6/24/2015

TOP 5 TEKUĆIH PUDERA ZA LJETO ZA MASNU KOŽU

19


Heeejj dragi moji :), 
donosim vam danas jedan kratki (nadajmo se), a slatki post koji će biti koristan masnokošcima u nadolazećim vrućim ljetnim danima. Ako ste vlasnik/ica masne kože, a ne želite se odreći pudera ni na visokim temperaturama, nastavite čitati. Ovo neće biti post o toniranim kremama ili bb, cc kremama nego izdržljvim matirajućim puderima koji nude dosta dobro prekrivanje. 
Promjenom vremena većina nas je prisiljena promijeniti i rutinu šminkanja na koju smo se zimi navikli. Prije nego što počnem s prijedlozima pudera, željela bih napomenuti kako masna koža zahtjeva posebnu njegu, pogotovo ako je sklona aknama. Nemojte koristiti prejake kemikalije na licu jer će vas isušiti i stvoriti kontraefekt-vaša koža će proizvoditi još više sebuma. Osobno, najbolja sam iskustva imala s prirodnom kozmetikom tako da bih vam to preporučila. Nadalje, guste kreme biste trebale zamijeniti laganijim tipa fluidima ili serumima na koje šminka bolje sjeda i koje neće dodatno zamastiti vaše lice. Ako se baš ne želite odreći gustih i hranjivijih krema, možete ih koristiti noću nakon skidanja šminke i umivanja. 
Htjela bih naglasiti kako ovi proizvodi meni odlično funkcioniraju, ali to naravno ne znači da će svima vama funkcionirati, zato probajte dobiti tester i sami isprobati prije kupnje. Većina pudera koje ću vam opisati su "high end", to je zato što sam stvarno primjetila da su izdržljiviji i da bolje kontroliraju lučenje sebuma tijekom dana. Mislim da je puder nešto na što se isplati uložiti, znam da si neki to možda ne mogu priuštiti, ali zasad nisam našla neki puder koji me oduševio, a da je pristupačne cijene i dostupan u našim drogerijama. 
Još samo par savjeta za one s jako masnom kožom:
-koristite primere: osim što će vam olakšati nanošenje i blendanje pudera, zagladiti kožu i popuniti pore, produžit će njegovo trajanje i matirati lice (naravno, samo ako koristite primere namijenjene masnoj koži), moji favoriti su Benefit Porefessional i L'oreal Infallible Mattifying Base, kojeg sam recenzirala, kome god sam ga preporučila je zadovoljan
-koristite blotting papiriće: ako vam se lice brzo zasjaji bez obzira koji puder koristili, pomoću blotting papirića uklonit ćete višak tog sjaja, stvarno su jeftini i praktični za nositi u torbici, možete koristiti i obične maramice, ali s papirićima ste sigurni da će sve ostati na mjestu, možete ih uzeti u Bipi gdje sam ih ja kupila - My Face, a mislim da i Dm ima neke u ponudi
-bilo kuda-puder u kamenu svuda: nosite sa sobom puder u kamenu tako da tijekom dana možete matirati lice, najbolji efekt ćete dobiti kad prije matiranja pokupite višak sebuma pomoću blotting papirića
Ako me pratite, znate da ne vjerujem u fiksatore u spreju u svrhu produživanja trajnosti makeupa ili matiranja pa vam to neću preporučiti. :P

