5/23/2015

JOHN MASTERS ORGANICS PILING ZA LICE

8


Dragi moji šminkoljupci, u prošlom sam postu napisala kako sam počela surađivati sa  BB naturom verom, koji osim MADARA nude i JMO proizvode, pa sam za probu uzela ovaj piling.
Jako volim izgled JMO i MADARA proizvoda, sve je tako čisto i sterilno, a opet jako primamljivo, Ne bih se bunila kad bi mi svi proizvodi bili u ovakvim bočicama, jednostavno su me očarali.


Bočica u kojoj piling dolazi je staklena i zatamnjena iz razloga kako se sastojci ne bi pokvarili i ovo je zapravo jedan od najboljih načina očuvanja prirodnih sastojaka i vuče se zapravo iz davnina, liječnici su svoje lijekove držali u ovakvim bočicama.
No dosta o mom oduševljenju bočicom :D
Pumpica ovog pilinga je obična pumpica od crne plastike koja svoj posao radi super, može se kontrolirati doziranje, na početku je spuštena i zaključana, ali kad se okrene, onda se otključa i ja kod takvih pumpica jedino nikad ne mogu vratiti u zaključano stanje jer mi uvijek izađe proizvod xD
Kartonska kutija u kojoj dolazi piling mi je isto super, napravljena je od recikliranog papira s tekstom printanim od biljne tinte, te se u potpunosti sve ovo može reciklirati i ona mi je isto jako privlačna, bok uz bok bočici :D





Miris ovog pilinga je biljni i ugodan nosu, nije prenapadan, dolazi u količini od 118 ml koju ćete platiti 239 kuna. Žute je boje i sadrži sitna zrnca koja su u biti zrnca jojobinih sjemenki koje rade piling bez grebanja, potiču cirkulaciju i vraćaju vitalnost koži.

U usporedbi s drugim pilinzima, ovaj bih nazvala mekanim pilingom i ako želite izubijati lice kako, moram priznati, ja ponekad volim, ovo nije piling za vas. Ako želite nježno izpilingirati i izmasirati kožu, a usputno skinuti suhu kožu i ostaviti lice mekanim, čitajte dalje :)


Piling ko piling, koristi se na način da se lice navlaži vodom te na dlanove nanese piling i lagano umasirava po licu dok sitna zrnca rade piling i masiraju lice. Ovo je stvarno izuzetno mekan piling i iako volim grublje pilinge i iako koristim Foreo, lice mi ima manje potrebe za pilingom, ništa ne može zamijeniti taj super osjećaj korištenja pilinga.
Oaza mira na licu nakon korištenja :D
Nakon korištenja nemam osjećaj zatezanja kao kod nekih drugih pilinga, lice mi je izrazito meko i nahranjeno, a za suhe ljuskice više ne znam i taj pojam ne postoji u mom rječniku! :D





Na slici gore vidite ta sitna zrnca i stvarno su dovoljna za srkoz pristojan piling.
Za cijelo lice (spomenula sam da se može dozirati količina pilinga) mi je sasvim dovoljno pola pumpice, ja ga koristim dvaput tjedno jer mi je to sasvim dovoljno, čak i previše, ali volim ponekad malo licu dati cirkulacije i vratiti da u život jer ja doista nosim puno šminke, tešku šminku i svašta nešto i lice se umori, tako da ga ovo vrati u život. Piše da se može koristiti svaki dan, ali s obzirom da super obavlja svoj posao, bezveze je "bacati" proizvod ako nije potrebno.
Sastojci koji se nalaze u pilingu, a da su izraženiji su sljedeći  (tekst je preuzet sa stranice) :
zrnca jojobe oble strukture pa nježno rade piling kože bez grebanja (istinita tvrdnja :D), ginseng koji tonificira i revitalizira kožu (istinita tvrdnja, nadovezano na ovo da mi vrati život koži), ulje pšeničnih klica koje čini kožu mekšom (definitivno istinita tvrdnja!), ylang ylang koji djeluje antiseptički (lice mi nije bilo bolje nikad otkad koristim određenu preparativu, a ovaj piling mi je također poboljšao izgled, nema više prištića i gluposti osim brade, ali to vuče problem s jajnicima), medvjetka koja smanjuje pore i posvjetljuje kožu, pa je izvrsna u rješavanju depigmentacija kože (smanjenje pora nisam primjetila, a ja se iskreno nadam da me nije posvijetlio jer ne želim biti Casper pobogu xD) i zadnji sastojak je  rotkvica, novi prirodni konzervans koji štiti proizvod od štetnih bakterija (proizvod se zasad nije pokvario s tim da se nalazi u kupaonici na sobnoj temperaturi, ali mi se dosad nijedan prirodni proizvod nije pokvario, stoga i ovo djeluje hahah).

Zadnja slika prije zaključka vam je jedan tekstić na engleskom s kojim je John Masters dao svoj osvrt na svoju kozmetiku :)



Suma sumarum, kao i uvijek na kraju je ovakva : ovo je super piling, koji, kao što sam napisala, piše kako se može koristiti svaki dan, radi svoj posao, pa to nije potrebno. Opet napominjem kako je mekan piling pa ako volite grublje, preskočite ga. Ponekad gledam i mislim kako je malo puno dati ovu cifru za tako neke stvari, ali ovo je sve organski i puno bolje djeluje i puno bolje njeguje kožu nego sve ove kemikalije koje stavljamo na kožu i otkad pišem blog, preparativa koju koristim je većinom prirodna i organska i lice mi nikad nije bilo ljepše, ten čišći i da imam komplet obrve komotno bih mogla bez šminke van :D
Stoga, opravdavam ovu cifru činjenicom da mi je lice super nakon pilinga i da se ne mogu žaliti na apsolutno ništa i da jedino što meni nije napravio, nije napravio ništa vezano uz pore, ali ja to zanemarujem jer mi ni ne smetaju.
Ohrabrujem sve sa dubokim novčanikom na kupnju ovog pilinga :D
Recite mi, koristite li JMO proizvode, kako djeluju na vas? Hoćete li kupiti ovaj piling?

Do čitanja, pusa od Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 8 :

  1. Nisam probala JMO proizvode i mislim da će tako ostati dok mi se novčanik ne popuni, zaista mi je puno dati toliko novca za piling. A pakiranje je tako privlačno ajmee :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, ali se čini vrlo zanimljivim i budem ga uzela u razmatranje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobro izgleda, baš njamasto :D Want!

    OdgovoriIzbriši