5/12/2015

MAKEUP REVOLUTION - RADIANCE

16


Dragi moji šminkoljupci, eto mene natrag nakon izbivanja zbog mog krasnog laptopa :D
Jedna mala ptičica mi je viknula da volite hajlajtere (čitaj: voljeli ste Majin post :D), a ja sam prije mjesec dana postala mala ovisnica o hajlajterima i skupila ih nekoliko, pa vam danas pišem recenziju povoljne palete hajlajtera koju morate voljeti :D


Dolazi u kartonskoj brončanoj ambalaži, koja mi je zapravo jako simpatična i evo dvije minute ne znam što bi napisala i zbog čeg mi je točno simpa, ali jednostavno je :D

Za 15g (5g po hajlajteru) platit ćete 82,90 kuna na Pink pandi odnosno 8£ na MUR stranici. 


Osim kartonske ambalaže, dolazi u ultrapackavoj shinny plastici koja me zna iživcirati zbog otisaka prstiju, ali preboljet ću :D
Nije neke pretjerano ogromne kvalitete, ali preživljava blaže padove.



Unutrašnji dio jako volim jer je na gornjem dijelu ogromno ogledalo koje super posluži ako je negdje nosiš sa sobom. Osobno ne bi vukljala sa sobom paletu hajlajtera tipa za izlazak, ali ako idem na put a nemam neko pristojno ogledalo, ovo je super za sve, ne samo za stavljati hajlajtere :)



Sva tri se mogu dozirati blago, ali i nadograditi do disco kugla efekta.
Kako sam u zadnje vrijeme sva u tim hajlajterima, tako me je blogokolegica navukla na sjajne čestice svukud po licu, pa tako naprimjer kad želim malo suptilniji sjaj, stavljam hajlajter iz sredine, uz to njega najviše stavljam na sredinu nosa, jer je najblaži, prvi stavljam na jagodice, a treći ukomponiram sa rumenilima sličnih boja, a da su mat, zato jer u zadnje vrijeme najčešće posežem za roskastijim rumenilima, dok mi je treći hajlajter više za narančastije ili breskvastije tonove.
Sva tri daju neki satenski finish, nema glitera ni prevelikog shimmera.



Nijanse prema nijansama idu - druga, prva, treća. Srednja nijansa ima roskastiji ton, dok se kod druge dvije ističe zlatno do narančasto. 
Truse se u nekim manjim količinama, ništa pretjerano i dovoljno je samo dotaknuti kistom i prenijeti na lice. Nadogradnja, kao što sam i spomenula je moguća i puno bolja opcija nego nabacana tona hajlajtera.

Za kraj, još jedna slikica srednje nijanse na djelu :)


Suma sumarum, jako puno koristim ovu paletu i iskreno mi se svidjela, ako ste ljubitelj hajlajtera i igrate na moram skupit sve, ovo vam je dobra prilika za jeftin i dobar proizvod, a i ako ste početnik, ovo vam je dobra stvarčica za početak.
Negativa ide samo na packavu ambalažu (EHEHHHEHE) i na trušenje, ali malo blaži potezi i to daju riješiti :D
P.S. inače ih stavljam s ovim kistom iz seta Coastal scents kistova koji je kao ogromni kist za sjenila, možda malo i prevelik za tu upotrebu, tako da mi za sve hajlajtere super posluži :D


To bi od mene bilo sve za ovu recenziju, od mene thumbs up za kupnju, ubrzo stiže još nekoliko proizvoda, a vi mi recite, jeste li koristili ovu paletu i mislite li je kupiti?
Ly, Kike <3


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 16 :

  1. Tebe sam čekala KO SUNCE OZEBLO!!!! Je li spreman taj laptop više!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    :********************************************************************************


    Paleta je prekasna (NEODOLJIVA) i padam na hajlajtere, MUR-u se jos uvijek odupirem i nemam nista od njih!!!!!! Kada budem narucivala bice to karitasov paket!!!! :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo me Ena sunce ti žarko :D :D
      Nije opet šteka HAHHAHHAHA
      Ma daj naruči, šta čekaš više!!!!!

      Izbriši
  2. Super je, ali nažalost rijetko koristim hajlajtere :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ne poznajem osobu koja ima jedan hajlajter, s njima je situacija ili ih imaš 100 ili nijedan :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno izgleda, ali moja situacija s hajlajterima je takva da ih skupljam, a jakooo rijetko koristim. Ova paleta je predivna, ali isto toliko mi je nepotrebna :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sada baš svakodnevno, super mi izgleda lice :)
      Ma genije od palete :D

      Izbriši
  5. Koja je razlika između ove radiance palete i makeup revolution palete highlight ( nijanse peach lights, pink lights, golden light). Predpostavljam da je ova druga za svjetliju put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je razlika u namjeni za podtonove. Ova mi se čini više za žuti, iako i na rozom izgleda okej, mada sam nedavno čula da sam ja čak malo i neutralni, pa mi se čini da na meni pašu svi ti tonovi.

      Izbriši
    2. Ja ti nemam pojma koji podton imam.kako to uopce saznati...inace sam svijetlije put, koristim pudere nijanse natural, beige a ponekad nude..na suncu izgorim...neznam stvarno

      Izbriši
    3. Proguglaj malo o toj temi jer ima više načina da baš kompletno sve načine isprobaš :D

      Izbriši
  6. Krasni su!! Baš se volimo sjajiti :D Sigurno ću nabavit još koji hajlajtić, ili kremasti ili tekući. Pikiram Revlonov Bare Lights :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dada, navukla si me skroz :D
      Vidila sam da pitaš za to, nemoj me mamiti :D

      Izbriši