Chanel Perfection Lumiere - riječima ne mogu opisati koliko volim ovaj puder, ima jače srednje prekrivanje koje je nadogradivo do potpunog prekrivanja i mat finish koji ne izgleda praškasto. Ovo je puder koji koristim za posebne prigode jer izgleda flawless na licu, dovoljno da sve prekrije, a da ne izgleda zažbukano. Traje super i bez baze jer ima silikone u sastavu, a s bazom preko 12h, jako dobro kontrolira mašćenje.  Sadrži SPF 10. Cijena je 350kn, ali meni dugo traje jer ga stavljam u 1 tankom sloju pa mi se isplati. Vrijedi svake lipe. :)
Chanel Vitalumiere Acqua - puder koji ima lagano do srednje prekrivanje, također je nadogradiv. Izgleda najprirodnije od svih pudera koje vam danas predstavljam, ima skin-like finish tj. izgleda baš kao koža, polu-mat. Na bazi je vode pa je iznimno lagan na licu, nemate osjećaj kao da nosite puder, Što me najviše začudilo kod ovog pudera je to što sam mislila da tako lagani puder neće moći trajati dugo, međutim izuzetno je dugotrajan. Sadrži SPF 15. Moguće da je to jer također uz vodu sadrži silikone. Ovaj puder bih preporučila onima koji nemaju većih nepravilnosti na licu, koji žele ujednačavanje tena i prirodan izgled tijekom cijelog dana. 
Estee Lauder Double Wear - jedan od najhvaljenijih pudera u beauty svijetu i razumijem zašto. Nema pumpicu što je malo iritantno. Iz Estee Laudera kažu da je prekrivanje srednje nadogradivo, ja se slažem i dodala bih samo da je jače srednje. Ima SPF 10, nije najbolji za fotografije s blicom, ali meni to ne smeta. Ima mat finish i na meni traje preko 12h. Što ga duže nosite, bolje izgleda na licu jer se stopi s kožom. U rangu mi je sa Chanelovim Perfection Lumiereom.
Revlon Colorstay za masnu i mješovitu kožu - mislim da vam je svima poznat ovaj puder, dovoljno je hvaljen od blogerica diljem svijeta, ali moram ga i ja spomenuti. Najbolja odlika mu je trajnost, dobro kontrolira lučenje sebuma. Jedino što mi smeta kod njega je to što s njim imate osjećaj težine na licu. 
Po meni, ovo je dupe za prethodno spomenuti ELDW. Imaju jako slično prekrivanje i trajnost. Revlon također nema pumpicu, gust je i ljepljiv pa se malo teže blenda. Moram reći da DW ipak malo bolje zagladi teksturu kože i ima bolji izbor nijansi pa bih mu dala malu prednost, međutim Colorstay je 3 puta jeftiniji pa sad vidite što vam se isplati.
Clinique Anti blemish solutions ima solidno srednje prekivanje koje uspješno kamuflira nepravilnosti i crvenilo, a opet izgleda prirodno i lagan je na koži. Specifičnost ovog pudera je što sadrži salicilnu kiselinu (doduše samo 0.5%) koja pomažu u liječenju akni. Koliko djeluje na tom području ne mogu reći, ali kao tekući puder je izvrstan, lako se razmazuje, dugotrajan je i odličan za osjetljivu kožu. Cijena je nešto manja od 300kn.
Fun fact; jeste li znali da je Estee Lauder vlasnik Cliniquea? :)

To bi bili moji najdraži tekući puderi za masnu kožu, a najdraži za matiranje tekućih su: Mac Studio Fix Powder puder u kamenu, Manhattan Clearface također u kamenu i Ben Nye Luxury puderi u prahu (kultna nijansa Banana koju ljeti mogu nositi kad dobijem malo boje).

