5/17/2015

MÁDARA DEEP MOISTURE GEL

4


Dragi moji šminkoljupci, samo za vas kradem mamin laptop kako bih vam natipkala post o jednoj genijalnoj stvarčici.

Naime, od nedavno vodim suradnju sa BB naturom verom i s obzirom da u zadnje vrijeme više manje imam sve što se tiče preparative, ovaj put sam odabrala hidratantni gel za masnu i mješovitu kožu.
Imam mješovitu kožu i moja t-zona me zna izluđivati jer mi je, budimo realni, puno lakše rješavati suhi nego masni dio na licu. Na suhe dijelove stavim hranjivu kremu i ćao, ima ih milijun i čak je i obična Nivea super za to. Tako da sam se odlučila pozabaviti masnim dijelovima, jer mi je puna kapa da sa milijun stvari sjaj i dalje izbije.

MÁDARA DEEP MOISTURE GEL*



Iz MADARA-e nam kažu da je ovo nemasni hidratantni gel regulacijskim ekstraktima sjevernog hrasta i kadulje. Smanjuje pore, smiruje nadraženu kožu i pruža uravnoteženu vlagu. Pomaže kod kontroliranja viška ulja i smanjuje sjaj. Brzo se upija, ostavljajući kožu glatkom i trenutno čišćom. 




Ali, do dojmova ću prvo napisati kako je ovo ambalaža po kojoj već MADARA-u imam u glavi, čvrsta bijela plastična bočica, mliječno bijeli mat čep, pumpica je srebrna i super dozira proizvod, a količina gela je 50ml za 220 kuna. 
Već sam prije spomenula kako mi je dizajn jednostavan, a opet jako lijep i ima nešto u tom dizajnu što bi me privuklo da pogledam asortiman na polici.




Gel je gelaste teksture (no shit Sherlock), za t zonu i oba obraza mi je dovoljna jedna pumpica.
Na popisu sastojaka stoji alkohol koji me je prvi put iznenadio u mirisu, pa sam otišla pogledati sastojke, ali me u nijednom trenutku nije isušio niti mi je izazvao ikakve reakcije na t-zoni, baš naprotiv, nikad mi nije bila čišća. Kasnije miris više nije bio osjetan, tako je još uvijek. Brzo se upija, na par sekundi bude malo ljepljiv, ali kad se upije taj osjećaj na prstima/licu nestane i koža ga popije.
Super je podloga puderu baš iz tih razloga što se brzo upija.


Od navedenog na slici, o njemu mogu reći ovo.
Hidratacija je osjetna, opet ću napomenuti kako unatoč alkoholu u nijednom trenu nisam bila isušena, baš naprotiv, koža (skoro sam napisala koza LOL) je bila hidrirana i nakon stavljanja pudera. Također, taj masni dio mi nikad nije izgledao bolje. Nedavno sam stavila samo mrvicu korektora na nepravilnosti, puder u kamenu i to čak na masne nisam stavila ništa osim ovog gela i pudera u kamenu i izgledala sam tako genijalno haha, iako ja imam inače čisti ten, imam neko crvenilo i kad se jače šminkam volim da je to sve cakum pakum, zato i koristim puder jakog prekrivanja da je sve na svojem mjestu. 

Treća i nekako najbitnija stvar je lučenje sebuma. Prvih par dana nisam primjećivala pomak, ja valjda u glavi mislim kako sve ide preko noći pa sam već negodovala kad ulje nije magično nestalo nakon sat ipo :P
Nakon tjedan i par dana sam primjetila kako puno duže ostajem matirana i kako taj masni dio ni ne izgleda toliko mastan nego više svjež i prirodan. Nakon tri tjedna mogu reći kako se ne moram matirati cijeli dan, ali s obzirom na ove vrućine ja to svejedno napravim jer kad se spoje znoj i masnoća i sve skupa opet izgleda masno, ali je poanta u tome da stvarno reagira i sebum se smanji do te mjere ako koristite matirajuće kreme, baze i pudere/pudere u kamenu, možete proći bez matiranja u neke normalne dane kad vani nije +75 ili  sparina da vam se i dehidrirani dijelovi masne xD

Zadnja stvar je smanjenje pora, kojem eto, nažalost nisam posvjedočila i nisu magično nestale, možda se suze na koji sat, ali nakon toga opet su nazad.


Sastojci koji su navedeni kao ključni su npr. lješnjak koji se (tekst preuzet sa stranice) vrlo  brzo upija i ne ostavlja mastan trag na koži, djeluje adstringentno i potiče cirkulaciju u koži. Iz tog razloga ulje lješnjaka je prvi izbor kod njege masne i mješovite kože. Bogat je proteinima i nezasićenim masnim kiselinama, sadrži tiamin (vitamin B1), vitamin B6, kao i manje količine ostalih vitamina B, te vitamin E.
Također, tu je i trputac koji (tekst preuzet sa stranice) djeluje protuupalno, hrani i njeguje kožu istovremeno uklanjajući iritacije kod jako osjetljive kože.
Osim njih, još su tu kora hrasta koja (tekst preuzet sa stranice)  djeluje adstrigentno, antibakterijski, protuupalno, potiče regeneraciju kože, smanjuje crvenilo, osip, svrab i otekline te ubrzava zacjeljivanje kože i iznimno je pogodan za akne te zadnja kadulja koja  (tekst preuzet sa stranice) djeluje kao stimulator obnove stanica.




Suma sumarum :D
Ovaj gel stavljam ujutro i navečer nakon čišćenja lica za dnevnu i noćnu njegu masnih dijelova. Gore sam napisala svoj dojam koji je jako pozitivan jer sam lošom njegom lica prije bloga izazvala dodatno lučenje sebuma masnih dijelova, odnosno dovela do dehidracije koja je sve skupa samo pogoršala.

Opet ću reći kako mi se lučenje sebuma jako smanjilo i kako nisam primjetila nikakve loše reakcije na ovaj gel.
Moje masno čelo se preporodilo otkad koristim ovaj gel i mislim da je masnokošcima ovaj gel jedan od must have proizvoda za održavanje hidratacije.
Cijena opravdava djelovanje i kod krema za suhu kožu vam mogu reći "Čujte, ima i jeftinijih stvari koje daju isto rješenje" ali za masnu je to suprotno i zna biti dosta teško naći prave preparate da se stanje ne pogorša. Nemojte agresivnim preparatima pokušati smanjiti sebum jer ćete samo dehidrirati kožu koja će vam vraćati triput gore.

Stoga, veliki thumbs up za ovaj proizvod :)



Vi mi kažite, što koristite za sprječavanje sebuma, kako održavate masnu kožu i koji su vam top proizvodi za njegu iste?
Do čitanja, Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Na wishlisti mi je otkako sam isprobala hidratantni fluid i noćnu kremu :) Madara zbilja ima odlične proizvode. Za sprječavanje prekomjernog izlučivanja sebuma trenutno koristim JMO tonik od medvjetke i super djeluje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je super, ako imaš priliku nabavi i njega :D
      Mislim da znam što mi je sljedeće na WL od JMO-a :D

      Izbriši
  2. Madara proizvode još nisam isprobala, mada bi mi ovaj gel dobro došao. JMO tonik mi je sljedeći na WL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel je super, ako imaš priliku isprobati ga, definitivno to napravi, vrijedi, super je :D
      I meni sad :D

      Izbriši