dođe u moje ruke i da nastavim sa svim svojim obavezama :)
Iako postoji još dosta recenzija koje su u pravilu trebale ići prije ove, dosta mi se slika nalazi na laptopu, a ove su nove, pa će neki postovi pričekati drugi dan.


Prije otprilike dva mjeseca počela sam testirati ovaj šampon i regenerator, a došli su u paketu s još nekoliko proizvoda,
Dva tjedna nakon sam se još i ošišala, pa je "liječenje" kose bilo u punom jeku, a ovi malci nikako nisu odmogli :)
Oboje dolaze u pakiranju od 250 ml, a elegancija pakiranja je pun pogodak, kombinacija boja je za pet. Moje opažanje koje vežem uz sam pojam šampon/regenerator je da uvijek smatram šampon nekako močnijim proizvodom, u hijerarhiji da stoji na višem položaju, pa mi boja ambalaže više pristaje regeneratoru, dok bi ovu tamnu smeđu dala šamponu. Definitivno nisam zdrava :D


Plastika je dovoljno čvrsta da se ne razbije, a dovoljno fleksibilna da se iz nje pristojno može istisnuti proizvod, jedino bi pri padu definitivno mogao stradati čep.


Kao i skoro svaki drugi, gelaste je teksture, uredno očisti vlasište i cijelu kosu.
Samo djelovanje je čisto okej.  S obzirom da sam isprobala i neke skuplje proizvode za njegu suhe kose, ovaj šampon me ostavio ni lijevo ni desno. Nije najveće otkriće svemira što se tiče njege kose, ali nije ni loš. Moja kosa je stvarno dosta suha i zahtjevna jer je kovrčava i nisam dobila dojam najveće hidratacije ikad, ali da je kosa bila meka i sjajna kako i sam proizvođač kaže, bila je. Popratni proizvodi su poboljšali funkciju, ali šampon kao šampon nije revolucionarni proizvod.
Za normalnu do blago suhu kožu bit će sasvim dobar.


Also, tko bježi od sulfata, može preskočiti ovaj šampon.


Regenerator je kremaste teksture, taman gustoće da vam ne treba puna šaka kako biste ga normalno rasporedili po kosi.
Osim toga, njegovo djelovanje je na mene ipak ostavilo bolji dojam nego šampon. Nakon par minuta, meni većinom 5, jer ga stavljam kad imam neke popratne radnje da se duže upija i djeluje, kosa bude svileno mekana, zaglađena, a ne teška kao što se zna desiti kod nekih regeneratora, pa dodatno razbiju volumen. Nakon korištenja je osim mekoća, kosa spremna na raščešljavanje bez muka i jauka, a hidratacija je itekako osjetna.


Cijena šampona je 39,90, a regeneratora 49,90 kuna. S obzirom da ne treba puno proizvoda, investicija je apsolutno isplativa, za regenerator pogotovo.
La Croa možete pronaći u Mulleru, a u daljnjim postovima pročitat ćete o ostatku proizvoda :)
Osim tog, trenutno je u Mulleru akcija na sve La Croa proizvode, pa ih možete naći po 25% sniženoj cijeni!

Recite mi, koristite li La Croa proizvode, kakva su vaša iskustva?

Do čitanja, pusa od Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Hahaha nisi jedina, ja naprimjer svaki put kad uzimam šampon uzmem zabunom regenerator i nikako da se naviknem koji je koji! Baš mi se čini da bi šampon trebao biti upravo u pakiranju regeneratora haha :D Inače, proizvodi su mi odlični i nastavit ću ih koristiti kada ih potrošim. Super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, drago mi je da netko razmišlja kao ja :D
      Čitala sam tvoj post baš prije objave moga, drago mi je da su ti super, meni eto jedino fali malo više njege :D
      Hvala ti <3

      Izbriši
  2. Ja definitivno šampon više neću kupiti, ali regenerator i maska su mi fenomenalni...maska posebno.....otkriće godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram probati masku, imam gro testera, baš ću vidjeti kako ide :D

      Izbriši