Nažalost, ljeti se moram odreći nekih pudera poput Vichy Dermablenda, Mac Studio Fix Fluida, Giorgio Armani Lasting Silk pudera i L'orealovog True Matcha koje stvarno volim jer super izgledaju na koži, ali na visokim temperaturama ne drže me mat. Radije ću koristiti mat puder pa dodati highlighter na mjesta koja želim naglasiti, umjesto da mi se cijelo lice sjaji kao disko kugla. :) Čitala sam dosta postova kako je ljeto period kad bismo trebali zamijeniti praškaste proizvode kremastima i pudere zamijeniti toniranim kremama. Nažalost nisam pronašla još toniranu ni bb kremu koja mi kontrolira lučenje sebuma pa ću radije koristiti laganiji puder. A što se tiče kremastih rumenila ili bronzera...par sati super izgledaju, ali onda skliznu s lica i ne bih ih preporučila na duže staze, kao ni mousse teksture radi istog problema.
 Preporučila sam vam pudere koje koristim i na klijenticama, čak i onima koje imaju mješovitu ili normalnu kožu i prezadovoljne su koliko su im dugo trajali na licu, nisu ih isušili ni oksidirali. Nadam se da ćete i vi biti zadovoljne s njima ako se odlučite isprobati ih. :) 
Napišite mi u komentarima koje vi pudere koristite ljeti i jeste li možda isprobale neki od navedenih.
Uživajte u lijepom vremenu i pozdravljam vas do sljedećeg posta :*
Maja

Broj komentara: 19 :

  1. Nijedan nisam isprobala, ali htjela bih svaki, znam da sam skromna :-p Naravno, koristila bih ih samo sa svečanije prilike kad je potreban "siguran" make up, prvi na wish listi mi je ovaj chanelov PL :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam slične pobleme, koristim religiozno Revlon Colorstay i ljeti i zimi, ponekad mi dođe da želim neki lakši na koži, ali u ostale drogerijske nemam povjerenja, jer nakon par sati nošenja doslovno imam crte na licu kako se oni miču i padaju. Vidim sad neke alternative, no malo skuplje, doći će mi i to valjda jednom na red :D
    Uglavnom: sve pohvale, jer kad vidim članke na internetu kako se trebamo ljeti prebaciti na tonirane i bb kreme i kremaste proizvode diže mi se kosa na glavi i samo se sjetim kako bi tu toniranu, bb kremu ili šta god skupljala po dekolteu koliko bi mi skliznula na +35 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah :D hvala, i meni je tako, doslovno se cijede s mene

      Izbriši
  3. Ja imam mjesovitu kozu, radim u pekari gdje je sad izuzetno vruce..od pudera stavljam catrice nude illusion koji me odusevio a jako sam sumnjala u njega, i zavrsni puder dermacolor koji je odlican...i zaista meni sve stoji na licu kako treba..s revlonom nisam bila zadovoljna., a ove ostale nisam probala..za sad ostajem na ovome jer mi to odgovara

    OdgovoriIzbriši
  4. svaka cast na postu, biljezim ga u favorite ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, završio u bookmarku :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Koristim ovaj cliniqueov i prezadovoljna sam kako se drzi i 5-6 sati na 30+ stupnjeva, koza je glatka i meka na dodir, nemam osjecaj maske...a ne stavljam preko njega nista osim rumenila. Moze ga se na strawberry naci i za manje novaca...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dijelimo mišljenje :) da, na strawberry je bio na akciji dugo vremena

      Izbriši
  7. Ja sam apsolutno oduševljena EL Double Wearom, prekriva i matira i traje i zbilja je odličan - dakako, za neke posebne prilike, za svaki dan ipak više volim laganije pudere. Od jeftinijih mi se za ljeto super pokazao Catrice All Mat Plus, iako ne znam bi li zadovoljio hard core masnokošce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se da je za posebne prigode super :) voljela bih naci neki pristupacniji za svaki dan, nisam probala taj, ali hocu :)

      Izbriši
  8. a gdje se mogu nabaviti,ovaj clinique

    OdgovoriIzbriši
  9. a gdje se mogu nabaviti,ovaj clinique

    OdgovoriIzbriši
  10. El Double Wear je savršen za prekrivanje i postojanost ali ja dobijem od njega užasan osip po licu, i frendica isto. Očito je unutra nešto šta mi koža ne podnosi 😕

    Sada tražim nešto slično njemu, i isprobati ću ovih par, super članak 👍

    OdgovoriIzbriši